کمیته ملی المپیک در مورد گزارش خبرگزاری مهر در رابطه با زهرا نعمتی، اعزام این کماندار به بازی های آسیایی و روند طی شده برای کاروان کیفی ایران توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از اظهارات رئیس کمیته ملی المپیک در مورد علت خاموشی سیستم سرمایشی آکادمی ملی المپیک، شرکت برق جوابیه در مورد توضیحات ارائه شده داد.
کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا خواستار توضیحات بلینکن درباره پرونده رابرت مالی شد.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس در توضیح نشست بررسی روند احیای روابط ایران و عربستان با حضور سفیر کشورمان در ریاض، گفت: پس از شروع روابط دیپلماتیک، همکاری‌های پارلمانی را دنبال می‌کنیم.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: راحت‌ترین تصمیم این است که برای داربی داور خارجی بیاوریم و پشت او پنهان شویم، اما داور فینال جام حذفی ایرانی خواهد بود.
کمیته انضباطی فدراسیون ابلاغیه‌ای را برای بازیکن تیم سپاهان صادر کرد.
دیوید مویس، مربی وستهم، با رییس کمیته داوران لیگ برتر انگلیس جلسه داشته است. در جریان باخت 2 بر یک وستهم برابر لیورپول در این هفته، VAR جنجال‌ساز شد و صدای اعتراض مویس را درآورد.
مسئول کمیته مسابقات فدراسیون شطرنج در مورد فصل جدید لیگ برتر که پس از سه سال وقفه برگزار شد و غیبت نام‌های بزرگی مانند پرهام مقصودلو و محمدامین طباطبایی در این مسابقات توضیح داد.
مسئول کمیته مسابقات فدراسیون شطرنج در مورد فصل جدید لیگ برتر که پس از سه سال وقفه برگزار شد و غیبت نام‌های بزرگی مانند پرهام مقصودلو و محمدامین طباطبایی در این مسابقات توضیح داد.
حاجی بگلو گفت: کمیته سفر‌های خارجی براساس مصوبات و مقررات زمینه حضور مدیران شهری و اعضای شورای شهر در این نمایشگاه را فراهم کرد و تعدادی از مدیران شهری و استانی خراسان رضوی در این نمایشگاه حاضر شدند. همچنین مقرر شد اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با هزینه شخصی در این نمایشگاه حاضر شوند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی و مربی پیکان خواسته دفاعیات خود را درباره اتفاقات بازی با استقلال ارائه کنند.
رئیس کمیته داوران درباره اتفاقات داوری مسابقات داوری هفته شانزدهم لیگ برتر به نکاتی اشاره کرد.
سایت فدراسیون فوتبال بدون هیچ توضیح اضافه ای، از توبیخ محمد دانشگر خبر داد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک با بیان اینکه این کمیته باید به تعهدات ۱۸ میلیاردی دوره قبل رسیدگی کنیم در مورد دیگر موارد از جمله تیم‌ ملی ‌ و امید فوتبال توضیح داد.
وی درمورد اینکه آیا رای کمیته انضباطی امشب اعلام خواهد شد، توضیح داد: ممکن است امشب رای را اعلام کنند.
بیژن طاهری، سرپرست تیم استقلال مدعی شده است حمید حاج ملک داور دیدار این تیم در برابر فولاد محروم بوده و نباید بازی دو تیم را سوت می زد.
کمیته انضباطی فیفا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواستار ارائه توضیحات در خصوص دیدار ایران و لبنان شد.
انتخابات فدراسیون فوتبال روز ۸ شهریور با انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس جدید فدراسیون به اتمام رسید.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بر اساس آنچه که نسبت به آقای تاج در کمیسیون اصل ۹۰ مفتوح است و همچنین درباره پرونده‌های قضایی که موجود است و ابلاغ شده وزارت ورزش و جوانان حتماً باید به مجلس بیاید و پاسخ دهد.
رییس کمیته فیتنس در خصوص حضور برخی چهره های سرشناس به عنوان هیات ژوری در مسابقات فیتنس توضیح داد.
کمیته بدوی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال و یکی از سه نامزد ریاست بابت برخی از رفتارهایش تذکر و از او توضیح خواست.
کمیته بدوی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال و یکی از سه نامزد ریاست بابت برخی از رفتارهایش تذکر و از او توضیح خواست.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سرمربی استقلال ۴۸ ساعت فرصت داد تا نسبت به حرکت ناشایستی که در بازی مقابل ملوان انجام توضیح دهد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک بعد از حاشیه هایی که برایش به وجود آمد در مورد حضورش در انتخابات کمیته ملی المپیک توضیح داد.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو از افزایش ۴۰ درصدی کیفیت محصولات ناشی از تولید بدون کسری و عبور مستقیم از خط تولید به دست مشتریان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ