در جریان برگزاری عملیات نظامی ارتش، ۲۳ تروریست «الشباب» در جنوب سومالی کشته شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سابق سیاسی وزیر کشور طرح استیضاح وحیدی آن هم در ایام ثبت نام انتخابات و سالگرد اغتشاشات را «بدعتی عجیب و بهت آور در تاریخ سیاسی کشور دانست و گفت: با وجود حادثه شوم تروریستی شیراز پیغام رسید که استیضاح به دلیل فشار نمایندگان توسط شخص قالیباف ۲۳ مرداد اعلام وصول می شود.
ایرنا نوشت: زائران حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) امروز دوشنبه ۲۳ مردادماه نماز صبح را در حرم حضرت احمدبن موسی علیه السلام اقامه کردند
پلیس سنگال اعلام کرد: بر اثر تصادف یک اتوبوس در شمال سنگال، ۲۳ نفر جان خود را از دست دادند.
دستاورد سفر نخست وزیر ژاپن به یک کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس، امضای ۲۳ توافقنامه همکاری بود.
سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، عنوان کرد: این حادثه ۲۳ نفر مصدوم داشت، که نجاتگران پس از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه، مصدومین را به مراکز درمانی انتقال دادند.
لیست ۲۳ نفره منچستر سیتی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد.
دو ستاره حاضر در اردوی تیم ملی، بخشی از جذابیت‌های بازار تابستانی فوتبال ایران خواهند بود.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳ باند جرایم سازمان یافته از جمله سارقین به عنف و مسلح، مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در این استان متلاشی شدند.
کرمان- رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به احتمال تلاقی اعلام عید سعید فطر و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مقرر شد جمعه ۲۳ ماه رمضان به عنوان روز قدس اعلام شود.
مقامات و رسانه‌های آمریکا اعلام کردند بر اثر وقوع طوفان و گردبادِ مخرب در ایالت می‌سی‌سی‌پی ده‌ها نفر جان باختند.
رشت- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مصدومیت ۲۳ نفر در پی حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه اظهار کرد: این اتوبوس از بیرجند به مقصد مشهد در حال تردد بود و هم اکنون حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.
پرونده، جشمید شارمهد قصد انجام ۲۳ اقدام تروریستی داشته که موفق به انجام پنج مورد آن شده است.
یک مقام امنیتی در پاکستان امروز اعلام کرد که ۲۳ نفر از جمله چند مقام امنیتی، در ارتباط با انفجار روز دوشنبه در پیشاور بازداشت شده اند.
وزارت اطلاعات اعلام کرد ۲۳ نفر از عناصر عملیاتی و پشتیبانی تیم‌های جاسوسی_تروریستی وابسته به موساد شناسایی و دستگیر شدند.
معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر ساخت مسکن یک طبقه ای در شهرهایی که امکان آن وجود دارد، گفت:در حال حاضر ۲۳ هزار هکتار زمین در شورای برنامه ریزی استانها مراحل الحاق به شهرها را طی میکنند.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که آمار قربانی‌های طوفان زمستانی و سرمای شدید در مناطق مختلف این کشور به 23 نفر افزایش یافته است.
سمنان- نائب رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با بیان اینکه ۲۳ هزار باشگاه ورزشی پرورش اندام در کشور وجود دارد، گفت: نظارت مستمر بر این باشگاه‌ها صورت می‌گیرد.
سمنان- نائب رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با بیان اینکه ۲۳ هزار باشگاه ورزشی پرورش اندام در کشور وجود دارد، گفت: نظارت مستمر بر این باشگاه‌ها صورت می‌گیرد.
آبادان- فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری ۲۳ نفر از عاملان نزاع‌های طایفه‌ای در این شهرستان خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه با رای دادگاه‌های گلستان، نزدیک به ۲۳ هکتار از جنگل‌های استان امسال به منابع طبیعی بازگردانده شد، افزود: رای خلع ید این زمین‌های جنگلی در ۷۱ فقره پرونده در دادگاه‌های استان در کلاله، مینودشت، گالیکش، آزادشهر، رامیان، علی آبادکتول، گرگان، مراوه تپه و بندرگز صادر شده است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن تأثیرگذاری بر مذاکرات است و دشمن از طریق سوریه سازی به دنبال امتیاز گرفتن در مذاکرات بود، گفت: براساس برخی گزارش‌های نیروی تروریستی سنت‌کام، آمریکا به این نتیجه رسیده و طی گزارشی اعلام کرده که اگر تا ۲-۳ سال آینده نتوانند با ایران اسلامی مقابله کنند دیگر امکان مقابله با آن وجود ندارد و از تیرراس خارج می‌شود، به همین دلیل با برنامه‌ریزی منسجم به دنبال این بودند تا با یک حرکت سریع ایران را به‌هم بریزند و در برابر قوت‌های ایران اسلامی و مبتنی بر ضعف‌ها در حوزه‌های جوانان، زنان، دانشگاه‌ها، شایعه پذیری و امثال آن برنامه‌ریزی داشتند.
جزئیات آخرین اقدامات در پرونده حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز/ بیانیه خانواده ۲۳ شهید و ۷۰ جانباز/ پدر شهید: این «حادثه» نبود؛ جنایت تروریستی بود/ شروع جلسات دادگاه در آخرین روز شهریورماه
از میان ۱۷ شرکت عرضه اولیه شده در سال ۱۴۰۰ نماد توسن با بازدهی ۲۰۰ درصدی تا پایان سال در صدر عرضه‌ها قرار دارد و در مقابل سغدیر با بازدهی منفی ۲۰ درصد در بیشترین زیان به سر می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ