همکاری درخشان لواندوفسکی و پدری در دیدار دوستانه دیشب بارسلونا مقابل پوماس نوید تشکیل یک زوج رویایی را در بلوگرانا می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور بر اتخاذ رویکرد تحولی در برنامه‌ریزی مراسم اربعین امسال تاکید کرد: رویداد تمدن‌ساز اربعین گامی مهم در جهت تشکیل تمدن نوین اسلامی است.
ایشان با اشاره به اهمیت سنت دیرینه تبلیغ در حوزه‌های علمیه و در سیره علمای بزرگ افزودند: اولویت تبلیغ در میان وظایف حوزه‌ها، پس از تشکیل جمهوری اسلامی مضاعف شده، چون برپایی نظامی سیاسی متکی بر دین، دشمنی مستکبران با اسلام را افزایش داده است.
ایشان با اشاره به اهمیت سنت دیرینه تبلیغ در حوزه‌های علمیه و در سیره علمای بزرگ افزودند: اولویت تبلیغ در میان وظایف حوزه‌ها، پس از تشکیل جمهوری اسلامی مضاعف شده چرا که برپایی نظامی سیاسی متکی بر دین، دشمنی مستکبران با اسلام را افزایش داده است.
در حالی که به روزهای پایانی نخستین فصل سال نزدیک می شویم، آمارهای منتشر شده در خصوص رشد اقتصادی، نوید بخش روزهای مثبت برای اقتصاد کشورمان است. به گونه ای که پس از سه سال متوالی تشکیل سرمایه ثابت منفی، این شاخص رشد مثبت را تجربه کرده است.
رئیس ایکوم ایران گفت: به تازگی انجمن حقوق میراث فرهنگی تشکیل شده و قرار است نشستی درباره حقوق میراث فرهنگی و لایحه پیش نویس اختیارات حوزه وزارت میراث فرهنگی برگزار کند.
النی کاپوجیانی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال بانوان انتخاب شد و تمرینات این تیم از پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز می شود.
مرکز تحقیقاتی John Innes و دانشگاه استنفورد با تشکیل یک تیم تحقیقاتی و نیز با همکاری یکدیگر، از تکنیک‌های نوین و بنیادین برای کشف مسیر‌های بیوسنتزی این مولکول‌های ارزشمند خبر دادند. این مولکول‌ها توسط گیاهی خاص از جمله ماهون (mahagony) و مرکبات تولید می‌شوند.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: دفتر سرمایه‌گذاری و فن‌آوری‌های نوین ساخت به‌منظور تقویت منابع مورد نیاز صندوق ملی مسکن و متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تشکیل شده است.
سرمربی تیم بسکتبال «ایران نوین» در مورد خروجی این تیم بعد از گذشت ۹ ماه از زمان تشکیل و آغاز به کار و همچنین برنامه های پیش رو توضیح داد.
بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، عقیلی با بیان اینکه در این خصوص برای متهمان پرونده قضائی تشکیل و به همراه مستندات تحویل تعزیرات حکومتی شده‌اند، خاطرنشان کرد: پلیس با استقرار در تمامی گلوگاه‌های ورودی و خروجی و پایش مستمر با استفاده از تجهیزات نوین کمک بازرسی با قاچاقچیان و سودجویان برخورد قانونی خواهد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، گفت که ناتو باید یک جلسه اضطراری برای بحث درباره یافته‌های اخیر درباره انفجارهای سپتامبر در خطوط لوله گاز نورد استریم برگزار کند.
«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت: حقایق زیادی وجود داشته است؛ انفجار‌های خط لوله، انگیزه‌های روشن و شواهد غیرمستقیم که توسط روزنامه‌نگاران به دست آمده است. پس چه زمانی یک نشست اضطراری ناتو برای تجزیه و تحلیل این وضعیت تشکیل می‌شود؟
طبق اعلام پیشین «کریستین استورات» بازیگر آمریکایی ریاست هیات داوران هفتاد و سومین جشنواره فیلم برلین را بر عهده دارد و در کنار او گلشیفته فراهانی، والسکا گریسباخ کارگردان و نویسنده (آلمان)، رادو جود کارگردان و فیلمنامه نویس (رومانی)، فرانسین مایسلر کارگردان و تهیه کننده (آمریکا)، کارلا سیمون کارگردان و فیلمنامه نویس (اسپانیا) و جانی تو کارگردان و تهیه کننده (هنگ کنگ، چین) دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند.
تربت حیدریه ـ فرمانده اسبق سپاه امام رضا(ع) گفت: گذر از پیچ تاریخی و تشکیل نظم نوین جهانی مستلزم جهاد تبیین است، همچنین در این پیچ تاریخی باید مسلط شویم.
رهبر انقلاب، به روز رسانی انجمن‌های اسلامی با حفظ اصول و مبانی را الزام دیگری برای شرایط امروز دانستند و خاطرنشان کردند: برخی اصول و مفاهیم ثابت و ماندگارند؛ همچون اصل عدالت که از هزاران سال قبل بوده و کهنه نمی‌شود؛ اما در شکل اجرای عدالت امکان تغییر و نوآوری وجود دارد.
رهبر انقلاب تبیین اصول جمهوری اسلامی از جمله پیوند و ارتباط جمهوریت و اسلامیت را کلیدی برشمردند و گفتند: حرف نوی جمهوری اسلامی همین است که در تشکیل یک حکومت، علاوه بر اثرگذاری مردم، اصول دینی و ایمانی نیز اثرگذار است.
رهبر انقلاب، به روز رسانی انجمن‌های اسلامی با حفظ اصول و مبانی را الزام دیگری برای شرایط امروز دانستند و خاطرنشان کردند: برخی اصول و مفاهیم ثابت و ماندگار هستند همچون اصل عدالت که از هزاران سال قبل وجود داشته و کهنه نمی‌شود اما در شکل اجرای عدالت امکان تغییر و نوآوری وجود دارد.
مدیرعامل باشگاه پارت نوین گفت: بعد از موفقیتی که در لیگ تکواندو داشتیم، حضور در لیگ برتر مردان و تشکیل تیم کیک بوکسینگ بانوان برای ورود به لیگ از اهداف بعدی ماست.
مدیرعامل باشگاه پارت نوین گفت: بعد از موفقیتی که در لیگ تکواندو داشتیم، حضور در لیگ برتر مردان و تشکیل تیم کیک بوکسینگ بانوان برای ورود به لیگ از اهداف بعدی ماست.
وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صمت بر تشکیل کارگروه تخصصی صادرات تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی آبیاری نوین و تقویت تعاملات دیپلماتیکی با کشورهای هدف برای رفع موانع صادراتی توافق و تاکید کردند.
رییس سازمان محیط زیست گفت:تأسیس دبیرخانه سازمان همکاری‌های منطقه‌ای در دستور کار قرار گرفته و پیش نویس اولیه تشکیل سازمان به زودی برای بررسی در اختیار کشورها قرار می گیرد.
تشکیل سازمان فناوری‌های نوین و نوآوری‌های شهرداری به رغم اینکه از منظر شهرداری تهران خللی در کارکرد سازمان فاوا ایجاد نمی‌کند؛ اما از دیدگاه برخی از اعضای شورای شهر موازی‌کاری محسوب می‌شود.
عضو شورا شهر تهران گفت: اساس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان فناوری های نوین در شهرداری تهران یکسان و موازی هسند.
همکاری درخشان روبرت لواندوفسکی و پدری در دیدار دوستانه دیشب بارسلونا مقابل پوماس نوید تشکیل یک زوج رویایی را در بلوگرانا می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ