امروزه از خانه باغ بسیار بزرگ معروف به پارک مختارالسلطنه که در چهارراه مختاری، در محدوده پایین دست پل امیر بهادر تا حوالی میدان راه آهن قرار داشت تنها نام خیابان مختاری باقی مانده است، اما ضرب‌المثل ماست‌ها را کیسه کردن به صاحب این خانه ارتباط دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با سفر امیرعبداللهیان به عربستان به نظر می‌رسد فصل جدیدی در روابط دو کشور آغاز شده،روابطی که علاوه بر منفعت مشترک برای تهران و ریاض، موجب منفعت دسته جمعی کشورهای منطقه و جهان اسلام خواهد شد.
یک فعال کسب و کار در کشور گفت: شرکت‌های دانش بنیان فناور با پیشران‌های اقتصاد دانش بنیان کشور که مجتمع‌های بزرگ صنعتی هستند، ارتباط داده می شوند. این شرکت‌ها تبدیل به بازوی تحقیق و توسعه صنایع بزرگ کشور شده و رسوخ فناوری به صنایع را رقم می زنند. این بند از آیین نامه بهترین قسمت آن است.
یک کارشناس امنیتی عراق به ارتباط معنادار میان انفجار در خطوط انتقال برق عراق و سخنان سفیر آمریکا در بغداد در خصوص مشکل برق این کشور اشاره کرد.
یک جریان سیاسی خاص که دهه اول انقلاب پرچمدار مبارزه با غرب بود در سه دهه اخیر با چرخش ۱۸۰ درجه‌ای، آنچنان دلباخته ارتباط با غرب شده که سیاست خارجی کشور را بدلیل تعامل با کشور‌های آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا، مورد نقد و حتی حمله قرار می‌دهد!
آمریکا شرکت‌هایی در روسیه، امارات متحده عربی و جمهوری آفریقای مرکزی را با ادعای درگیری آن‌ها در تجارت غیرقانونی طلا برای تامین مالی گروه واگنر و حفظ و گسترش قدرت نظامی این گروه از جمله در درگیری‌های نظامی در اوکراین و آفریقا را هدف گرفته است.
فاش شدن ارتباط مالی یکی از مالکان چلسی با صندوق سرمایه‌گذاری دولتی عربستان سعودی جنجالی شده و ارتباط این باشگاه با عربستان را زیر ذره‌بین برده است.
رهبر انقلاب اسلامی با اظهار خرسندی از تجدید حیات ارتباط دو کشور بعد از یک وقفه طولانی افزودند: متاسفانه سال‌های متمادی روابط ایران و ازبکستان بسیار محدود بود و امیدواریم این سفر و گفتگوهای انجام شده در تهران، سرآغاز یک آینده بهتر در روابط دوکشور باشد.
بنابر مطالعات اخیر، پاسخ ایمنی بدن به یک ویروس معمولی موسوم به «اپشتین بار» (EBV) که معمولا بی‌خطر است و امکان ابتلا به آن از همان دوران کودکی وجود دارد، ممکن است درست عمل نکند و به اشتباه، یک پروتئین مهم در مغز و نخاع را هدف قرار دهد.
اردستان-امام جمعه موقت اردستان گفت: ارتباط‌هایی که دولت با کشورهای مختلف دنیا در حال برقرار کردن است یک راهبرد درست انقلابی است.
وزارت خزانه داری آمریکا یک فرد و چند نهاد را با ادعای فعالیت در برنامه ساخت پهپاد در ایران تحریم کرد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اسامی ۱ فرد و ۴۵ شرکت را به بهانه ارتباط با بخش‌های پتروشیمی و هواپیماسازی ایران در فهرست تحریم‌ها قرار داد.
این مطالعه یکی از اولین تحقیقاتی است که شواهدی از ارتباط بین مدت زمان و زمان بندی نامنظم خواب و تصلب شرایین را ارائه می دهد
دادگاه رژیم صهیونیستی در شهر «اللد» یک فلسطینی را به اتهام ارتباط با ایران به ۷ سال زندان محکوم کرد.
رئیس اماراتی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) در مورد ارتباط خود با رانندگان فرمول یک صحبت کرد.
مجری تلویزیون هیچ اشاره‌ای به مقصر اصلی فقر و فلاکت اقتصادی فوتبال ایران نکرد! صداوسیما حاضر نیست از درآمد چندده هزار میلیاردی خود بابت پخش زنده مسابقات فوتبال، بخش کوچکی را به باشگاه‌ها بدهد تا شاهد این رسوایی و آبروریزی در قرن بیست و یکم نباشیم.
مکان: لیگ حرفه‌ای ایران! زمان: یک هفته بعداز جام‌جهانی قطر / ارتباط تلفنی داوران فوتبال با برچسب و ایرپاد!
روابط عمومی اداره کل اطلاعات سیستان وبلوچستان از ارتباط عوامل ترور مولوی عبدالواحد ریگی با یکی از کشور‌های عربی خبر داد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: موضوع حجاب فراقوه‌ای و فرهنگی است. هر سه قوه باید جلسات تخصصی تشکیل بدهند و تصمیمات کارشناسانه بگیرند. اینکه یک قوه بخواهد در مورد حجاب اظهار نظری بکند، نیست. کارگروه‌های تخصصی تشکیل شده است و کارشناسان ما از قوه قضاییه هم در این کارگروه‌ها حضور دارند. به دنبال بررسی راهکارهای عفاف و حجاب هستیم.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: موضوع حجاب فراقوه‌ای و فرهنگی است. هر سه قوه باید جلسات تخصصی تشکیل بدهند و تصمیمات کارشناسانه بگیرند. اینکه یک قوه بخواهد در مورد حجاب اظهار نظری بکند، نیست. کارگروه‌های تخصصی تشکیل شده است و کارشناسان ما از قوه قضاییه هم در این کارگروه‌ها حضور دارند. به دنبال بررسی راهکارهای عفاف و حجاب هستیم.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت:غربی ها استقلال و تمامیت ارضی کشور ایران را نمی خواهند، قطع رابطه پارلمان اروپا با مجلس شورای اسلامی را نباید جدی گرفت.
«آبرو چیز مهمی است. قطع ارتباط پارلمان اروپا با ایران از بعد اقتصادی تاثیری ندارد اما از حیث آبرویی برای ایران بد است.»
وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم علیه ۹ شرکت و یک نفتکش در ارتباط با فروش نفت ایران خبر داد.
ارتباط برج مراقبت با یک هواپیمای حامل ۳ سرنشین در استان کیووی جنوبی کنگو قطع شده است.
دانشمندان می‌گویند عارضه آپنه انسدادی خواب با افزایش خطر سرطان، کاهش قدرت پردازش ذهنی و افزایش خطر لخته شدن خون مرتبط است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ