نوید رجایی گفت: زمانی که حباب سکه بیش از ده درصد باشد ما تصمیم به فروش خواهیم گرفت اما این حباب به بیش از سی درصد رسیده که بسیار غیر عقلانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت دلار در بازار با افزایش قیمت مواجه شده و در بازار مبادله ارز و طلا ثابت مانده است.
قیمت دلار در بازار مبادله ارز و طلا با تغییرات کمی نسبت به دیروز مواجه شده است.
یک فعال بازار طلا و سکه با بیان اینکه شرایط سیاسی و اقتصادی کشور و کاهش قیمت ارز منجر به کاهش قیمت طلا و سکه شده است، پیش بینی کرد که روند کاهشی قیمتها ادامه داشته باشد.
در حالی که چند روزی است بازار ارز و به دنبال آن بازارهایی همچون طلا و سکه و خودرو، روند کاهشی را در پیش گرفته اند، امروز قیمت ها در بازار طلا و سکه با شدت بیشتری نزولی شد.
قیمت دلار در بازار مبادله ارز و طلا نسبت به دیروز با تفاوت اندکی مواجه شده است.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: کاهش قیمت ارز، کاهش اندک تقاضا و فروش طلا برای ثبت نام خودرو باعث شده قیمت‌ سکه و طلا در بازارهای داخلی نزولی شود.
نرخ انواع ارز شامل دلار، یورو و درهم و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار روز گذشته و در مرکز مبادله ایران کشف و اعلام شد که بر اساس نرخ یورو به صورت اسکناس و حواله و قیمت اعلامی برای هر گرم طلای ۱۸ عیار نسبت به نخستین روز هفته جاری، کاهش یافت.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار و ۳۰۶ تومان معامله شد.
قیمت دلار در بازار مبادله ارز و طلا به ۴۱,۹۱۱ تومان رسیده و قیمت دلار حواله نیز در محدوده ۳۸,۱۰۱ تومان کشف شد.
قیمت دلار در سال جدید در بازار مبادله ارز و طلا به ۴۰۲۰۰ تومان رسیده است.
قیمت هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران به ۴۴ هزار و ۸۱۶ تومان و نرخ حواله دلار به ۳۸ هزار و ۹۷۰ تومان رسید.
قیمت دلار اسکناس در بازار مبادله ارز و طلا به ۴۴۶۴۸ تومان رسید.
قیمت دلار و یورو در بازار مبادله ارز و طلا با افزایش قیمت نسبت به دیروز مواجه شد.
دلار در بازار مبادله ارز و طلا به قیمت ۴۱۷۵۹ تومان معامله می شود.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: قصد داریم همه نیازهای واقعی مردم ایران به ارز را تأمین کنیم و نرخی که در مرکز مبادله ارز و طلا کشف می‌شود نرخ بازار و نرخ مرجع برای قیمت گذاری خواهد بود.
فرزین گفت: تا آخر هفته مرکز مبادله ارز و طلا افتتاح می‌شود کلیه خدمات مردم در مرکز ارائه می‌شود.
فعال بازار طلا پیش‌بینی کرد: هفته آینده با توجه به ثبات قیمت ارز، در بازار طلا نوسانات افزایشی نخواهیم داشت و قیمت‌ها باثبات، کم‌نوسان و داد و ستد با توجه‌ به شاخص‌های واقعی خواهد بود.
رییسی گفت: تامین یارانه نقدی و کالابرگ معادل ۳۶۰ همت دیده شده است. تامین یارانه نان پیش بینی شده است. تولید خودرو مد نظر است و کمبود‌ها با واردات جبران می‌شود. البته اساس کار توجه به تولید خودرو با کیفیت است.
رییسی گفت: تامین یارانه نقدی و کالابرگ معادل ۳۶۰ همت دیده شده است. تامین یارانه نان پیش بینی شده است. تولید خودرو مد نظر است و کمبود‌ها با واردات جبران می‌شود. البته اساس کار توجه به تولید خودرو با کیفیت است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش شور اول کمیسیون تلفیق پیرامون کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور می پردازند. در همین حال، دقایقی پیش، رئیس جمهور برای دفاع از کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی شد.
«در دو سال گذشته هر زمانی که بازار ارز شروع به بالا رفتن کرد، خبر آزادسازی ۷ میلیارد دلار دارایی بلوکه شده ایران در کره جنوبی مطرح می‌شد که تنها خبرسازی بود. الان نیز مقامات بانک مرکزی و وزارت اقتصاد درباره آزادسازی این ارز‌ها در کره و کشور‌های دیگر صحبت می‌کنند، اما به هیچ عنوان بازار نسبت به این موضوع واکنش مثبت نشان نمی‌دهد، زیرا که پی برده است این اخبار تنها برای گفتار درمانی است و جنبه واقعی به خود نخواهد گرفت.»
قیمت سکه، طلا، دلار توافقی در بازار آزاد امروز با تغییراتی همراه بود.
قیمت سکه امروز نسبت به دیروز ریزش داشت اما با توجه به افزایش انس طلا در بازار جهانی قیمت هر گرم طلا نسبت به دیروز افزایشی شد.
امروز بازار طلا، سکه و ارز با نوسانات زیادی روبرو است به طوریکه قیمت سکه امامی تا این لحظه به مبلغ ۱۵ میلیون و ۳۴۴ هزار تومان معامله می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ