نوید رجایی گفت: وقتی مسئولان توانایی تصمیم گیری در مورد عرضه خودرو در بورس را ندارند و چند بار تایید و بعد از آن تکذیب می شود سرمایه احساس خطر کرده و ترجیح میدهد در بازاری موازی وارد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فاصله ۱۰ روز مانده تا جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، در گزارشی به معرفی تیم‌های گروه A این رقابت‌ها می‌پردازیم.
قرعه کشی مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ روز پنجشنبه در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد و تیم ملی فوتبال ایران در گروه پنج به همراه ازبکستان و ترکمنستان قرار گرفت.
نبی کیتا، ستاره سابق لیورپول، تنها چند روز بعد از آنکه به هواداران تیم جدیدش وردربرمن قول داد هر هفته برای این تیم بازی خواهد کرد مصدوم شد.
قیمت نفت در آغاز معاملات روز دوشنبه تقریباً بدون تغییر باقی ماند زیرا نگرانی ها در مورد چالش های اقتصاد جهانی و افزایش احتمالی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا،گمانه زنی های مربوط به کاهش عرضه اوپک پلاس را خنثی کرده است.
بار خدایا؛ با رویی سیاه و کوله‌باری از گناه، خطاکار و پشیمان، برای توبه و شروع بندگی تازه و برای بخشایش آمده‌ام. دستانم به سویت دراز است و زبانم با نام تو می چرخد: «الهی و ربی من لی غیرک.»
رودبار- قلب شهرستان رودبار در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز ۳۱ خرداد ماه سال ۱۳۶۹ با لرزش زمین ایستاد اما با گذشت این فاجعه دردناک، گوشه گوشه این شهرستان همچنان در فقر و محرومیت به سر می برد.
در حالی که سوت آغاز دیدار هیجان‌انگیز دو تیم استقلال و پرسپولیس به صدا درآمده بود، هواداران دو تیم وضعیت اسف‌بازی پشت درهای شرقی و غربی ورزشگاه داشتند.
تیم فوتبال چوکای تالش روز گذشته با 10 بازیکن مقابل دریای بابل به میدان رفت.
اگر قابلمه روحی شما زیاد سیاه نشده است، شما می‌توانید با مقداری آب و مایع ظرفشویی آن را مثل روز اول سفید کنید. برای سفید کردن قابلمه روحی، کمی آب گرم ومواد شوینده را مخلوط کرده و بگذارید به مدت ۵ دقیقه در قابلمه بماند و سپس با سیم ظرفشویی قابلمه را تمیز کنید.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه با تجدید نگرانیهای اقتصادی در آمریکا و چین که دورنمای تقاضا برای سوخت در دو مصرف کننده بزرگ نفت در جهان را نگران کننده کرد، کاهش یافت و به سوی چهارمین کاهش هفتگی متوالی پیش می رود.
ستاره محبوب هواداران استقلال روز گذشته با مدل مویی جدید در آزادی حاضر شد.
کابوس‌های دختر عاشق پیشه از روز سیاه
سرنوشت دختر درس‌خوان و ساده خانواده تغییر کرده بود و مهشید دیگر نمی‌توانست درس بخواند و صبح و شب به اشتباهی که انجام داده بود فکر می‌کرد و کابوس‌های شبانه دیگر امانش را بریده بود و نمی‌دانست چه سرنوشتی در انتظارش است و اگر یک روز پدرش به اشتباهاتی که دخترش کرده آگاه شود چه اتفاقی رخ می‌دهد.
آمار‌ها نشان می‌دهد که ۲۴ روز از ۳۵ زور اول زمستان امسال در تهران با هوای سمی سپری شده است.
زمستان در بین ایرانیان به دو قسمت چله بزرگ و چله کوچک تقسیم می‌شده؛ چله بزرگ از اول دی ماه تا دهم بهمن ماه و چهل روز کامل و چله کوچک از یازدهم بهمن تا پایان بهمن ماه ۲۰ روز کامل بوده است؛ و به همین دلیل، چون بیست روز کمتر است، چله کوچک نامیده شده است. در واقع چله بزرگ از اول دی که همان شب معروف و به یاد ماندنی ما ایرانیان یلدا یعنی طولانی‌ترین شب سال است، شروع می‌شود.
روبرت لواندوفسکی در شرایط روحی مناسبی به جام جهانی نرسید و در بازی روز گذشته مقابل مکزیک یک پنالتی را از دست داد. ماه نوامبر برای او خوب شروع نشد و در ادامه نیز خوب پیش نرفته است.
مقامات صهیونیست در سخنانی در ارتباط با دو انفجار شدید صبح امروز در قدس اشغالی که تاکنون یک کشته و ۲۱ زخمی برجا گذاشته اظهار نظر کردند.
گانگستر مخوف معروف به «پلنگ سیاه» پس از دستبرد مسلحانه به یک طلافروشی در باخرز به مدت ۸ سال در زندان به سر برد و پس از آزادی از زندان در سال ۹۲ فردی را در تربت جام به رگبار بست و سپس در اردیبهشت سال ۹۷ دو جوان را در اطراف میدان تلویزیون مشهد با شلیک گلوله به قتل رساند و چند روز بعد توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در حالی دستگیر شد که به تبهکاری‌های دیگری نیز اعتراف کرد.
قیمت نفت روز چهارشنبه با بهبود تقاضای سرمایه‌گذاران برای کالاهای پرریسک، صعود کرد و بخشی از کاهشی که در معاملات روز گذشته متحمل شده بود را جبران کرد.
طبق اعلام رئیس جمهور اندونزی این ورزشگاه به صورت کامل تخریب می‌شود و بزودی ورزشگاهی مجهز با تمام امکانات ساخته می‌شود.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هشتمین روز مهر ماه پرداخته می شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
عده‌ای از معترضان در درگیری‌های روز جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ تعدادی از اماکن دولتی، بانک‌ها و مدارس را به آتش کشیدند.
قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر تهدید واقعی کاهش عرضه، حدود چهار درصد صعود کرد، اما تحت تاثیر افزایش سریع نرخ‌های بهره و محدودیت‌های کووید ۱۹ در چین، دومین کاهش هفتگی متوالی را رقم زد.
دختر دانشجو گفت: مدتی قبل با پسر جوانی در خیابان آشنا شدم. او مدعی بود که قصد ازدواج با من را دارد پس از اینکه شماره تماس مرا گرفت چند روز بعد با هم در یکی از خیابان‌های شرق تهران قرار ملاقات گذاشتیم، اما وقتی سوار خودروی او شدم به سمت ورامین رفت و بعد هم با تهدید چاقو من را مورد آزار و اذیت قرار داد و از من فیلم سیاه تهیه کرد. پس از آن هم من را مورد ضرب و شتم قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ