بازار سهام همسو با افزایش خبرپراکنی‌ها حول مذاکرات احیای توافق برجام امروز با ریزش سنگین قیمت‌ها در بازار ارز شاهد غلبه عرضه بر تقاضای سهام بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی سابق مس‌سونگون ورزقان جایگزین رضا لک در تیم کراپ‌الوند شد.
به گفته سازمان زمین شناسی ایالات متحده، زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۳ ریشتر و ده ها پس لرزه بوگوتا پایتخت کلمبیا را لرزاند.
پرنس چارلز در سفر به شهر زلزله زده بم با عبور از ویرانه‌های ناشی از زمین لرزه با شهروندان ساکن دیدار و صحبت کرد. نزدیک به بیست سال پس از سفر پرنس چارلز به تهران و بم اینک او شاه بریتانیا و کشور‌های مشترک المنافع شده است.
خلیل عبداللهی افزود: تیم های ارزیاب بلافاصله پس از وقوع این زمین لرزه به منطقه اعزام شدند که خوشبختانه خسارتی نداشته است.
یک روزنامه عبری زبان نسبت به وخامت اوضاع در ارتش رژیم صهیونیستی و سرباز زدن نیروهای ذخیره از خدمت، هشدار داد.
در دیاربکر، یک ساختمان آپارتمانی که بخشی از یک مرکز تجاری است در حین تخریب فرو ریخت.
اداره اورژانس و حوادث غیرمترقبه ترکیه به شمار پس لرزه هایی که از ششم فوریه در این کشور رخ داده است، اشاره کرد.
اداره اورژانس و حوادث غیرمترقبه ترکیه به شمار پس لرزه هایی که از ششم فوریه در این کشور رخ داده است، اشاره کرد.
«آوی ماعوز» رئیس حزب افراطی «نوعام» و معاون وزیر در کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نخستین قربانی اختلافات داخلی در این رژیم لقب گرفت.
در بیست و یکمین روز زمین لرزه به مرکزیت کاهرامان ماراش، یک گربه از لاشه‌های ساختمان آدیامان چینار خارج و برای مداوا به دامپزشکی منتقل شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از پایداری وضعیت شبکه ارتباطی در روستای «درز» شهرستان لارستان پس از وقوع زمین لرزه ۵.۲ ریشتری امروز در این منطقه خبر داد.
زمین لرزه ویرانگری که ۱۱ روز پیش ترکیه و سوریه را لرزاند ۷.۸ ریشتر قدرت داشت. شدت این زمین‌لرزه به اندازه بود که در کشور‌های دیگر غرب آسیا از جمله سوریه نیز احساس شد.
«یونس سزر» با اشاره به تداوم بی وقفه تلاش برای امداد و نجات یک هفته پس از این زمین لرزه اعلام کرد که ۲۳۳ هزار و ۳۲۰ نفر نیروی امدادی و ۱۲ هزار و ۳۲۲ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات آواربرداری و امدادی در مناطق زلزله زده مشغول به کار هستند.
تصاویری عجیب از حجم ویرانی یک جاده در ترکیه پس از لزله اخیر منتشر شده است.
ظهر روز ۱۸ بهمن ماه ساعاتی پس از نخستین زلزله ۷.۷ ریشتری در جنوب ترکیه و پس لرزه های مکرر بالای ۶ ریشتر ، زمین لرزه دیگری با قدرت ۷.۴ ریشتر این منطقه را لرزاند.
در حالی که پس لرزه‌ها معمولا به طور قابل توجهی کوچک‌تر از شوک اصلی هستند، اما می‌توانند عواقبی به همان اندازه ویرانگر داشته باشند چرا که زیرساخت‌ها در اولین زلزله آسیب دیده اند و ممکن است تلاش‌های امداد رسانان برای نجات زلزله زدگان را با مشکل مواجه سازند.
بازیکنان تیم هاتای اسپور بعد از زمین لرزه مهیب، به استانبول کوچ کردند.
تصاویری از لحظه فروریختن یک ساختمان نوساز ۱۲ طبقه پس از وقوع زمین لرزه در ترکیه را مشاهده می‌کنید.
ایجاد موج های بزرگ در یکی از سواحل ترکیه پس از وقوع زمین لرزه مهیب در این کشور را ببینید.
رسانه‌های ترکیه و سوریه اعلام کردند که بر اثر وقوع زلزله بزرگ ۷.۴ ریشتری در مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه ده‌ها نفر جان باختند و به علت ریزش و تخریب وسیع ساختمان‌ها این آمار افزایش می‌یابد.
بعد از زلزله اصلی به بزرگی ۵.۹ ریشتر در ساعت ۲۱:۴۴:۴۴ روز شنبه ۸ بهمن ماه شهرستان خوی، ۶۶ پس لرزه در اطراف این شهر تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۹ بهمن ماه ثبت و به شبکه لرزه نگاری کشور به صورت آنلاین مخابره شده است.
بزرگترین پس لرزه ۴.۵ ریشتر بود که امروز ساعت ۱۸:۱۱ به وقوع پیوست.
علاوه بر ثبت پس لرزه ۳.۸ ریشتری، زمین لرزه ۴.۶ ریشتری نیز بعد از ظهر چهارشنبه در خوی به ثبت رسید که بیشترین قدرت پس از زمین لرزه ۵.۴ ریشتری بامداد روز گذشته، در منطقه بوده است.
این پس لرزه‌ها بیشتر بین ۲.۵ تا سه ریشتر قدرت داشته‌اند و افزون بر نصف این پس لرزه‌ها با این قدرت بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ