تحولاتی که این روز‌ها نه فقط در پهنه عمومی کشور، بلکه در سطح جهان شامل آن هستیم، مقوله فراتر از مطالبات زنان است. اگرچه سوژه اصلی موضوع اصلی در این رخداد مرگ دردناک مهسا امینی یک دختر ایرانی است، از سوی دیگر زنان نیز حضور چشمگیری در صحنه دارند و شعار‌هایی نیز با موضوع مطالبات زنان طرح می‌شود، اما به نظر می‌رسد موضوع اصلی به رسمیت شناخته شدن زندگی برای همه مردم ایران است که از حنجره جوانان بیان می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عبدی نوشت: زندگی در حال بازگشت به گذشته است و عمده‌ترین دغدغه مردم تهیه خوراک خواهد شد، به عبارت دیگر در حال عقبگرد به تامین نیاز‌های اولیه هستیم و نیاز‌های بعدی که با توسعه اقتصادی اهمیت بیشتری یافته است، در حال فراموشی و به حاشیه رفتن هستند.
عباس عبدی نوشت: زندگی در حال بازگشت به گذشته است و عمده‌ترین دغدغه مردم تهیه خوراک خواهد شد، به عبارت دیگر در حال عقبگرد به تامین نیاز‌های اولیه هستیم و نیاز‌های بعدی که با توسعه اقتصادی اهمیت بیشتری یافته است، در حال فراموشی و به حاشیه رفتن هستند.
تجهیزات و کمبودهای آن از مواردی بود که در جریان بازدید دبیرکل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی تیروکمان مطرح شد.
کاوه رضایی تصور را هم نمی‌کرد که پس از بازگشت به ایران روزهای بسیار سختی را همچون سال گذشته تجربه کند.
آیت الله نوری همدانی : خدمت‌رسانی و اقدامات در این زمینه در زندگی و سفره مردم نمایان باشد. متاسفانه گرانی مسکن و بالا بودن اجاره بها یکی از دغدغه های مردم شده است باید متولیان مسکن هر چه سریع‌تر تصمیم و تمهیدات لازم برای رفع مشکلات مسکن و مسائل پیرامون آن داشته باشند.
لیونل مسی در اولین روزهای حضورش در میامی توانسته سبک زندگی مورد علاقه خود را تجربه کند.
رضا معتقد است بسیاری از کسانی که در شبکه‌های اجتماعی به ظاهر دغدغه زندگی افغان‌ها را دارند بیشتر درگیر یک ژست‌ها انسان‌دوستانه هستند: «من زوجی را می‌شناختم که مدتی مشغول کمک رسانی به مهاجران بودند و هر روز کامنت‌های خوبی هم در شبکه‌های اجتماعی می‌گرفتند، اما همان‌ها هم به یک‌باره شروع کردند که افغان‌ها چنین و چنان هستند. متاسفانه در بهترین حالت بسیاری از ایرانی‌ها افغان‌ها را مهمان ایران می‌دانند و از دیگر‌پذیری خبری نیست.»
نمایندگان مجلس شورای اسلامی اگر واقعا دغدغه جوانی جمعیت کشور را دارند، باید قوانین کشور را در مسیر تسهیل ازدواج جوانان، حمایت یارانه‌ای از خانواده‌های پرجمعیت و کاهش هزینه‌های معیشتی مردم تغییر دهند، نه اینکه با بالابردن مخارج زندگی عامه مردم، ژست حامی فرزندآوری به خود گرفته و مخارج افزایش عائله یک گروه را از جیب گروهی دیگر تأمین کنند.
نشست «بررسی تحلیلی تأمین مالی نوآوری و فناوری از بازار سرمایه؛ ظرفیت‌ها و فرصت‌ها» در رویداد فینوتکس با حضور مدیرعامل فرابورس ایران برگزار شد.
اصفهان - چالش‌های جامعه کارگری در زمینه تامین هزینه‌های معیشت و درمان روز به روز بیشتر شده و نبود امنیت شغلی نمکی بر زخم زندگی سخت این قشر از جامعه است.
اصفهان - چالش‌های جامعه کارگری در زمینه تامین هزینه‌های معیشت و درمان روز به روز بیشتر شده و نبود امنیت شغلی نمکی بر زخم زندگی سخت این قشر از جامعه است.
اولین دلیل برای خواب خوب شبانه میزان زیاد هورمون ملاتونین است٬، اما دلیل دیگر وجود ریتم‌های زیست‌شناختی در زندگی شبانه‌روزی است. با اجرای چند روش ساده می‌توان خوابی راحت و بدون دغدغه داشت.
استفاده از نقدینگی موجود در اقتصاد با بسترسازی مناسب از طریق ابزار‌های نوین بازار سرمایه و تکیه بر تامین مالی پروژه‌ای، علاوه بر هدایت نقدینگی به سمت تولید موجبات مشارکت حداکثری مردم در اقتصاد نیز فراهم خواهد شد.
یولیان ناگلزمان این روزها کارهای تجاری خود را با جدیت بیشتری دنبال می کند.
حسن رسولی فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: حیاتِ یک سال و چند ماههِ دولت رئیسی نشان داد، حاکمیت یک دست نه تنها علاج درد نیست، بلکه بحران‌های عدیده‌ای را علاوه بر بحران‌های فعلی پیش روی مردم و کشور قرار داد تا امروز به وضعیتی دچار شده‌ایم که دغدغه مردم «سفره حداقلی» شده است.
رئیس فدراسیون تکواندو با تشریح مسائل مطرح شده در دیدارش با وزیر ورزش و جوانان گفت: نشست خوبی با آقای سجادی داشتیم و دغدغه اهالی تکواندو را به ایشان منتقل کردم.
تمام دغدغه مجموعه نظام این است که ممکن است این پیشینه در آتیه و زندگی شان موثر باشد و تحت عنوان پیشینه محکومیت کیفری یا پیشینه محکومیت موثر کیفری تلقی شود و آن ها را از روند زندگی عادی باز بدارد و مشکلاتی را برای آن ها ایجاد کند که با این عفو، این پرونده ها مختومه و موجب زوال مجازات و محکومیت کیفری‌شان خواهد شد.
رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که احسان اصولی به کار خود در فدراسیون و هیئت فوتبال استان خراسان رضوی ادامه خواهد داد.
تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اینرزوها به طور جدی در زمین ساحلی بوشهر ادامه دارد.
دایی در اعتراضات اخیر در ایران حمایتش را از مردم نشان داد، نسبت به مرگ مهسا امینی بی‌تفاوت نبود، بعد در داستان مرگ دانش‌آموز اردبیلی با بیان یکی، دو مطلب فضای خبرسازی را ایجاد کرد و نهایتا هم که بحث منجر به پلمب گالری جواهرات همسرش، سروصدای زیادی به راه انداخت. اگرچه رسانه‌های وابسته به طیفی خاص در تلاش بوده‌اند تا در یکی، دو هفته اخیر با علی دایی به شکلی متفاوت رفتار کرده و به‌نوعی با او تسویه کنند، ولی دایی در مراسم ختم کریم باوی حضوری پررنگ داشت تا نشان دهد جوسازی‌های اخیر چندان تأثیری بر روحیه او نداشته است.
دو روز پیش از دیدار فرانسه و مراکش، غیبت اورلین شوامنی و دایو اوپامکانو در تمرین امروز خروس‌ها فرانسه را نگران کرده است.
آرژانتین در آستانه بازی حساس یک‌چهارم نهایی مقابل هلند نگران آمادگی هافبک خود رودریگو دی‌پل است.
معصومه ابتکار نوشت: شنیدن صدای معترضین و گفتگو در همه سطوح به خصوص جوانان با رعایت الزامات آن که اولینش هم ترازی و صاف کردن گذشته با عذرخواهی و پذیریش مسئولیت است، باید آغاز شود. برخورد سخت نمی‌تواند جواب جوانانی باشد که فقط زندگی بهتر می‌خواهند؛ ولو اینکه متاثر از رسانه یا شبکه مجازی دشمن باشند؛ که در این زمینه هم رسانه ملی مقصر اصلی است. در این میان برخی دغدغه داران از نقش نجات بخش مادری غافل نبوده و پیگیر این نقش هستند که مظهر عشق ورزیدن به همه بچه‌های خانواده بدون چشمداشت، بدون شرط و بدون انتظار است.
با توجه به ماهیت جنبش «زن، زندگی، آزادی» و شهرها و استان‌های درگیر در آن، باید عوامل اقتصادی و فرهنگی و دغدغه سبک زندگی را به عنوان عوامل محرک اعتراضات، در کنار هم دید. به عبارت بهتر اعتراضات توامان دلایل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی داشته است و بر اساس اطلس جغرافیایی اعتراضات، می‌توان نتیجه گرفت که طبقه متوسط و طبقات ضعیف‌تری که هنوز به لحاظ فرهنگی خود را در کنار طبقه متوسط می‌دانند در این اعتراضات احتمالا بیشترین مشارکت را داشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ