در حمله انتحاری گروه تروریستی «الشباب» در موگادیشو، ۲۰ نظامی ارتش سومالی کشته و دست‌کم ۶۰ نفر زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داده‌های گزارش سیاستی اندیشکده هاتف که یک نهاد پژوهشی است و در سال ۹۷ ایجاد شده است، نشان می‌دهد که از میان ۱۰رتبه برتر سال ۸۰ رشته ریاضی و فیزیک، فقط دو نفر از آن‌ها در ایران مانده‌اند. یک‌نفر دانشیار مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف است و دیگری استادیار گروه مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
در ادامه ضدحملات اوکراینی‌ها، ارتش روسیه اعلام کرد در نتیجه درگیری‌ها بین دو طرف در منطقه دونتسک بیش از ۸۰ نظامی اوکراینی کشته شدند.
رئیس گروه بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی توانیر گفت:۸۰ درصد مشترکان برق زیر الگوی مصرف، ۱۰درصد بین الگو تا ۱.۵برابر الگو، ۶ درصد ۱.۵ تا ۲برابر الگو و چهار درصد بیش از ۲برابر الگو مصرف می‌کنند.
مدیر فنی کشتی آزاد استان تهران با انتقاد از روسای هیات‌های کشتی غیر فعال در سطح کشور، گفت: در همین استان تهران ۸۰ درصد روسای هیات‌های کشتی در خواب هستند و اصلا معلوم نیست برای چه آمده‌اند.
سخنگوی صنعت برق گفت: با اجرای طرح مدیریت مصرف برق در ادارات که از ابتدای خرداد امسال آغاز شد، تاکنون ۸۰۵ مگاوات از هزار مگاوات برنامه ریزی شده این طرح محقق شده است.
نشان زاده از انتقال ۲۵ تا ۳۰ تن ان جی ال در ساعت به بندر امام خبر داد و گفت: ۸۰ درصد تجهیزات پتروشیمی گچساران تولید داخل است.
مدیرعامل با اشاره به سهم ۸۰ درصدی سوانح بندری در حوزه ترافیک جاده‌ای، اظهار داشت: عمده حوادث ترافیکی در بنادر ناشی از عدم رعایت قوانین و مقررات است.
روسیه و اوکراین امروز به‌ترتیب ۷۹ و ۸۰ جسد سربازان کشته شده یکدیگر را مبادله کردند.
یک عروس دریایی جعبه‌ای استرالیا میزان سم کافی برای از بین بردن ۶۰ انسان بالغ را دارد و از قرن نوزدهم تاکنون تقریبا ۸۰ مرگ در استرالیا بر اثر نیش این حیوان ثبت شده است.
مقامات ایالت تگزاس آمریکا برای کمک به پیدا کردن محل اختفای مظنون تیراندازی روز شنبه که به کشته شدن ۵ نفر منجر شد، ۸۰ هزار دلار جایزه تعیین کردند.
معاون سخنگوی دولت موقت طالبان امروز اعلام کرد: زلزله در افغانستان تا کنون ۴ کشته و ۸۰ زخمی در پی داشت.
وزیر بهداشت ترکیه از افزایش شمار تلفات زلزله در این کشور به بیش از ۲۰ هزار کشته و بیش از ۸۰ هزار زخمی خبر داد.
معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: روز گذشته یک لنج چوبی باری با ۸ نفر خدمه در ۸۰ مایلی از بندر چابهار دچار آتش سوزی شده بود که ۴ نفر خدمه آن توسط یک کشتی خارجی و با هماهنگی مرکز (MRCC) چابهار نجات یافتند.
تایباد _ رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانی خراسان رضوی با حضور بیش از ۸۰ ورزشکار با قهرمانی شهرستان تایباد به پایان رسید.
تخمین میلی از تلفات روسیه افزایش قابل توجهی نسبت به ۷۰ تا ۸۰ هزار نفر تلفات پیش بینی شده توسط پنتاگون در ماه مرداد را نشان می‌دهد.
اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان با حضور نزدیک به ۸۰ کشتی‌گیر و مربی در محل کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری است.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در حالی از روز ۱۳ آبان ماه در محل کمپ تیم های ملی کشتی شهید قاسم سلیمانی و خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در حال برگزاری است که تعداد کشتی گیران و مربیان حاضر در این اردو نسبت به سایر اردوهای تیم ملی قابل مقایسه نیست.
رئیس جمهور گفت: طبق اعلام روزنامه گاردین در ۲۸ هفته بیش از ۸۰ زن در کشور انگلیس جان خود را در اثر نوع برخورد پلیس با آن‌ها از دست داده‌اند. چه کسی این مسئله را بررسی کرد که علت این حوادث چیست؟ در همین آمریکا در سال گذشته بیش از هزار نفر به دست پلیس کشته شدند، چه کسی رفت بررسی کند که این هزار نفر چگونه به دست پلیس کشته شدند.
مقامات آمریکا اعلام کردند که شمار قربانیان طوفان قدرتمند ایان در ایالت‌های کالیفرنیا و کارولینای شمالی و جنوبی از ۸۰ نفر عبور کرده و این آمار افزایش خواهد یافت.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: اینکه فکر کنند پلیس در ۲۰ دقیقه می‌تواند افراد را بازداشت و توجیه کند و آنها را به احکام اسلامی و حجاب آمر کند، تفکر و منطق اشتباهی است،کما اینکه این اقدام برای اعتماد عمومی و تعامل با مردم آسیب‌زا می‌شود.
رئیس‌‌جمهور در نشست خبری با رسانه‌های خارجی: سال گذشته در آمریکا چند نفر کشته شدند ؟ آیا این موضوع پیگیری شده؟ /بیش از ۸۰ زن طی ۲ هفته در آمریکا کشته شدند آیا کسی این مسایل را پیگیری کرده است؟ / ما در مورد هر شهروندی ایرانی اجازه نمی دهیم حق کسی ضایع شود. / چه مجامع بیرونی اظهار نظر کنند چه نکنند ما وظایف خود را انجام می دهیم.
آمدم زود کشتی را تمام کنم و هشت بر صفر ببرم که به تایم دوم نکشد ولی متاسفانه فن را روی خودم انداختم.
براساس اعلام مسئولان وزارت جهاد کشاورزی ۸۰ میلیون هکتار کشت فراسرزمینی در جهان انجام می شود اما سهم ایران در حوزه ناچیز و این نشان دهنده غفلتی بزرگ در استفاده از این موقعیت است.
مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا با ارائه آماری از میزان تلفات ارتش روسیه در جنگ اوکراین، مدعی شد روسیه به هیچ کدام از اهدافش در جنگ دست نیافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ