مدیرعامل آلومینیوم اراک که یکی از نامزدهای نماینده باشگاه‌ها در مجمع امروز بود، لحظاتی پیش از شروع رای‌گیری انصراف خود را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اجرای این مراسم برعهده عباس غفاری کارگردان تئاتر بود. حیدر رضایی، پری ملکی، احترام برومند و مهدی آشنا به بازگویی خاطراتی از بابک برزویه پرداختند. در این برنامه علاوه بر سخنرانی سه کلیپ از زنده‌یاد بابک برزویه نیز پخش شد.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، تخلیه زندان رجایی‌ شهر در استان البرز که از روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد آغاز شده بود، روز شنبه ۱۴ مرداد، رسما به پایان رسید.
بازیکن باتجربه مس رفسنجان بعد از جدایی از این تیم مدعی شد که حضور ساکت الهامی و ماجرای شادی گلش در فصل گذشته مقابل این مربی در این اتفاق تاثیرگذار بود.
رئیس کل دادگستری استان البرز دلایل تعطیلی زندان رجایی شهر کرج را تشریح کرد.
سرپرست تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید مهرداد رضایی شخصا درخواست جدایی از این تیم را ارائه کرده و در فضایی دوستانه این اتفاق رخ داده است.
زندان رجایی شهر به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد.
در راستای اجرای مصوبات سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان البرز، مقدمات تعطیلی زندان رجایی شهر در حال انجام است.
سرمربی تیم مس شهربابک می‌گوید برای هواداران فجرسپاسی احترام زیادی قائل است و دوست ندارد وارد حاشیه شود.
اواسط دهه شصت، (امام) خمینی به عراق آمد در حالی که در ابتدا فعالیتی نداشت. پس از انقلاب جولای ۱۹۶۸ میلادی، عراق موضع مخالفی در قبال تصمیم شاه برای الحاق جزایره سه‌گانه (امارات) اتخاذ کرد. محمدرضا شاه پهلوی به عنوان اهرم فشار و تهدید، نیروهایش را روانه مرز‌های عراق کرد. شاه از مخالفان کرد در عراق حمایت کرد و حمایت از مخالفان ایران را علیه او آغاز کردیم.
همسر شهیدمحمدعلی رجایی گفت: باید مسائل برای جوانان به شیوه‌های جدید مطرح شود، خواندن و تعریف کردن با یافتن و رسیدن متفاوت است ما باید به معنی مطالب برسیم و آن نیازمند اندیشیدن است.
محمد ربیعی می‌گوید گلزن تیمش در هر حال باید احترام بزرگتر را حفظ می‌کرد ولی صحبت‌های بازی قبلی روی ذهن بازیکنان تاثیر گذاشته بود.
باید از مردم دلجویی کرد، زیرا آسیب‌هایی که به جان و مال مردم رسید، بیشتر از دفعات قبل بود و در تعیین روش اتخاذ شده خطایی رخ داد که می‌توانستیم روش بهتری را استفاده کنیم.
غلامعلی رجایی فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: روحانیت باید فاصله خود با مردم را کم کند و از مطرح کردن سخنانی که حساسیت‌زا است و به سبک زندگی مردم برمی‌گردد و غیرکارشناسی است، پرهیز کنند
روحانیت باید فاصله خود با مردم را کم کند و از مطرح کردن سخنانی که حساسیت‌زا است و به سبک زندگی مردم برمی‌گردد و غیرکارشناسی است، پرهیز کنند؛ خصوصا حرف‌هایی که خودشان در زندگی شخصی‌شان اصلا آن‌ها را اجرا نمی‌کنند. اگر روحانیت در مسیر خودشان باشند و حریم‌شان را هم حفظ کنند و بدانند که دور شدن از یکسری از مسائل، عقب‌نشینی و شکست تلقی نمی‌شود.
رجایی گفت: آقای رئیسی اگر دلسوز کشور است و می خواهد خدمتی به کشور کند، پایان کار دولت خود را اعلام و از مسئولیت ریاست جمهوری استعفا دهد تا دولت جدیدی که از پس اداره کشور برمی آید مسئولیت را به دست گیرد.
رضایی گفت: مسئولان باید با معترضین صحبت کنند و در مقابل پاسخگو باشند. این جوانان آینده سازان مملکت هستند و اگر صحبت‌هایشان شنیده شده و به آن‌ها احترام گذاشته شود تخلیه می‌شوند، اما اگر حرف‌ها شنیده نشود و بی‌توجهی شود آن‌ها هم می‌شکنند. در واقع ما با عملکردمان آن‌ها را عصبی می‌کنیم.
مدیرعامل آلومینیوم اراک که یکی از نامزدهای نماینده باشگاهها در مجمع امروز بود، لحظاتی پیش از شروع رای گیری انصراف خود را اعلام کرد.
مربی تیم اهداف پروازی کشورمان گفت: اگر همین سطح از مهارتی که به دست آوردیم را در قونیه به نمایش بگذاریم، می‌توانیم به هدف و برنامه‌های خود برسیم و در قونیه فینالیست شویم.
سرانجام با ابلاغ گمرک ایران، نرخ ۴۲۰۰ از محاسبه حقوق ورودی کنار رفت و نرخ ETS (نرخ نزدیک به بازار) جایگزین آن شد.
غلامعلی رجایی در گفت‌وگویی گفت: آقای هاشمی در بین جناح چپ و راست، موافقین و مخالفینی داشت اما مخالفین آقای هاشمی در حدی نبودند که مانع پیشبرد کارهای ایشان شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ