شهردار تهران گفت: با پایان مهلت دو هفته‌ای گزارش مربوط به شرکت کنترل ترافیک فردا در صحن شورا ارائه خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی نشست مشترک میان مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم امید با مسئولان کمیته ملی المپیک در حوزه بازی‌های آسیایی، گزارش روند آماده‌سازی این تیم ارائه شد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک با سرپرست وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفت و گو کردند.
دبیرکل کمیته ملی المپیک با حضور در وزارت ورزش و جوانان گزارش وضعیت کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی را در اختیار کیومرث هاشمی قرار داد.
جلسه شورای عالی فضای مجازی عصر امروز به ریاست رئیس جمهور و با حضور اعضای حقیقی و حقوقی آن برگزار می شود.
رئیس کمیته حقیقت‌یاب مسمومیت دانش‌آموزان از نهایی شدن گزارش کمیته و ارسال آن به رئیس مجلس شورای اسلامی برای قرائت در صحن علنی خبر داد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گزارشی از عملکرد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ارائه داد و گفت: طی ۶ سال گذشته معوقات صندوق حتی به ۱.۵ درصد هم نرسیده است.
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی گزارش حسابرسی ۷ سازمان وشرکت و یک مؤسسه وابسته به شهرداری تهران برای سال‌های مالی ۱۳۹۶ تا ۹۹ در صحن شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: با توجه به اینکه آخرین گزارش مدیریت تعارض منافع بیش از یک ماه پیش ارائه شد، گزارش بعدی نزدیک به پنج ماه بعد در صحن ارائه می‌شود.
در جلسه فوق‌العاده ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ضمن ارائه گزارش بانک مرکزی از کاهش نرخ دلار بر ضرورت جلوگیری از نوسان قیمت‌ها در حوزه های مختلف تاکید شد.
کمیته مسابقات سازمان لیگ اطلاعات بازی های حساس را به کمیته داوران فدراسیون فوتبال ارائه می کند.
سخنگوی دولت گفت: وزیر اطلاعات گزارشی اولیه از بررسی‌های اولیه در زمینه حوادث رخ‌داده در دبیرستان‌های دخترانه قم ارائه کرد و در سفر امروز وزیر بهداشت به قم نیز نمایندگانی از آموزش و پرورش و اطلاعات استان قم با وی همکاری خواهند داشت.
نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی برگزار شد که اعضای حاضر به جز کشتی و ارائه گزارش آن توسط علیرضا دبیر به هیچ یک از دیگر محورهای تعیین شده رسیدگی نکردند.
سران سه قوه در نشست بعد از ظهر امروز شنبه که در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد، مهم‌ترین مسائل و موضوعات کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ارائه گزارش معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در یکصد و هجدهمین جلسه شورا خبر داد.
ماموریت هیات حقیقت‌یاب در مورد ایران یک‌ساله است که این مدت قابلیت تمدید دارد و فعالیت آن متمرکز بر جمع آوری مدارک و مستندات نقض حقوق بشر در ایران در بازه زمانی یاد شده و ارائه یک گزارش شفاهی ابعاد جنسیتی نقض حقوق بشر به پنجاه و سومین نشست شورای حقوق بشر و یک گزارش جامع از یافته‌ها در پنجاه و پنحمین جلسه شورا از جمله مواد دیگر این قطعنامه است. این قطعنامه همچنین خواستار همکاری دولت جمهوری اسلامی برای همکاری کامل با هیات حقیقت یاب شده است.
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی عملکرد و پروژه‌های معاونت حمل و نقل شهرداری تهران در جلسه آتی شورا خبر داد.
معاون اول رئیس جمهور به وزیر کشور در خصوص ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده پیرامون مدیریت زیست بومی تالاب‌های کشور دستور داد.
معاونین رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از روند پیشرفت روزافزون توسعه و تولید در کشور و ادامه سیاست‌های حمایتی دولت از بخش تولید به سران قوا ارائه کردند.
در جلسه عصر امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، گزارشی از فعالیت هیئت‌های نظریه‌پردازی در ۱۸ سال گذشته ارائه شد.
محمدحسن آصفری، درباره آخرین وضعیت پیگیری ابعاد فوت مهسا امینی در کمیته حقیقت یاب مجلس، بیان کرد: ما منتظر اعلام گزارش نهایی و رسمی پزشکی قانونی هستیم. آنچه که پزشکی قانونی به ما اعلام کرد ظرف دو الی سه هفته آینده گزارش نهایی را به مجلس ارائه خواهد کرد.
محمدحسن آصفری، درباره آخرین وضعیت پیگیری ابعاد فوت مهسا امینی در کمیته حقیقت یاب مجلس، بیان کرد: ما منتظر اعلام گزارش نهایی و رسمی پزشکی قانونی هستیم. آنچه که پزشکی قانونی به ما اعلام کرد ظرف دو الی سه هفته آینده گزارش نهایی را به مجلس ارائه خواهد کرد.
جوکار گفت: قرار بود امروز گزارش کمیته در صحن مجلس قرائت شود، اما با توجه به اینکه گزارش کتبی و رسمی پزشکی قانونی هنوز به دست ما نرسیده است، نتوانستیم گزارش نهایی را به صحن ارائه کنیم.
جلال رشیدی کوچی گفت: عضو کمیته حقیقت یاب مجلس اظهار کرد: ما از لحظه ای که خانم امینی بازداشت شده تا لحظه ای که ویدیو موجود است تا زمان انتقال وی به بیمارستان را مورد بررسی دقیق قرار می دهیم و تمام احتمالات و فرضیات را در این مسئله در نظر می گیریم و از پزشکی قانونی نیز خواسته ایم سریعتر گزارش شان را به ما ارائه دهند.
سخنگوی شورای شهر تهران از ارائه گزارش یک ساله از اهم اقدامات و برنامه‌های آتی شهرداری تهران توسط زاکانی در نودمین جلسه شورا خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ