گزارش درخواستی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مبنی بر بسیاری اتفاقات و مشکلات اخیر در ورزش ایران به منظور طرح و بررسی در نشست آتی هیات اجرایی در اختیار این کمیته قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر در جریان بازی به صورت آنلاین گزارش های خود را به کمیته انضباطی ارسال می کنند.
رئیس کمیته حقیقت‌یاب مسمومیت دانش‌آموزان از نهایی شدن گزارش کمیته و ارسال آن به رئیس مجلس شورای اسلامی برای قرائت در صحن علنی خبر داد.
یک روزنامه اسپانیایی اعلام کرد بارسلونا با ارسال درخواستی به لالیگا خواهان دریافت مجوزی استثنایی شده که به این باشگاه اجازه می‌دهد لیونل مسی را به خدمت بگیرد.
گزارش درخواستی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مبنی بر بسیاری اتفاقات و مشکلات اخیر در ورزش ایران به منظور طرح و بررسی در نشست آتی هیات اجرایی در اختیار این کمیته قرار گرفت.
بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «ریانووستی»، بورل در جمع خبرنگاران به دیدار با وزیر خارجه چین در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ اشاره کرد و گفت: «من گفت‌وگوی طولانی با «وانگ یی» (وزیر خارجه چین) داشتم و نگرانی شدید خود را درباره ارائه تسلیحات چین به روسیه ابراز کردم و از او خواستم که از چنین اقدامی خودداری کند. به او اطلاع دادم که این خط قرمزی در روابط ما خواهد بود».
دولت انگلیس گزارش های رسانه ای مربوط به ارسال جنگنده به اوکراین را تلویحا تائید کرد.
مسئول دبیرخانه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت از تهیه گزارش عملکرد وظایف دستگاه‌ها نسبت به افراد معلول و ارسال آن به سازمان بازرسی کل کشور خبر داد.
دولت لندن گزارش نشریه انگلیسی درباره ارسال بالگردهای «آپاچی» به اوکراین را تکذیب کرد.
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست گزارش داد که دولت جو بایدن قصد ندارد تانک های آبرامز را به دلایل فنی در اختیار اوکراین قرار دهد.
منابع خبری گزارش داده‌اند این قطعنامه برای تصویب نهایی ماه آینده به مجمع عمومی ارسال خواهد شد. قطعنامه مذکور که توسط کانادا معرفی شده با ۷۹ رأی موافق، ۲۸ رأی مخالف و ۶۸ رأی ممتنع به تصویب رسیده بود.
۴ آبان امسال، حدود ۲ هزار پزشک در حمایت از دکتر مهران فریدونی؛ پزشک بازداشت‌شده حاضر در تجمع پزشکان شهر شیراز که نسبت به گزارش پزشکی قانونی درباره علت جانباختن مهسا امینی (دختر ۲۲ ساله سقزی که روز ۲۵ شهریور امسال، بعد از دستگیری توسط گشت ارشاد در شهر تهران و انتقال به بازداشتگاه وزرا دچار مرگ مغزی شد) تشکیک کرده و علت واقعی فوت مهسا را متفاوت از گزارش رسمی این نهاد قضایی دانسته بود و همچنین در اعتراض به مخدوش شدن امنیت جانی مصدومان اعتراضات اخیر در فضای مراکز درمانی، استفاده غیرمجاز و غیر درمانی از آمبولانس‌ها در اعتراضات اخیر، مجبور کردن برخی پزشکان درمانگر در مراکز درمانی برای افشای اسرار بیماران و همچنین برهم خوردن امنیت و آرامش فضای مراکز درمانی با ورود لباس شخصی‌هایی که به دنبال مجروحان اعتراضات بودند، مقابل ساختمان سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ رفتند.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور از ارسال گزارش تفریغ بودجه ۶ ماهه ۱۴۰۱ به مجلس و دولت خبر داد.
روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران اعلام کرد که برنامه زمان بندی معین برای دریافت خدمات از واحدها و امکان ارسال گزارش به شماره مستقیم رئیس سازمان دامپزشکی کشور مهیا شد.
اژه ای: از ابتدای طرح و پخش غیررسمی موضوع تحقیق و تفحص مجلس از فولاد مبارکه، من تأکیدات لازم را در راستای اِعمال دقت و سرعت در روند رسیدگی به این موضوع انجام دادم و پیگیری‌های مقتضی را برای وصول این گزارش به صورت رسمی از ناحیه مجلس به دستگاه قضائی ترتیب دادم.
دادستان کل کشور گفت: مجلس هنوز گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه را ارسال نکرده و این در حالی است که دو بار مکتوب و پنج بار تلفنی موضوع را پیگیری کردیم.
کیلیان امباپه در فصل جاری هنوز موفق به ارسال پاس گل نشده و هفت گل او در لیگ فرانسه نیز روی پاس های نیمار و لیونل مسی به ثمر رسیده است.
رئیس دیوان محاسبات از ارسال دومین گزارش دو ماهه اجرای بودجه کل کشور به مجلس خبر داد.
اواخر تیرماه امسال بود که کمیته ایمنی شهرداری در منطقه ۱۱ پس از جلسات مختلف درباره ایمنی و رفع خطر ساختمان‌های پرخطر، از بررسی‌های صورت‌گرفته و اقدامات قریب‌الوقوع درخصوص بعضی از ساختمان‌های ناایمن این منطقه گزارش داد.
محسنی اژه‌ای با اشاره به گزارش اخیر تحقیق و تفحص مجلس، گفت: تا شب گذشته که پیگیری می‌کردم، این گزارش هنوز به قوه قضائیه واصل نشده است؛ حال آنکه در رسانه‌ها مطرح شده گزارش مزبور به دستگاه قضایی واصل شده است.
مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری از انتشار و ارسال گزارش نهایی بررسی حادثه همجواری دو پرواز شرکت هواپیمایی پاکستانی به ایکائو و سازمان هواپیمایی کشوری پاکستان خبر داد.
بارسا مدارک لازم برای ثبت بازیکنان جدید را به لالیگا ارسال کرد و منتظر چراغ سبز نهایی است.
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه طرح اخیر مجلس در ریزش اخیر بازار سهام اثر گذار بوده است، گفت: بورس از آینده‌ای مثبت برخوردار است و سهامداران نسبت به این بازار دید بلندمدت داشته باشند و با خودداری از رفتارهای هیجانی خود مانع از ایجاد ریزش بیشتر شاخص بورس در بازار شوند.
امروز بیستم اردیبهشت ماه، مصادف با «سه‌شنبه‌های نظارتی» مجلس که قرار است نمایندگان در صحن علنی مجلس طبق روال، موارد نظارتی ازجمله سوال از وزرا و تحقیق و تفحص را در دستور کار خود قرار دهند با حضور وزیر امور خارجه و پاسخگویی وی در پشت تریبون مجلس درباره موضوعاتی همچون سدسازی ترکیه روی رودخانه‌های دجله و ارس آغاز به کار کرد.
تخلف مرتبط با کوتاژ‌های صوری سامانه بازارگاه و تخلفات شرکت آریا تجارت سهیل، وزیر جهاد کشاورزی را مورد عتاب و خطاب نمایندگان مجلس قرار داد و از او و این وزارتخانه درباره ۱۱۰۰ میلیارد تومان نهاده فروخته شده به کشاورزان در سامانه بازارگاه بدون آنکه کالایی وجود داشته باشد، پاسخ خواسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ