ماموریت انتقالی اتحادیه آفریقا در سومالی «آتمیس» یک پایگاه نظامی در ایالت هیرشبیلی را به ارتش این کشور این کشور واگذار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیروهای تیپ چهلم حشد شعبی عراق، عملیات امنیتی در استان کرکوک انجام دادند.
کمیته تماس کشورهای عربی در قاهره با صدور بیانیه‌ای بر تداوم حمایت خود از استقلال سوریه، بازگشت آوارگان، خروج نیروهای بیگانه از این کشور و همکاری در مقابله با تروریسم در سوریه تاکید کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای امنیتی محدوده حرم نسبت به سال گذشته بسیار هوشمندانه، هوشیارانه و به موقع عمل کردند و اجازه ندادند تروریست‌ها به داخل محدوده حرم برسند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای امنیتی محدوده حرم نسبت به سال گذشته بسیار هوشمندانه، هوشیارانه و به موقع عمل کردند و اجازه ندادند تروریست‌ها به داخل محدوده حرم برسند.
شهروندان یمنی با برگزاری یک راهپیمایی گسترده در سالگرد شهادت زید بن علی، خواستار موضع جدی و قاطع در قبال هتاکی به قرآن کریم شدند.
رئیس جمهور بلاروس در نشست با پوتین گفت: نیروهای واگنر شروع به فشار آوردن به ما کرده‌اند؛ آنها می‌خواهند به غرب بروند و می‌گویند «بگذارید برای گشت‌وگذار به ورشو و ژشوف برویم!»
نخست‌وزیر روسیه اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور به جنگنده‌های پیشرفته بیشتری مجهز می‌شود.
رئیس سازمان حشد شعبی عراق بر مشارکت این نیروها در مرحله بازسازی کشور مانند مرحله آزادسازی عراق از دست عناصر تروریست، تاکید کرد.
یک مقام ارشد دولت مستقر و منصوب روسیه در منطقه زاپروژیا، اعلام کرد که نیروهای اوکراین مواضع خود در نزدیکی این منطقه را ترک کرده‌اند.
دبیر کل ناتو به موضع گیری درباره ضدحملات نیروهای اوکراینی پرداخت.
نیروهای اشغالگر صهیونیستی سه مرد جوان را در محله الدمج در اردوگاه جنین اعدام کردند و از رسیدن آمبولانس و کمک رسانی مردم به آنها جلوگیری کردند.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در طول شبانه روز بالغ بر ۴۰۰ عملیات توسط نیروهای آتش نشانی انجام می‌شود
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به هشدار هواشناسی در ۳ استان کشور، از آماده‌باش هلال‌احمر در این استان‌ها، خبر داد.
حزب کمونیست سودان مدعی شد که شبه‌نظامیان پشتیبانی سریع این کشور، ۵۵ نفر را در شمال سودان کشته اند.
رئیس حزب «عمران‌خان» امروز حین خروج از منزل خود از سوی نیروهای امنیتی پاکستان بازداشت شد.
آلمان و ایتالیا حمایت خود را از اقدامات خشونت‌آمیز نیروهای موسوم به صلح‌بان ناتو در کوزوو اعلام کردند.
رئیس جمهور صربستان در سخنانی تاکید کرد که نیروهای تحت رهبری ناتو در دفاع از صرب‌ها در کوزوو شکست خوردند.
به‌دنبال تشدید تنش‌ها میان بلگراد و پریشتینا، شورای امنیت ملی صربستان اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در بالاترین سطح آمادگی رزمی باقی خواهند ماند.
کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان در اطلاعیه جدیدی، از قتل یک زن جوان باردار به نام «زرمینه‌» در ولایت غور به دست دو تن از افراد مسلح طالبان خبر داد.
پس از پیوستن رسمی فنلاند به ناتو، رسانه‌های این کشور اعلام کردند که فنلاند و آمریکا در حال انعقاد توافق نظامی هستند که به واشنگتن اجازه می‌دهد که نیروها و تسلیحاتش را در خاک فنلاند مستقر کند
یکی از فرماندهان ارشد اوکراین مدعی شد که ضدحملات ارتش این کشور، نیروهای روسیه را وادار به خروج از برخی مواضع در شهر راهبردی باخموت کرده است.
ارتش سودان با صدور بیانیه‌ای، نیروهای پشتیبانی سریع را به اتخاذ سیاست «زمین سوخته» و غارت محله‌های تجاری متهم کرد.
معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح در عرصه صرفه‌جویی و بهره‌وری منابع آب نیز آماده همکاری و کمک‌رسانی به دولت هستند.
یکی از سرکردگان گروه تروریستی الشباب در حال مصاحبه بود که ناگهان انفجاری پشت سر وی رخ داد. الشباب یک گروه مسلح وابسته به شبکه القاعده است و بسیاری از عملیات تروریستی را که منجر به جان باختن صد‌ها نفر در آفریقا شده، پایه‌ریزی کرده است. این گروه بار‌ها به نظامیان دولتی و نیرو‌های صلح‌بان اتحادیه آفریقا در موگادیشو پایتخت سومالی یورش برده و چند عملیات خونبار را هم در سایر نقاط آفریقا اجرا کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ