آستارا- وزیر راه و شهرسازی گفت: پایانه جدید مرزی آستارا طی چهار ماره آینده راه اندازی می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وینگر جدید گل‌گهر سیرجان به دلیل مصدومیت در دیدار هفته دوم این تیم غایب بود.
باشگاه پرسپولیس از صدور کارت بازی نفرات این تیم از سوی سازمان لیگ خبر داد.
نمایندگان سرانجام و پس از رفت و برگشت‌های مکرر، طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس را تصویب کردند و انتخابات امسال بر اساس قانون جدید برگزار می‌شود.
گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز سه‌شنبه در بیانیه‌ای تاکید کرد که به ارتش رژیم صهیونیستی در جریان عملیات آنها آسیب‌های جدی وارد آورده است.
کاپیتان تراکتور بعد از پایان همکاری با این تیم، به عضویت گل‌گهر سیرجان پیوست.
سرپرست باشگاه استقلال از پایان همکاری این باشگاه با ساپینتو خبر داد و اعلام کرد به رودی سرمربی جدید آبی‌ها را معرفی خواهند کرد.
در حال حاضر به دلیل بی‌میلی رییس‌جمهور پیشین به پذیرش برنامه و کابینه دولت نجیب میقاتی، این دولت همچنان دولت پیشبرد امور است و مادامی که رییس‌جمهور جدید انتخاب نشود و نخست‌وزیر را به پارلمان معرفی نکند، اختیارات کابینه در حد دولت پیشبرد امور محدود باقی خواهد ماند. دوره ریاست رییس‌کل جنجالی بانک مرکزی هم کمتر از دو‌ماه دیگر به پایان می‌رسد و برای اینکه جایگاه ریاست بانک مرکزی خالی نماند، باید رییس‌جمهور جدید انتخاب شده‌باشد تا بتواند رییس کل جدید را معرفی کند.
داوود فنایی بلافاصله پس از پایان لیگ برتر کار جدید خود را در تیم ملی امید آغاز کرد.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، تایید کرد که در پایان فصل از این تیم جدا شده و آبی‌های لندن با سرمربی جدیدی ادامه خواهند داد.
به گفته یاسر المسحال، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، تیم ملی زنان فرانسه مقصد بعدی هروه رنار است.
احمد اشتیاقی، تحلیلگر بازار سرمایه، در خصوص روند فعلی بورس گفت: روند رو به رشد بازار سهام متناسب با برآورد سودآوری شرکت‌هاست. در نگاهی دقیق‌تر به حرکت بازار می‌بینیم که حرکت اساسی بازار سرمایه طی دو هفته اخیر عمدتا بر بخشنامه جدید بانک مرکزی مبنی بر فروش ارز حاصل از صادرات در مرکز مبادله ارز و طلا مبتنی بود.
باشگاه میلان قصد دارد ساخت ورزشگاه جدید و اختصاصی‌اش را به زودی در این شهر آغاز کند.
امروز مطالبی همچون سود سه میلیونی برای خریداران ربع سکه بانک مرکزی، شرایط خرید یک خودرو جدید در بورس کالا، نرخ پایانی دلار و یورو قبل از ۲۲ بهمن، سهامداران ثمسکن چقدر سود گرفتند؟، به زودی ۵۰۰ محصول خدیزل در بورس کالا، این نماد افزایش سرمایه می‌دهد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
باشگاه آژاکس جان هیتینگا را تا پایان فصل به عنوان سرمربی منصوب کرد.
باشگاه آژاکس جان هیتینگا را تا پایان فصل به عنوان سرمربی منصوب کرد.
بعد از تساوی بدون گل بلژیک مقابل کرواسی و حذف شیاطین سرخ اروپا از جام جهانی روبرتو مارتینز، سرمربی این تیم، با خطر جدی اخراج مواجه است.
منابع روسی از حمله هوایی جدید ترکیه به یک پایانه نفتی در شرق قامشلی در حسکه سوریه خبر دادند.
طبق گزارشی جدید در ۲۴ اکتبر پس از آنکه ۱۳۰۰ پایانه استارلینک در اوکراین به دلیل کمبود سرمایه خاموش شدند، ارتش اوکراین با اختلالات اینترنت روبرو شد.
نسخه ۲.۲ سامانه سمات با اعمال تغییرات لازم از تاریخ ۳۰‏آبان ماه ۱۴۰۱ به صورت کامل عملیاتی و نسخه قبلی سامانه مذکور غیرفعال می‌شود.
در اطلاعیه نیروی زمینی سپاه تاکید شده است: این سلسله عملیات تا خلع سلاح گروهک های تروریستی ادامه پیدا خواهد کرد و از دولت مرکزی و دولت اقلیم شمال عراق می خواهیم که به مسئولیت های خود در برابر جمهوری اسلامی ایران به عنوان همسایه، جدیت بیشتری نشان دهد.
ازدحام جمعیت در پشت مرز‌ها همزمان با آغاز موج جدید عزیمت زائران، ازدحام جمعیت در پایانه مرزی شلمچه به اوج خود رسیده، به‌گونه‌ای که امکان تردد از گیت‌ها وجود ندارد و جمعیت با خطر گرما‌زدگی مواجه است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تا پایان سال چند محصول جدید در صنعت خودروسازی و اواسط سال آینده هم خودروهای اقتصادی وارد بازار می‌شوند.
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: وزارت نیرو تمام زیرساخت‌ها را برای برگزاری راهپیمایی اربعین فراهم کرده و شبکه آب و برق پایدار برای همه پایانه‌های قدیمی و سه پایانه جدید برقرار می‌شود.
با توجه به آثار مالی و خسارت های قرارداد ویلموتس برای فدراسیون فوتبال، سونامی کمترین توصیف برای این قرارداد و بحران های ناشی از آن می باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ