در ادامه تنش‌های مرزی میان لبنان و رژیم صهیونیستی نظامیان ارتش این رژیم، گشتی ارتش لبنان را هدف بمب‌های دودزا قرار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری زبان اعلام کردند که ۵ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی بر اثر واژگون‌شدن خودرو گشتی ارتش این رژیم در شمال اراضی اشغالی زخمی شدند.
یک روز پس از تصویب لایحه «لغو برهان معقولیت» در کنست رژیم صهیونیستی، نظامیان ذخیره ارتش این رژیم تهدید خود در خصوص ترک خدمت نظامی را عملی کردند.
با وجود تنش‌های اخیر در بلندی‌های اشغالی جولان سوریه، ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری یک مانور نظامی در شمال این منطقه خبر داد.
مبارزان مقاومت امروز یکشنبه گشتی ارتش رژیم صهیونیستی در در جنوب نابلس را هدف عملیات تیراندازی قرار دادند.
منابع عبری از طرح ارتش رژیم صهیونیستی برای آغاز عملیاتی گسترده در مقابله به تشدید عملیات‌های مقاومتی در شمال کرانه‌باختری خبر می‌دهند.
رسانه‌های عبری با اشاره به تحولات روزهای اخیر در کرانه‌باختری و افزایش عملیات‌های مقاومتی از آماده شدن ارتش رژیم صهیونیستی برای عملیاتی گسترده در این منطقه خبر می‌دهند.
منابع عبری دقایقی پیش از وقوع یک حادثه امنیتی در مرز با مصر خبر دادند که طی آن چندین نظامی صهیونیست زخمی‌ شده و یک نفر از آنها نیز به هلاکت رسیده است.
منابع عبری دقایقی پیش از وقوع یک حادثه امنیتی در مرز با مصر خبر دادند که طی آن چندین نظامی صهیونیست زخمی‌ شده و یک نفر از آنها نیز به هلاکت رسیده است.
منابع عبری از تجهیز تیپ‌های مختلف ارتش رژیم صهیونیستی به خودروهای زرهی ایتان خبر می‌دهند.
منابع عبری گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی در نظر دارد امروز مانوری را در مناطق موسوم به جبهه شمالی خود (هم‌مرز با لبنان و سوریه) برگزار کند.
منابع محلی و رسانه‌ای گزارش می‌دهندکه ارتش رژیم‌ صهیونیستی برخی از مناطق غزه را بمباران کرده است.
خبرگزاری اسپوتنیک در خبری فوری از بمباران منطقه «قرص النقل» مجاور بلندی‌های اشغالی جولان در استان قنیطره سوریه توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.
تحلیلگر نظامی صهیونیست گفت که ارتش رژیم صهیونیستی از ادعای نتانیاهو درباره حمله به زیرساخت های حزب الله در تجاوز اخیر به جنوب لبنان بسیار شگفت‌زده شده است.
ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای با اشاره به تجاوز جدید خود به جنوب خاک لبنان اعلام کرد برخی از زیرساخت‌های متعلق به حماس را هدف قرار دادیم؛ دولت لبنان مسئول است.
منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش دادند، ارتش رژیم صهیونیستی یک ماهواره نظارتی به فضا پرتاب کرده است.
ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای تلویحا به این مساله که یک مرد فلسطینی را بدون هیچ دلیلی، هدف قرار داده و به شهادت رسانده است، اذعان کرد.
در ساعات اخیر نیروهای مقاومت فلسطین در چندین عملیات تیراندازی ، ایست های بازرسی و گشتی های ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را هدف قرار دادند
یک وبگاه صهیونیستی در گزارشی با اشاره به تنش های اخیر در موضوع تعرض وزیر ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، عنوان کرد: نوار غزه همچون انبار باروتی است که هر لحظه ممکن است منفجر شود.
ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه مانور جدیدی را در مرزهای جنوبی خود به ویژه منطقه ایلات و وادی عربه برگزار می کند.
ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از واکنش مقاومت فلسطین به تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، به حالت آماده باش درآمده است.
منابع فلسطینی تصاویری از تیراندازی مبارزان به سوی گشتی های ارتش رژیم صهیونیستی در مناطقی از شهر جنین را منتشر کرده اند.
منابع عبری از برگزاری یک مانور جدید از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی خبر دادند.
یک رسانه صهیونیستی از سلسله اقدامات نظامیان صهیونیست برای کنترل اوضاع در قدس اشغالی در آستانه اعیاد یهودی خبر داد.
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک نظامی این رژیم در جریان یک رزمایش نظامی در شمال اراضی اشغالی کشته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ