ارتش روسیه می‌گوید حمله موشکی گسترده ارتش اوکراین به مناطق مختلف این کشور را دفع کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه‌ای از حمله دقیق موشکی ارتش روسیه به یک قطار حامل مهمات و خط راه آهن اوکراین در ایستگاه «میژوایا» در استان «دنپروپتروفسک» خبر داد.
نیروهای روسی تانک T-۷۲M۱ اوکراین را با مهمات هدایت شونده دقیق در زاپوروژیه منهدم کردند.
تصاویری از حملهٔ موشکی ارتش روسیه به تانکهای اوکراین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس جمهور اوکراین مدعی شد که ارتش روسیه در حمله موشکی به یک مجموعه آپارتمانی، مقر سرویس امنیتی کی‌یف را هدف قرار داده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش این کشور در واکنش به حمله اوکراین به پل کریمه، حملات موشکی را علیه تأسیسات اوکراین در شهر «اودسا» که برای آماده‌سازی حملات مورد استفاده قرار گرفته، انجام داد.
برخی منابع خبری از وقوع انفجارهای مهیب در شهرهای کی‌یف و خارکیف خبر داده‌اند ؛ منابع خبری تصاویری از مسدود شدن برخی معابر در شهر روستوف توسط ارتش روسیه منتشر کرده‌اند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در حمله موشکی شب گذشته ارتش، بانک اهدافی از پایگاه‌های نظامی اوکراین را هدف قرار داده و مراکز فرماندهی، سکوهای موشکی و انبارهای تسلیحات غربی را منهدم کرده است.
رسانه‌های غربی به نقل از یک مقام دولتی واشنگتن فاش ساختند که یکی از سامانه‌های پاتریوت اهدایی واشنگتن به ارتش اوکراین در حمله موشکی روسیه تخریب شده است.
مقامات اوکراین می‌گویند ارتش روسیه بامداد امروز سه‌شنبه بار دیگر زیرساخت‌های پایتخت این کشور را با حمله پرحجم موشکی و پهپادی هدف قرار داده است.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای از حمله موشکی موفقیت‌آمیز دوربرد و دقیق ناوگان دریایی به اهدافی در خاک اوکراین خبر داد.
بر اثر حمله موشکی ارتش روسیه به شهر کراماتورسک در استان دونتسک اوکراین ۳ نفر کشته و ۸ نفر زخمی شدند.
وزارت دفاع روسیه دلیل حمله موشکی مرگبار اوکراین به منطقه «ماکییفکا» در دونتسک را استفاده غیرمجاز از تلفن همراه اعلام کرد.
منابع خبری کی یف ادعا کردند که در حمله موشکی امروز ارتش این کشور به منطقه «ماکییفکا» در «دونتسک»، ۴۰۰ نظامی روس کشته و ۳۰۰ تَن زخمی شدند!
ارتش اوکراین تصاویری از حمله هلیکوپترهای اوکراینی به مواضع نظامی روسیه را منتشر کرده است. این فیلم نشان می دهد که هلیکوپترها بر فراز یک منطقه وسیع میدانی پرواز می کنند و اهدافی را نابود می‌کنند.
رسانه‌های روسی اعلام کردند در پی حمله موشکی نیروهای ارتش اوکراین به شهر ولودیمیریوکا در جمهوری خلق دونتسک، دست‌کم غیرنظامی کشته شدند.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند شهر بلگورود در غرب این کشور، هدف حمله موشکی ارتش اوکراین قرار گرفته است.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند شهر بلگورد در غرب این کشور، هدف حمله موشکی ارتش اوکراین قرار گرفته است.
در ادامه حملات موشکی و پهپادی ارتش روسیه به زیرساخت‌های انرژی در شهرهای مختلف اوکراین، رسانه‌های این کشور اعلام کردند ساعاتی پیش آژیر حمله موشکی در برخی مناطق به صدا درآمده است.
در پی حمله موشکی ارتش روسیه به یک محله مسکونی در دنیپروپتروفسک اوکراین شماری زخمی شدند و خسارات زیادی به جا ماند.
مقامات محلی شهر انرهودار اعلام کردند تلاش ارتش اوکراین برای تصرف نیروگاه زاپروژیا شکست خورده و این شهر هم‌اکنون تحت حملات توپخانه‌ای ارتش اوکراین قرار دارد.
گزارش‌ها حاکی است حملات موشکی روسیه تا کنون چندین شهر از جمله شهرهای ایوانوفرانکیفسک، سومی و خارکیف را هدف گرفته است.
رسانه‌های اوکراینی از احتمال اصابت موشک به دفتر «زلنسکی» در پی حمله هوایی ارتش روسیه به کی‌یف خبر دادند.
وزارت دفاع اوکراین گزارش داد که ارتش اوکراین با حمله توپخانه‌ای بسیار دقیق خود سیستم رادار ضد توپخانه Zoopark-۱ روسیه را در استان زاپوریژیا منهدم کرد. علاوه بر این سامانه، نیرو‌های اوکراینی چهار خودروی زرهی را نیز منهدم کردند. سامانه راداری اطلاعاتی Zoopark-۱ روسیه برای شناسایی مواضع آتش دشمن، سیستم‌های موشک پرتاب چندگانه، مواضع توپخانه و خمپاره، پرتابگر‌های موشک تاکتیکی و سامانه‌های پدافند هوایی و ... و همچنین محاسبه مسیر پرتابه‌ها و موشک‌ها در نظر گرفته شده است.
در حمله موشکی ارتش روسیه به شهر خارکف ۲۴ شهروند غیرنظامی اوکراینی کشته و زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ