ارتش سومالی امروز از آزادسازی شهرک راهبردی حوادله از لوث گروهک تروریستی الشباب خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های صهیونیستی به کاهش قدرت بازدارندگی ارتش رژیم صهیونیستی و افزایش قدرت نیروهای حزب الله اشاره کردند.
رسانه‌های روسی اعلام کردند ارتش اوکراین بامداد امروز منطقه دونتسک را با گلوله‌های خوشه‌ای بمباران کردند.
ارتش سومالی اعلام کرد شماری از عناصر گروه تروریستی الشباب در عملیات‌های نیروهای ارتش کشته شدند.
آقای زاکانی سوالی از شما دارم، از جان آدمی چه‌چیزی عزیزتر و از گرفته‌شدن این‌جان بر سر بی‌مبالاتی چه‌چیز غم‌انگیزتر باید باشد که شما حاضر نشدید بپذیرید که اشتباه کردید و برای مدیریت شهری به این بزرگی تربیت نشدید. این را هم نخواستیم چه با خود فکر کردید که مسئول مستقیم این‌اتفاق را در صدر مجلس نشاندید و ارجش دادید؟ نمک به زخم داغ‌دیدگان می‌خواستید بزنید یا می‌خواستید ثابت کنید که خدای‌ناکرده از جبروت شما هرگز کم نخواهد شد، حتی اگر ۵ جان عزیز از پی سوءمدیریت شما گرفته شود؟
پدافند هوایی ارتش سوریه حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف پایتخت این کشور را دفع کرد.
در جریان برگزاری عملیات نظامی ارتش، ۲۳ تروریست «الشباب» در جنوب سومالی کشته شدند.
در جریان برگزاری عملیات نظامی مشترک میان ارتش موگادیشو و شرکای بین‌المللی این کشور، ۴۵ تروریست «الشباب» در ایالت «هرشبلی» واقع در مرکز سومالی کشته شدند.
ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از درگیری میان فلسطینیان و شهرک‌نشینان صهیونیست، ورودی‌های روستای برقه در شرق رام الله را مسدود کرد.
دفتر ریاست جمهوری نیجر اعلام کرد که ارتش این کشور در کودتای گارد ریاست جمهوری نیجر شریک نیست.
یک روز پس از تصویب لایحه «لغو برهان معقولیت» در کنست رژیم صهیونیستی، نظامیان ذخیره ارتش این رژیم تهدید خود در خصوص ترک خدمت نظامی را عملی کردند.
در حمله انتحاری گروه تروریستی «الشباب» در موگادیشو، ۲۰ نظامی ارتش سومالی کشته و دست‌کم ۶۰ نفر زخمی شدند.
در ادامه تنش‌های مرزی میان لبنان و رژیم صهیونیستی نظامیان ارتش این رژیم، گشتی ارتش لبنان را هدف بمب‌های دودزا قرار دادند.
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش، گفت: نیروی دریایی ارتش به ملت و کشور نشان داد که هر مأموریتی را مقتدرانه، سر بلند و عزتمندانه به پایان می‌رساند.
ارتش روسیه می‌گوید حمله موشکی گسترده ارتش اوکراین به مناطق مختلف این کشور را دفع کرده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
رسانه‌های سومالی اعلام کردند نیروهای ارتش این کشور بامداد امروز یکشنبه حملات هوایی و زمینی گسترده‌ای را علیه عناصر تروریستی الشباب انجام دادند.
ماموریت انتقالی اتحادیه آفریقا در سومالی «آتمیس» یک پایگاه نظامی در ایالت هیرشبیلی را به ارتش این کشور این کشور واگذار کرد.
برومند در ادامه‌ در پاسخ به سوالی درباره اظهارات محمد خزاعی درباره قطع ارتباط با سینماگرانی که در فیلمهای بدون مجوز کار میکنند، و همکاری خانه سینما گفت: من خیلی تعجب کردم و فکر میکنم آقای خزاعی نمی‌خواسته این را بگوید که احتمالا زبانش این طور چرخیده و این صحبت را مطرح کرده است. خانه سینما چنین موضعی را قبول ندارد.  اگر مناسبات درست و منطقی میان خانه سینما و سازمان سینمایی در مورد فیلم‌هایی که پروانه نمیگیرند شکل بگیرد، پیگیری میکنیم که چرا پروانه نمیگیرند؟ چرا پروانه ساخت نمیگیرند که مجبور می‌شوند بدون پروانه‌ فیلم بسازند؟ چرا وقتی ساخته می‌شوند پروانه نمایش نمی گیرند؟ چرا فیلم‌های دارای پروانه ساخت و نمایش، سلیقه‌ای و بدون هیچ ضابطه‌ای مشکل پیدا می کنند؟ باید سازمان سینمایی راهکاری پیدا کند که شأن مجوزی که می‌دهد توسط مسئولان مختلف حفظ شود. اگر زمینه‌ای برای تفاهم وجود دارد، میتوانیم کارگروهی تشکیل دهیم و در آنجا میانه را بگیریم تا فیلمها حتی‌الامکان پروانه داشته باشند به شرطی که ارزش پروانه به ما ثابت شود. همین چند وقت مستندسازی فیلمی ساخته با پروانه که تلویزیون هم پخش کرده ولی الان دچار مشکلات زیادی شده که باز نمی کنم.
دولت سومالی امروز اعلام کرد که در جریان عملیات ارتش این کشور در منطقه شابل پایین، ۱۳۶ نفر کشته و ۹۸ تَن هم زخمی شدند.
ارتش سومالی اعلام کرد که موفق شده حداقل ۴۹ تروریست الشباب را در عملیات ویژه نظامی به هلاکت برساند.
مسئولان سومالی اعلام کردند که در عملیات ارتش این کشور ۴۹ تروریست الشباب کشته شدند.
در جریان مقابله نیروهای ارتش سومالی با عناصر تکفیری گروهک «الشباب»، ۲۰ نفر از تروریست ها کشته شدند.
ارتش سومالی اعلام کرد که شمار کشته های گروهک تروریستی الشباب در چارچوب عملیات نظامی یکپارچه علیه این گروه به ۷۵ نفر رسید.
ارتش سومالی از کشته و زخمی شدن ۱۶ نفر از اعضای گروهک تروریستی الشباب در مرکز و غرب این کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ