نوید رجایی گفت: توصیه به سهامداران این است بخشی از پرتفوی را برای خرید سهام کوتاه مدتی اختصاص دهند و بهترین زمان اصلاح پرتفوی نیز هم اکنون است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میلیون‌ها برنامه پاک‌کننده برای اندروید وجود دارند، اما بهترین برنامه برای پاک کردن فایل‌های باقی‌مانده از برنامه‌ها و بازی‌ها، Files by Google است. این برنامه یکی از بهترین برنامه‌های مدیریت فایل است، زیرا فایل‌های تکراری را شناسایی می‌کند، برنامه‌هایی را که بیشترین فضا را اشغال می‌کنند برجسته می‌کند، دانلود‌ها را با یک کلیک حذف می‌کند و توصیه می‌کند برنامه‌ها بر اساس مدت زمانی که از آن‌ها استفاده نکرده‌اید حذف نصب شوند.
به طور کلی توصیه می‌شود که گوشی هوشمند خود را تنها با استفاده از شارژر همراه آن در جعبه اصلی شارژ کنید. علاوه بر این گفته می‌شود که شارژ گوشی باید همواره بین ۲۰ تا ۸۰ درصد نگه داشته شده و از خالی شدن کامل باتری جلوگیری کنید. به عبارت دیگر بهترین زمان شارژ باتری گوشی پیش از خاموش شدن آن است.
این محقق طب سنتی با بیان اینکه گوشت گوسفند و بزغاله از دیدگاه طب سنتی بهترین نوع گوشت است، یادآور شد: در طب سنتی توصیه به مصرف گوشت مرغ و خروس نیز وجود دارد، اما نکته مهم این است که کیفیت گوشت مرغ باید درنظر گرفته شود یعنی مصرف مرغ‌هایی که به صورت صنعتی پرورش پیدا می‌کنند مزایای زیادی ندارند و بنابراین توصیه نمی‌شود جایگزین گوشت گوسفند یا بزغاله شود، اما گوشت مرغی که به صورت طبیعی پرورش یافته فواید بسیاری دارد.
فرشته فزونی به بیماران دیابتی توصیه کرد که از مصرف مواد غذایی با سدیم بالا مانند غذا‌های شور، کالباس، سوسیس، چیپس، پفک و غذا‌های کنسروی، سس کچاپ، سس‌های سالاد، ترشی و انواع شور‌ها پرهیز کنند.
گاهی بدن انسان بنا به دلایل مختلف نمی‌تواند مواد مغزی را با تغذیه جذب کند، در این شرایط برای پیشگیری از بروز بیماری‌ها و ضعف سیستم ایمنی بدن مصرف برخی مکمل‌ها یا ویتامین‌ها توصیه می‌شود.
به منظور مبارزه با پیری پوست، استفاده از کرم ضد آفتاب به همه افراد توصیه می‌‎شود، اما همه ضد آفتاب‌ها مناسب استفاده برای ناحیه دور چشم نیستند. از کرم ضد آفتابی استفاده کنید که مخصوص ناحیه دور چشم است و SPF مناسب داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به روحانیون توصیه کرد با فراهم کردن شرایط در کاروان ها به زائران کمک کنند تا در ایام تشریق اعمال خود را به بهترین شکل ممکن و بدون مشکل انجام دهند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کنعانی زادگان بدترین رفتار را از خود نشان داد و باعث رنجش خاطر ایرانی‌ها شد، گفت: کاری که او کرد در فوتبال محلات هم دیگر کسی انجام نمی‌دهد.
پزشکان توصیه می‌کنند که بیماران دیابتی به عنوان روشی برای مدیریت سطح گلوکز خون خود، در فعالیت بدنی منظم شرکت کنند. افزایش سطح گلوکز خون می‌تواند افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ را در معرض خطر بیماری قلبی، اختلال بینایی و بیماری کلیوی قرار دهد.
حبوبات یکی از مهم‌ترین منابع تامین پروتئین، فیبر، آهن، منگنز، فولات، منیزیم و آنتی اکسیدان هستند که استفاده از آن‌ها مکررا از طرف پزشکان و کارشناسان تغذیه توصیه شده است. هر کدام از حبوبات به نوع خود برای بدن موثر هستند و نمی‌توان آن‌ها از برنامه غذایی حذف کرد. حبوبات بهترین جایگزین برای افرادی است که به هر علتی منع مصرف گوشت دارند و می‌توانند پروتئین مورد نیاز بدن‌شان را با استفاده از حبوبات تامین کنند.
به توصیه کارشناسان، بهترین اقدام برای از بین بردن این بو باز کردن شیشه‌های خودرو پیش از سوار شدن و در ۲۰ دقیقه ابتدای حرکت است. همچنین از آنجا که دمای بالا به انتشار این بو کمک می‌کند، بهتر است تا حد امکان خودرو را زیر نور آفتاب یا در مکان‌های گرم پارک نکنیم.
امام همانطور که از سویی فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد؛ یعنی در عین حال که تمام تمرکز خود را گذاشته بودند روی رژیم صهیونیستی و نامشروع بودن، غاصب بودن، متجاوز و قاتل و جنایتکار بودن آن؛ اما از طرفی هم معتقد بودند خود انقلاب بایستی در یک جوشش عمومی با این پدیده برخورد کرد.
کاربران با استفاده از شماره تلفن خود در تلگرام حساب باز می‌کنند که به صورت پیش فرض برای همه قابل مشاهده است. یعنی افراد در گروه‌هایی که به حساب شما دسترسی دارند، می‌توانند شماره تلفن شما را ببینند. اما شماره تلفن از آن دست اطلاعاتی است که هرگز نباید در فضای آنلاین منتشر شد، زیرا هر کسی می‌تواند با شما تماس گرفته، به کلاهبرداری مبادرت کرده یا آن را به افرادی دهد که حتی شما را نمی‌شناسند. بهترین کار این است که شماره تماس خود را خصوصی کنید.
در حالی که همه میوه‌ها سالم هستند، یک متخصص تغذیه، میوه‌ای پر از مواد مغذی را توصیه می‌کند؛ بلوبری وحشی. بلوبری حاوی مقدار زیادی فیبر است که شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه می‌دارد. بلوبری همچنین در میان میوه‌ها و سبزیجات بیشترین میزان آنتی اکسیدان را دارد. آنتی اکسیدان‌ها از آسیب سلولی جلوگیری کرده یا آن را به تاخیر می‌اندازند.
در بیشتر مواقع فیزیوتراپی پا برای درمان این بیماری توسط پزشکان توصیه می‌شود، ولی باز هم می‌توان با روش‌های ساده‌تر خانگی این بیماری را درمان کرد.
یک مقام ارشد آمریکایی دیپلماسی را بهترین گزینه برای جلوگیری از پیشروی برنامه هسته‌ای ایران توصیف کرده است.
‌نمی‌توان الزاما یک رژیم غذایی را برای دو نفر با تاثیر یکسان در نظر گرفت. با وجود رژیم‌های غذایی مختلفی که امروزه مطرح است، انتخاب مشکل به‌نظر می‌رسد، اما دقت در مورد هدف راجع به رژیم و بررسی تاثیر رژیم‌های مختلف برای دستیابی به بهترین نتیجه، موثر خواهد بود.
ریوالدو معتقد است بهترین گزینه برای ادامه فوتبال نیمار انتقال به منچسترسیتی خواهد بود.
یکی از راه‌های حفظ سلامتی در دوران سالمندی، تغذیه مناسب است که نکته‌ای ضروری برای داشتن زندگی سالم و بانشاط در این دوران محسوب می‌شود. افراد باید در این دوران از تمامی گروه‌های غذایی به مقدار توصیه شده، استفاده کنند.
فورلان بهترین بازیکن جام جهانی 2010 به ستاره جوان پرتغال توصیه کرده جهت پیشرفت اتلتیکومادرید را ترک کند و به باشگاهی دیگر ملحق شود.
نایب رییس انجمن داروسازان تهران گفت: بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا از قبل از ورود به فصل پاییز است که حدودا از ۱۵ شهریور تا اواسط یا اواخر مهر ماه است. در عین حال توصیه می‌شود که افرادی که به بیماری‌های مزمن هستند، بیماران پیوندی، سالمندان بالای ۶۰ سال، افرادی که در سال بیش از سه تا چهار بار سرما می‌خورند و... واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند.
محققان بر اساس یافته‌های خود روشی را برای تسکین و بهبود خواب در نوزادان گریان پیشنهاد کردند. آنان توصیه می‌کنند والدین نوزادان گریان را در آغوش بگیرند و پنج دقیقه با آن‌ها راه بروند؛ سپس پنج تا هشت دقیقه دیگر قبل از خواباندن نوزادان بنشینند و نوزاد را در آغوش بگیرند.
تیری آنری، اسطوره فوتبال فرانسه، توصیه هایی برای پیشرفت لروی سانه به این ستاره آلمانی داشته است.
تخمه آفتابگردان یکی از بهترین منابع گیاهی ویتامین B ۵ است. شما می‌توانید ۲۰ درصد از ارزش روزانه توصیه شده این ویتامین را تنها از ده گرم مغز تخمه دریافت کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ