کمیته مسابقات سازمان لیگ اطلاعات بازی های حساس را به کمیته داوران فدراسیون فوتبال ارائه می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گزارش این کمیسیون در مورد بررسی نحوه سیاستگذاری دستگاه‌های متولی در حوزه مدیریت بازار کالاهای استراتژیک گندم و برنج در کشور را قرائت کرد.
مدیرکل آژانس در تازه‌ترین گزارش خود درباره ایران آخرین تحولات پادمانی و برجامی ایران را بررسی کرده است.
تصویری از دختر بی حجاب در گزارش صدا و سیما در روز عید فطر درباره بی حجابی منتشر شده است.
سرعت اینترنت ثابت و موبایل در کشورمان کمی افزایش داشته‌اند، بااین‌حال رتبه ایران در بخش اینترنت موبایل تغییری نداشته است، اما در بخش اینترنت ثابت با بهبود یک رتبه‌ای روبه‌رو هستیم.
با مصدومیت نیمار که باعث شد او فصل را از دست بدهد بحث بر سر آینده او در پی‌اس‌جی داغ است و رسانه‌ها به دنبال پاسخ این سوال می‌گردند که آیا نیمار فصل آینده هم در پاریس بازی خواهد کرد؟
لارنس نورمن، خبرنگار وال استریت به نقل از منابعی با اشاره به اینکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارش جداگانه درخصوص غنی‌سازی ۸۴ درصدی اورانیوم توسط ایران منتشر نمی‌کند در توییتی نوشت که به این مسئله در گزارش فصلی آژانس اتمی درخصوص ایران رسیدگی خواهد شد.
یک رسانه هندی گزارشی درباره مسابقات کشتی آزاد زاگرب منتشر کرد.
کمیسیون اجتماعی مجلس در گزارشی ضمن بررسی ابعاد چالشی صندوق های بازنشستگی تاکید کرد دولت باید احکام تکلیفی مورد نیاز در برنامه هفتم توسعه را برای اصلاح ساختار صندوق های بازنشستگی انجام دهد.
این سریال از زمان انتشار تا کنون با حمایت بسیاری از چهره‌های سیاسی حاکمیتی مواجه شده و در مهم‌ترین برنامه‌های تلویزیونی مورد تمجید واقع شده و رویکرد‌های آینده‌نگرانه آن به کلی نادیده گرفته شده است. به عنوان مثال با فعال شدن هشتگ اعدام نکنید، سکانسی از سریال که کاراکتر خاتون معترض به کشته شدن دوست مبارزش پروین توسط عوامل زیردست شوهرش، در صفحات مجازی بار‌ها بازنشر شد.
این سریال از زمان انتشار تا کنون با حمایت بسیاری از چهره‌های سیاسی حاکمیتی مواجه شده و در مهم‌ترین برنامه‌های تلویزیونی مورد تمجید واقع شده و رویکرد‌های آینده‌نگرانه آن به کلی نادیده گرفته شده است. به عنوان مثال با فعال شدن هشتگ اعدام نکنید، سکانسی از سریال که کاراکتر خاتون معترض به کشته شدن دوست مبارزش پروین توسط عوامل زیردست شوهرش، در صفحات مجازی بار‌ها بازنشر شد.
دفتری که ناسا برای دریافت گزارش‌های مربوط به پدیده‌های ناشناخته آسمانی (UAP) ایجاد کرده، تا امروز گزارش‌های بسیاری دریافت کرده است. به‌روزرسانی ترسناکی از گزارش‌های بشقاب پرنده در حالی منتشر می‌شود که مقامات پنتاگون نگران «بیگانگان فضایی» و مشاهدات مرموز پدیده‌های هوایی ناشناس هستند.
رییس ناسا اعلام کرده بود که مجموع گاز متان آزادشده در این سه کانون (شهر بندری هزار - نیومکزیکو و جنوب تهران) بیش از ۷۷ هزار کیلومتان در ساعت است؛ از سایت «هزار» در هر ساعت ۵۰ هزار و ۴۰۰ کیلو (۵۰۴۰۰ کیلو) از سایت «نیومکزیکو» در هر ساعت ۱۸ هزار و ۳۰۰ کیلو (۱۸۳۰۰ کیلو) و از سایت تهران در هر ساعت ۸۵۰۰ کیلو متان آزاد می‌شود.
برای نخستین بار در ۱۰ سال اخیر امروز چهارشنبه یک هیئت از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به دمشق پایتخت سوریه سفر می‌کند.
برای نخستین بار در ۱۰ سال اخیر امروز چهارشنبه یک هیئت از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به دمشق پایتخت سوریه سفر می‌کند.
کمیته حقیقت یاب مجلس شورای اسلامی گزارش بررسی علل فوت مرحومه مهسا امینی منتشر کرد: هیچگونه ضرب و جرح درمواجهه، انتقال و استقرار مرحومه خانم امینی در محل پلیس امنیت عمومی صورت نگرفته است. کسانی که قبل از روشن شدن ماجرا اظهارات عجولانه داشتند و زمینه سوء استفاده را ایجاد کرده اند اگر مواضع‌شان را اصلاح نکنند باید تحت پیگرد قضایی قرار بگیرند.
حدادی در پاسخ به این سوال که «در شرایطی که گزارش کمیسیون آماده نشده، در این دو روز در خبری آمده بود که آقای رئیسی با اشاره به بررسی گروهی در مجلس گفته است که در حادثه فوت خانم امینی ضرب و شتم نبوده است، این سخنان به گزارش کمیسیون شما اشاره دارد؟»، گفت: من از این اطلاع ندارم که صحبت ایشان بر چه اساس بوده، اما بحثی که ما داریم این است که گزارش کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها به دلیل عدم دریافت گزارش رسمی پزشکی قانونی هنوز نهایی و منتشر نشده است و ما منتظر گزارش پزشکی قانونی هستیم، هر زمان که این گزارش به دست ما برسد گزارش کمیسیون نیز کامل شده و به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.
دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد: تعداد کلی افرادی که در یمن به کمک نیاز دارند به ۲۳ میلیون و چهار صد هزار نفر یا حدود سه چهارم جمعیت این کشور ۳۰ میلیونی رسیده است.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رییس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس که از جانب رییس مجلس مامور تهیه گزارش در پی فوت مهسا امینی شده بود، نیز گزارشی به مجلس ارایه کرد و قول داد که تا آخر هفته این گزارش نهایی را آماده کند و به اطلاع مردم برساند.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کمیته حقیقت‌یاب مجلس به اطلاعات خوبی در خصوص ابعاد پرونده پزشکی و فوت مهسا امینی دست یافته است اما هنوز گزارش پزشکی قانونی تکمیل نشده و منتظر دریافت گزارش نهایی پزشکی قانونی پس از روشن شدن نتایج آزمایش سم شناسی و پاتولوژی هستیم.
ساکرنت ارزیابی کرد که بازگشت کارلوس کی‌روش شانس ایران را برای صعود به دور دوم جام جهانی افزایش دهد.
روزنامه اوجوگو پرتغال در مطلبی به عملکرد بی نظیر مهدی طارمی در مسابقاتی پرداخته که او پس از غیبت، دوباره در ترکیب تیمش به میدان رفته است.
وزیر خارجه روسیه از دیده‌بان هسته‌ای سازمان ملل متحد (آژانس بین‌المللی انرژی اتمی) خواست تا در گزارش این نهاد درباره نیروگاه اتمی زاپروژیا، «شفاف‌سازی» کند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از آماده شدن گزارش های نظارتی شورا از عملکرد شهرداری تهران توسط این کمیسیون خبر داد.
روزنامه بیلد در گزارشی از تمرین امروز بایرن مونیخ می‌گوید ماتیس دی‌لیخت در مسابقات دوی سرعت از همه ستاره‌های این تیم سریعتر دوید تا شک و شبهه‌ها درباره آمادگی‌اش را برطرف کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ