ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از درگیری میان فلسطینیان و شهرک‌نشینان صهیونیست، ورودی‌های روستای برقه در شرق رام الله را مسدود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی اموال متعلق به فلسطینیان در روستای مسافر یطا واقع در جنوب الخلیل را مصادره کردند.
منابع عبری از چراغ سبز وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به ارتش این رژیم در راستای تشدید حملات علیه فلسطینیان در کرانه باختری خبر دادند.
یک روز پس از تصویب لایحه «لغو برهان معقولیت» در کنست رژیم صهیونیستی، نظامیان ذخیره ارتش این رژیم تهدید خود در خصوص ترک خدمت نظامی را عملی کردند.
در ادامه تنش‌های مرزی میان لبنان و رژیم صهیونیستی نظامیان ارتش این رژیم، گشتی ارتش لبنان را هدف بمب‌های دودزا قرار دادند.
منابع عبری از طرح ارتش رژیم صهیونیستی برای آغاز عملیاتی گسترده در مقابله به تشدید عملیات‌های مقاومتی در شمال کرانه‌باختری خبر می‌دهند.
ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به قتل «محمد هیثم التیمیمی» کودک ۳ ساله فلسطینی اذعان کرد و این تیرندازی را اشتباهی خواند.
ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به قتل «محمد هیثم التیمیمی» کودک ۳ ساله فلسطینی اذعان کرد و این تیرندازی را اشتباهی خواند.
رسانه‌های عبری با اشاره به تحولات روزهای اخیر در کرانه‌باختری و افزایش عملیات‌های مقاومتی از آماده شدن ارتش رژیم صهیونیستی برای عملیاتی گسترده در این منطقه خبر می‌دهند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز به یک روستا در جنوب غرب نابلس یورش برده و با جوانان فلسطینی ساکن این روستا درگیر شدند.
منابع عبری از تجهیز تیپ‌های مختلف ارتش رژیم صهیونیستی به خودروهای زرهی ایتان خبر می‌دهند.
ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی در راستای رصد تحرکات مرزی و همچنین جاسوسی از عمق اراضی سوریه، لبنان و اردن، یک بالن بزرگ جاسوسی را به خدمت گرفته است.
عملیات نیروهای فلسطینی علیه ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی و تیراندازی به سمت خودروی شهرک نشینان صهیونیست و همچنین یورش اشغالگران به یک روستا در جنوب نابلس از جدیدترین تحولات فلسطین است.
منابع عبری گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی در نظر دارد امروز مانوری را در مناطق موسوم به جبهه شمالی خود (هم‌مرز با لبنان و سوریه) برگزار کند.
منابع محلی و رسانه‌ای گزارش می‌دهندکه ارتش رژیم‌ صهیونیستی برخی از مناطق غزه را بمباران کرده است.
ارتش رژیم صهیونیستی در پی صدور فرمان حمله به مواضع مقاومت، لحظاتی پیش یک پایگاه وابسته به گروه‌های مقاومت در شرق نوار غزه را بمب‌باران کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی امروز برای دویست و پانزدهمین بار پیاپی روستای العراقیب در منطقه النقب اشغالی را تخریب کرد.
منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش دادند، ارتش رژیم صهیونیستی یک ماهواره نظارتی به فضا پرتاب کرده است.
ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای تلویحا به این مساله که یک مرد فلسطینی را بدون هیچ دلیلی، هدف قرار داده و به شهادت رسانده است، اذعان کرد.
خبرگزاری یونهاپ اعلام کرد: ارتش کره جنوبی در راستای افزایش توانمندی‌هایش برای شناسایی و رصد پهپادهای کوچک کره شمالی، در صدد خرید سامانه دفاعی «چشم الکترونیک» از اسرائیل است.
یک وبگاه صهیونیستی در گزارشی با اشاره به تنش های اخیر در موضوع تعرض وزیر ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، عنوان کرد: نوار غزه همچون انبار باروتی است که هر لحظه ممکن است منفجر شود.
ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از واکنش مقاومت فلسطین به تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، به حالت آماده باش درآمده است.
منابع عبری از برگزاری یک مانور جدید از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی خبر دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز دوشنبه با یورش به روستای العراقیب در منطقه نقب در جنوب اراضی اشغالی، برای ۲۰۷ امین بار پیاپی این روستا را تخریب کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک نظامی این رژیم در جریان یک رزمایش نظامی در شمال اراضی اشغالی کشته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ