درپی اتفاق ناگواری که برای مرحومه مهسا امینی رخ داد، کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با دستور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی مامور بررسی این حادثه و گزارش آن شد. رئیس مجلس پیش از این تاکید کرده بود: «ما حتما به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد تا علت حادثه روشن و شفاف شود و آن نیز به صورت رسمی اعلام شود، هیچ شکی در این نیست.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسناد جالب و قابل توجهی از دلایل عدم صدور مجوز حرفه ای باشگاه استقلال و حذف این تیم از آسیا منتشر شده است.
مسئولین تیم فوتبال امید با دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ورزشی ایران دیدار و گفت و گو کردند.
طی نشست مشترک میان مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم امید با مسئولان کمیته ملی المپیک در حوزه بازی‌های آسیایی، گزارش روند آماده‌سازی این تیم ارائه شد.
کمیته ملی المپیک در مورد گزارش خبرگزاری مهر در رابطه با زهرا نعمتی، اعزام این کماندار به بازی های آسیایی و روند طی شده برای کاروان کیفی ایران توضیح داد.
رئیس کمیته حقیقت‌یاب مسمومیت دانش‌آموزان از نهایی شدن گزارش کمیته و ارسال آن به رئیس مجلس شورای اسلامی برای قرائت در صحن علنی خبر داد.
این گزارشی است که از صحبت با تیم داوری و همچنین گریزی بر گزارش داوری شهرآورد در مورد دلایل اخراج ساپینتو و همچنین محرومیت او تهیه شده است.
کمیته ضدفساد اسپانیا گزارش نهایی خود در مورد دارایی‌های مشکوک چهار داور را برای دادستان پرونده نگریرا فرستاده است.
شهردار تهران گفت: با پایان مهلت دو هفته‌ای گزارش مربوط به شرکت کنترل ترافیک فردا در صحن شورا ارائه خواهد شد.
این عضو کمیته حقیقت‌یاب بررسی علل مسمومیت دانش آموزان گفت که اگر وضعیت به همین روال ادامه پیدا کند گزارش کمیته تا دو هفته دیگر هم آماده نمی‌شود، چون هنوز سرنخ‌های اصلی به دست نیامده است.
پرونده رسیدگی به تخلف محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تشکیل خواهد شد.
گزارش درخواستی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مبنی بر بسیاری اتفاقات و مشکلات اخیر در ورزش ایران به منظور طرح و بررسی در نشست آتی هیات اجرایی در اختیار این کمیته قرار گرفت.
گزارش درخواستی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مبنی بر بسیاری اتفاقات و مشکلات اخیر در ورزش ایران به منظور طرح و بررسی در نشست آتی هیات اجرایی در اختیار این کمیته قرار گرفت.
کمیته مسابقات سازمان لیگ اطلاعات بازی های حساس را به کمیته داوران فدراسیون فوتبال ارائه می کند.
روایت رئیس کمیته ملی المپیک از دیدار اخیرش با رئیس کمیته بین‌المللی المپیک اگرچه به ظاهر شفاف‌سازی از این دیدار بود اما به واقع بر ابهامات و پیچیدگی‌های احوالات ورزش اضافه کرد.
پس از بازگشت رئیس کمیته ملی المپیک از سوئیس، گزارشی از دیدار انجام شده وی با «توماس باخ» رئیس کمیته بین‌المللی المپیک منتشر شد.
ماموریت هیات حقیقت‌یاب در مورد ایران یک‌ساله است که این مدت قابلیت تمدید دارد و فعالیت آن متمرکز بر جمع آوری مدارک و مستندات نقض حقوق بشر در ایران در بازه زمانی یاد شده و ارائه یک گزارش شفاهی ابعاد جنسیتی نقض حقوق بشر به پنجاه و سومین نشست شورای حقوق بشر و یک گزارش جامع از یافته‌ها در پنجاه و پنحمین جلسه شورا از جمله مواد دیگر این قطعنامه است. این قطعنامه همچنین خواستار همکاری دولت جمهوری اسلامی برای همکاری کامل با هیات حقیقت یاب شده است.
وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که گزارش نهاد موسوم به «کمیته حقیقت یاب» نشان می دهد که هلند و دیگر کشورهای غربی از تررویست ها در سوریه حمایت می کنند.
۴ آبان امسال، حدود ۲ هزار پزشک در حمایت از دکتر مهران فریدونی؛ پزشک بازداشت‌شده حاضر در تجمع پزشکان شهر شیراز که نسبت به گزارش پزشکی قانونی درباره علت جانباختن مهسا امینی (دختر ۲۲ ساله سقزی که روز ۲۵ شهریور امسال، بعد از دستگیری توسط گشت ارشاد در شهر تهران و انتقال به بازداشتگاه وزرا دچار مرگ مغزی شد) تشکیک کرده و علت واقعی فوت مهسا را متفاوت از گزارش رسمی این نهاد قضایی دانسته بود و همچنین در اعتراض به مخدوش شدن امنیت جانی مصدومان اعتراضات اخیر در فضای مراکز درمانی، استفاده غیرمجاز و غیر درمانی از آمبولانس‌ها در اعتراضات اخیر، مجبور کردن برخی پزشکان درمانگر در مراکز درمانی برای افشای اسرار بیماران و همچنین برهم خوردن امنیت و آرامش فضای مراکز درمانی با ورود لباس شخصی‌هایی که به دنبال مجروحان اعتراضات بودند، مقابل ساختمان سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ رفتند.
کمیته حقیقت یاب مجلس شورای اسلامی گزارش بررسی علل فوت مرحومه مهسا امینی منتشر کرد: هیچگونه ضرب و جرح درمواجهه، انتقال و استقرار مرحومه خانم امینی در محل پلیس امنیت عمومی صورت نگرفته است. کسانی که قبل از روشن شدن ماجرا اظهارات عجولانه داشتند و زمینه سوء استفاده را ایجاد کرده اند اگر مواضع‌شان را اصلاح نکنند باید تحت پیگرد قضایی قرار بگیرند.
محمدحسن آصفری، درباره آخرین وضعیت پیگیری ابعاد فوت مهسا امینی در کمیته حقیقت یاب مجلس، بیان کرد: ما منتظر اعلام گزارش نهایی و رسمی پزشکی قانونی هستیم. آنچه که پزشکی قانونی به ما اعلام کرد ظرف دو الی سه هفته آینده گزارش نهایی را به مجلس ارائه خواهد کرد.
محمدحسن آصفری، درباره آخرین وضعیت پیگیری ابعاد فوت مهسا امینی در کمیته حقیقت یاب مجلس، بیان کرد: ما منتظر اعلام گزارش نهایی و رسمی پزشکی قانونی هستیم. آنچه که پزشکی قانونی به ما اعلام کرد ظرف دو الی سه هفته آینده گزارش نهایی را به مجلس ارائه خواهد کرد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کمیته حقیقت‌یاب مجلس به اطلاعات خوبی در خصوص ابعاد پرونده پزشکی و فوت مهسا امینی دست یافته است اما هنوز گزارش پزشکی قانونی تکمیل نشده و منتظر دریافت گزارش نهایی پزشکی قانونی پس از روشن شدن نتایج آزمایش سم شناسی و پاتولوژی هستیم.
جلال رشیدی کوچی گفت: عضو کمیته حقیقت یاب مجلس اظهار کرد: ما از لحظه ای که خانم امینی بازداشت شده تا لحظه ای که ویدیو موجود است تا زمان انتقال وی به بیمارستان را مورد بررسی دقیق قرار می دهیم و تمام احتمالات و فرضیات را در این مسئله در نظر می گیریم و از پزشکی قانونی نیز خواسته ایم سریعتر گزارش شان را به ما ارائه دهند.
حسین میرزایی رئیس کمیته تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه می‌گوید گزارش منتشر شده را تایید نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ