نوید رجایی گفت: اگر به واقعیت‌های اقتصاد توجه‌ای داشته باشیم بسیاری از سهم‌ها از جمله بانکی‌ها و خودرویی‌ها در موقعیت بسیار مطلوبی قرار دارند و می‌توان چشم انداز خوبی نسبت به بازار را داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از مقامات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در ارتباط با جزئیات و اهداف نشست قاهره صحبتکرد.
در رخدادی پیش‌بینی نشده، جدای از تهدیدات امنیتی همیشگی علیه اسرائیل از سوی حزب‌الله لبنان و مقاومت فلسطین در غزه، مساله جنین به دغدغه اصلی سران سیاسی، نظامی و امنیتی تل‌آویو تبدیل شده است.
جمهوری اسلامی ایران، از معماران اصلی نظم جهانی جدیدی است که در حال شکل گیری است و امثال آقای حسین مرعشی با وجود این‌که می‌دانند تغییر نقشه «قرن جدید آمریکایی» به «قرن جدید آسیایی» بدون راهبرد حکیمانه مقاومت (جمهوری اسلامی) ممکن نبود، سعی می‌کند تا کشورمان را منفعل و ناتوان نشان دهد و حال آن که مقامات متعدد آمریکایی و صهیونیست بار‌ها اذعان کرده‌اند که اگر ورق تحولات برگشته، زیر سر ایران است.
منابع عبری هدف اصلی عملیات گسترده امروز ارتش رژیم صهیونیستی در جنین را انهدام سکوهای موشکی مقاومت در این شهر عنوان کردند، امری که صهیونیست‌ها موفقیتی در آن نداشته‌اند.
قدرت نیروهای مقاومت فلسطین در نبرد جنین و شوک نظامیان صهیونیست از این توانمندی محور اصلی روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
ایشان با تاکید براینکه جهاد اسلامی و سایر گروه‌های مقاومت فلسطینی کلید اصلی مبارزه با رژیم صهیونیستی را یافته اند، افزودند: اقتدار روز افزون گروه‌های مقاومت در کرانه باختری کلید اصلی به زانو درآوردن دشمن صهیونیستی است که این مسیر باید ادامه یابد.
باشگاه تاتنهام با ارائه پیشنهاد ۵۵ میلیون یورویی به دنبال جذب جیدون سانچو است.
آمریکا و متحدانش باید در برابر وسوسه توسل به تاکتیک‌هایی که آن‌ها را به حریف خودکامه خود شبیه می‌کند، مقاومت کنند. در رقابت فعلی جوامع لیبرال و اقتصاد‌های آزاد از مزایای بسیاری بهره می‌برند؛ به‌طوری‌که در این کشور‌ها احتمال رشد نوآوری و تولید ثروت بالاتر است و از سوی دیگر این دولت‌ها از مشروعیت بیشتری در داخل و خارج از کشور برخوردارند.
علی فراقی گفت: در معاملات روز یکشنبه شاخص هم وزن اوضاع بهتری نسبت به شاخص کل بازار داشت و این همان چیزی است که در تابلوی قرمز و سبز بازار به خوبی قابل لمس بود.
مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بعدازظهر امروز (سه شنبه) با حضور مسئولان کشور، شخصیت‌های جبهه مقاومت و قشرهای مختلف مردم در محل مصلی تهران برگزار شد. سخنران اصلی مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، رئیس جمهور است.
مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بعد از ظهر امروز (سه شنبه )با حضور مسئولان کشور، شخصیت‌های جبهه مقاومت و اقشار مختلف مردم در محل مصلی تهران برگزار شد.سخنران اصلی مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، رئیس جمهور است.
مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بعد از ظهر امروز (سه شنبه )با حضور مسئولان کشور، شخصیت‌های جبهه مقاومت و اقشار مختلف مردم در محل مصلی تهران برگزار شد.سخنران اصلی مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، رئیس جمهور است.
وزیر کشور در همایش مکتب شهید سلیمانی و نظم جدید جهانی گفت: مکتب شهید سلیمانی با مقاومت عجین شده و امروز به عنوان حرف اصلی در مقابل جریانات توطئه جهانی خودش را نشان می‌دهد.
هنوز نام قاسم سلیمانی رعب و وحشت را در دل دشمنان بر می انگیزد.وی موفق شد «مکتب سلیمانی» را بر پایه اصولی چون برنامه ریزی راهبردی، بصیرت و مقابله با دشمنان از طریق اندیشه و ایمان ایجاد نماید.
شاخص کل در حال نزدیک شدن به مقاومت اصلی چندین ماهه است که به گفته کارشناسان این مقاومت پودر خواهد شد.
سبک زندگی و خانواده، کار آفرینی و کسب مهارت، مقاومت و اشاعه امید، پیشرفت در علوم و فرهنگ و هنر از محورهای اصلی جشنواره ملی هنری بانوی ایرانی است.
در سال ۲۰۱۹ حدود ۱.۲۷ میلیون نفر جان خود را در اثر مقاومت به دارو‌های ضد میکروبی از دست داده اند. این سازمان معضل مقاومت میکروبی را به عنوان یکی از ۱۰ عامل اصلی تهدید کننده سلامت بشری اعلام کرده است. اهمیت این موضوع تا حدی است که شاخص‌های ارزیابی میزان مقاومت ضد میکروبی در چارچوب اهداف توسعه پایدار گنجانده شده است.
عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان، مقاومت را اصلی ترین مانع در برابر تحقق پروژه های صهیونیستی در منطقه به ویژه عادی سازی روابط دانست.
رئیس جمهور سوریه در دیدار با سران گروه های فلسطینی بر ضرورت پایندی به مقاومت برای احقاق حقوق تأکید کرد و گفت: تمام تلاش‌ها برای حذف آرمان فلسطین از وجدان و ذهن نسل‌های جدید شکست خورد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در جریان بازدید از پروژه‌های تعمیرات تخصصی،مقاوم سازی لرزه‌ای پل‌های سواره رو، بر لزوم رسیدگی بیشتر به وضعیت این دسته از زیرساخت‌های عمرانی تاکید کرد.
درد اصلی که این روزها دوایر امنیتی رژیم صهیونیستی را نگران می کند، اعتصاب اسرای فلسطینی نیست که ممکن است اوضاع را بدتر کند، بلکه نگرانی از افزایش درگیری ها در کرانه باختری است.
بر کسی پوشیده نیست که بایدن می‌خواهد قیمت نفت محرک اصلی تورم در آستانه انتخابات میان دوره‌ای در نوامبر کاهش یابد. بایدن در اواسط ژوئیه در جریان سفر به ریاض از عربستان سعودی خواسته بود تا با افزایش عرضه نفت به امریکا کمک کند. با این وجود، رهبران سعودی در برابر درخواست‌های بایدن مقاومت کرده اند.
دلیل اصلی اهمیت جنتا، این موضوع است که حزب الله لبنان در آغاز فعالیت های مبارزاتی و مقاومتی خود در ژوئن سال ۱۹۸۲ ، آموزش های نظامی نیروهایش را از پایگاهی که در این روستا ایجاد کرده بود.
رئیس‌جمهور گفت: امروز ملت‌های مسلمان منطقه عمیقاً از رژیم غاصب صهیونیستی تنفر دارند و خط اصلی و اساسی در مواجهه با این رژیم را مقاومت می‌دانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ