مسابقه گل‌گهر سیرجان برابر سپاهان را باید به قبل و بعد از حضور عاشوری در ترکیب تیم قلعه‌نویی تقسیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساوه- وزیر کشور گفت: مشارکت بسیار خوب متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس برای ثبت نام نشان می‌دهد که یک انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری را در پیش خواهیم داشت.
وزیر پیشین ورزش با تاکید بر اینکه عملکردش در دوره تصدی وزارتخانه باید توسط جامعه ورزش قضاوت شد، انتخاب کیومرث هاشمی را به جا و نوید بخش عنوان کرد.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون، قهرمانی تیم ملی فوتسال امید ایران را تبریک گفت.
رئیس جمهور مکتب انقلاب اسلامی را در ادامه و امتداد مکتب امام حسین (ع) و عاشورا دانست و گفت: امروز به برکت خون مطهر شهدای اسلام، نظم نوین جهانی در حال رقم خوردن است.
به همت مدیران، کارکنان و شبکه فروش شرکت بیمه ملت رقم پرتفوی مربوط به بودجه‌ی سال 1401 شرکت به صورت کامل محقق شد و با توجه به اینکه در این بازه زمانی برخی پرتفوهای زیان‌ده بیمه ملت از سبد بیمه‌ای شرکت خارج شد، لذا سود حداقل سه برابری را  نسبت به سال گذشته تجربه خواهیم کرد.
نوید عاشوری از آن دست بازیکنانی به شمار می‌رود که شاید کمتر از چیزی که مستحق آن است، در موردش صحبت می‌شود.
داریوش بهشتی تنها چند روز پس از معرفی رضا نوید به عنوان مالک باشگاه جانشین این چهره شد.
رزمی‌کار حرفه‌ای ایران بعد از یکسال دوری، تمرینات فشرده ای را برای بازگشت دوباره به رینگ مبارزه آغاز کرده است.
رزمی‌کار حرفه‌ای ایران بعد از یکسال دوری، تمرینات فشرده ای را برای بازگشت دوباره به رینگ مبارزه آغاز کرده است.
مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام کرد: میزان پیشرفت فیزیکی کارخانه احیا شماره 2 مجتمع فولاد بافت به 83.1 درصد رسیده و طبق برنامه، تست سرد آن تا پایان بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود.
شاخص کل در هفته ای که گذشت توانست بازده عالی را کسب کند تا خاطره روزهای سرسبز بورس در سال‌های قبل زنده شود.
نوید افقه ـ نوازنده تنبک و محقق موسیقی ایرانی ـ با قید وثیقه آزاد شد.
مس شهربابک در یک بازی پر گل با نتیجه سه بر دو آرمان گهر سیرجان را شکست داد.
نوید افکاری که سوابق متعددی از ضرب و جرح افراد و سرقت را در کارنامه سیاه خود داشت، قصد داشته است پس از قتل حسن ترکمان، فرد دیگری را نیز به قتل برساند، اما به‌جهت دستگیری ناکام ماند.
نوید محمدزاده در ابتدای این کنفرانس رسانه ای در مورد حواشی پیش آمده پس از فیلم «برادران لیلا» و ممنوع الفعالیت شدنش گفت ترجیح می دهد به احترام عوامل فیلم «شب، داخلی، دیوار» فقط به این یک سوالِ خارج از موضوع فیلم جواب دهد. هیچ چیز رسمی در این باره اعلام نشده است و من در حال حاضر در حال بازی در سریال «آکتور» نیما جاویدی هستم.
نوید محمدزاده که به دلیل حواشی حضور در جشنواره کن از فضای مجازی فاصله گرفته بود؛ با انتشار تیزر فیلم سینمایی «شب، داخلی، دیوار» فعالیت خود در اینستاگرام را از سر گرفت.
در خلاصه داستان فیلم آمده است؛ زندگی نابینایی به نام علی با ورود نابهنگام زنی متواری، آشفته می‌شود… این فیلم که در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۷ شهریور) در بخش اصلی جشنواره ونیز رونمایی می‌شود، برای دریافت شیر طلای بهترین فیلم رقابت خواهد کرد. کمپانی مچ فکتوری پخش جهانی فیلم را برعهده دارد. نوید محمدزاده، امیر آقایی، علیرضا کمالی، سعید داخ، با معرفی دایانا حبیبی و دانیال خیری‌خواه، و جمعی از بازیگران و هنرجویان تئاتر.
روز گذشته در حاشیه آخرین تمرین تیم فوتبال گل‌گهر بار دیگر هواداران سیرجانی به نوید عاشوری دلداری دادند.
اثر جدید کلاستروفوبیک و استعاری وحید جلیلوند، روایت مردی نابینا با بازی نوید محمدزاده است که دربان ساختمانش جلوی اقدام به خودکشی او را می‌گیرد و به او اطلاع می‌دهد که یک زن فراری با بازی دایانا حبیبی در ساختمان پنهان شده است. هدف مرد نابینا کمک به این زن می‌شود. اثری درباره اینکه چه اتفاقی می‌افتد زمانی که ما از انسانیتمان جدا می‌افتیم.
نوید عاشوری در دقیقه 17 موفق شد با یک بغل پای دقیق دروازه از پشت محوطه جریمه دروازه تراکتور را باز کند.
نساجی در فصل گذشته بالاترین میانگین سنی را در بین تیم های لیگ برتر داشت اما از بدو ورود مطهری تلاش کرد تا نیروی جوانی را با خریدهای جدیدش به تیمش تزریق کند
همکاری درخشان روبرت لواندوفسکی و پدری در دیدار دوستانه دیشب بارسلونا مقابل پوماس نوید تشکیل یک زوج رویایی را در بلوگرانا می‌دهد.
همکاری درخشان لواندوفسکی و پدری در دیدار دوستانه دیشب بارسلونا مقابل پوماس نوید تشکیل یک زوج رویایی را در بلوگرانا می‌دهد.
پسر عموی قاتل به بیمارستان روانی رفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ