حسین میرزایی رئیس کمیته تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه می‌گوید گزارش منتشر شده را تایید نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک پس از صعود به چند قله بلند ایران، این بار قله سبلان را صعود کرد.
این استاد دانشگاه مدعی است که اطلاعاتی در مورد تجارت خانواده بایدن با افراد مرتبط با اطلاعات نظامی چین دارد. او یکی از شاهدان کمیته مجلس نمایندگان آمریکا بود که در مورد تخلفات هانتر بایدن و پدرش جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تحقیق می‌کرد.
یک کمیته سنای آمریکا ایمنی انبارهای آمازون را بررسی می کند. برنی سندرز رییس کمیته بهداشت، آموزش، کار و بازنشستگی(HELP) با ارسال نامه ای به اندی جسی مدیر آمازون از آغاز تحقیق خبرداده است.
رئیس کمیته فلسطینی تحقیق در مورد فوت یاسر عرفات، هشدار داد که احتمال «تکرار سناریوی ترور» عرفات علیه محمود عباس وجود دارد.
رئیس کمیته ملی المپیک فنلاند درباره موضع کمیته بین|‌المللی المپیک (IOC) در مورد بازگشت احتمالی ورزشکاران روسیه و بلاروس به مسابقات جهانی صحبت کرد.
وزیر کشور اعلام کرد که دو کمیته مجزا در وزارت کشور و ریاست جمهوری در حال تحقیق درباره اتفاقات و ناآرامی‌های پاییز سال گذشته هستند. احمد وحیدی اظهار کرد: کمیته‌ای که رئیس جمهور دستور تشکیل آن را صادر کرده در جای خود در حال انجام اقدامات لازم است. او ادامه داد: البته وزارت کشور نیز کمیته دیگری در این زمینه تشکیل داده که وظیفه آن بررسی اتفاقات رخ داده در پاییز سال گذشته است.
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: ایجاد سازمان مهاجرت و حکم رئیس مرکز به عهده وزارت کشور است، اما برای تشکیل سازمان مهاجرت به مصوبه مجلس نیاز است. وزیر کشور همچنین با اشاره به توقف مسکن مهر پرند توسط شهرداری این شهر اظهار داشت: شهرداری نمی‌تواند پروژه‌های نهضت ملی مسکن را متوقف کند. اگر چیزی متوقف شود، حتما رسیدگی می‌شود.
نخستین نشست کمیته زنان کانون مربیان فوتبال ایران بصورت آنلاین با حضور سرمربی و مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان برگزار شد.
رییس کمیته تحقیق و تفحص فدراسیون روسیه امروز فاش کرد که تأییدیه اطلاعاتی را به دست آورده است که نشان می دهد سرویس‌های ویژه اوکراین حمله تروریستی را به پل کریمه سازماندهی کرده اند.
رئیس کمیته ملی نظامی و امنیتی برای مذاکرت در یمن تاکید کرد که تا کنون به خاطر تحقق صلح در این کشور خویشتنداری کرده ایم.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در واکنش به تشکیل کمیته تحقیق با هدف احقاق حقوق متضررین از حوادث و اغتشاشات اخیر، گفت: افراد متضرر باید هر چه زودتر به حقوق خود دست پیدا کنند.
رئیس شورای امنیت کشور از تشکیل کمیته تحقیق برای بررسی ناآرامی‌های اخیر خبر داد.
شی جین پینگ رئیس جمهور چین که با لباس نظامی از مرکز فرماندهی عملیات مشترک در کمیته مرکزی نظامی حزب کمونیست بازدید می‌کرد خواستار تقویت توانمندی ارتش و آمادگی برای مبارزه شد. شی جین پینگ که با لباس نظامی از مرکز بازدید می‌کرد خواستار آن شد تا ارتش توانمندی خود را بر تحقق این هدف متمرکز کند و در پی پویایی در ماموریت‌های عصر جدید باشد.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که دونالد ترامپ رئیس جمور سابق این کشور آنقدر مرد نیست که برای شهادت درباره حمله سال ۲۰۲۱ به ساختمان کنگره، در مقابل کمیته تحقیق حضور یابد.
کمیته تحقیق پیرامون حمله به ساختمان کنگره آمریکا، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور را برای حضور در این کمیته در تاریخ ۱۴ نوامبر احضار کرد.
کمیته تحقیق پیرامون حمله به ساختمان کنگره آمریکا، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور را برای حضور در این کمیته در تاریخ ۱۴ نوامبر احضار کرد.
کمیته پارلمانی تحقیق پیرامون حمله به ساختمان کنگره آمریکا، به اتفاق آرا به احضار دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور رای داد.
حجت‌الاسلام میرزایی گفت: برخی با دادن آدرس غلط در رسانه‌ها تحقیق و تفحص مجلس درباره فولاد را زیر سوال می‌برند، در حالی که ما در مورد فساد در آنجا سند داریم.
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان گفت: برخی با دادن آدرس غلط در رسانه‌ها تحقیق و تفحص مجلس درباره فولاد را زیر سوال می‌برند، در حالی که ما در مورد فساد در آنجا سند داریم.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته تحقیق و تفحص از سازمان ایمیدرو در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: طی انتخابات برگزار شده ۱۵ نفر به عنوان اعضای این کمیته تعیین شدند.
در جلسه عصر امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، اعضای هیئت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی تعیین شدند.
استاندار مازندران و نمایندۀ مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، با حضور در ساختمان مرکزی ایرانسل، از مدیرعامل ایرانسل برای توسعۀ زیرساخت‌های ارتباطی این استان تقدیر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ