مدافع مس رفسنجان می‌گوید وحید امیری در صحنه برخورد با او باید با دریافت کارت زرد دوم اخراج می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه نوع نرخ حق بیمه برای بیمه زنان خانه‌دار و دختران تعریف شده است که متقاضیان می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. دستمزد مبنای محاسبه و پرداخت حق بیمه این افراد نیز بین حداقل و حداکثر دستمزد مصوب شورای عالی کار است که زنان متقاضی بیمه زنان خانه‌دار و دختران می‌توانند متناسب با سن و سابقه، دستمزد مورد نظر را انتخاب و حق بیمه خود را برمبنای آن پرداخت کنند.
«عیب ندارد خدیجه، مدال نداشته باش! ایرادی ندارد! حداقل می‌توانی به مردم فلسطین بگویی حواسم به شما بود، از حق خودم و از لذتی که چند سال برایش وقت گذاشته بودم می‌گذرم تا از شما حمایت کنم!»
رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متأسفانه ما امروز از مسیر مبتنی بر سنت‌های الهی و فرهنگ استقامت و حرکت مردمی فاصله گرفته‌ایم، در حالی‌که در دوران دفاع مقدس امکانات حداقلی داشتیم ولی خداباوری، عدالت و ایمان حاکم بود؛ امروز در صنعت و اقتصاد مشکل داریم چون از فرهنگ دوران دفاع مقدس دور شدیم و مسیر را درست نمی‌رویم.
اتهام کشف حجاب برای خانم سلبریتی محترم ناشی از اشتباه محاسباتی است. اساسا اتهام این بزرگواران کشف حجاب نیست بلکه تبلیغ و اشاعه فساد است. این‌دو متفاوت است. اتهام کشف حجاب برای فرد معمولی است که رفتارش الگو نمی‌شود. آیا سلبریتی نیز چنین است؟ طبیعی است که اگر قهریه محترم از این منظر به ماجرا توجه کند مجازات حتما سنگین‌تر می‌شود و حداقل آن حبس می‌شود.
وینگر مس رفسنجان به کسب سهمیه آسیایی امیدوار است، گرچه این تیم رقابت تنگاتنگی با تراکتور و گل گهر دارد.
امام جمعه مشهد: بدیهی است که در برابر هر اقدام ضدقانونی، حاکمیت مکلف است تا با قدرت برخورد کند. به همین دلیل هم بود که مسئولان فرهنگی قرارگاه حجاب تشکیل دادند و براساس مصوبه آن، جریمه افراد بی‌حجاب را تصویب کردند تا در آن برخورد میان حافظ قانون با فرد بی‌حجاب به حداقل ممکن برسد.
منچستریونایتد به میسون گرین‌وود اعلام کرده به خاطر هشدار شرکای تجاری حداقل تا فصل آینده نمی‌تواند برای این تیم بازی کند.
نمایندگان مجلس وزارتخانه های نفت و نیرو را مکلف کردند تا به مدارس و خوابگاه های متأهلی که حداقل ۵۰ درصد آن توسط خیرین ساخته شده، برای حق انشعاب آب، گاز و فاضلاب تا ۵۰ درصد تخفیف دهند.
جامعه ما وارد عصر مدرن شده است حداقل از منظر عینی و سخت‌افزاری و مادی چنین هستیم، چون فقط در عصر مدرن است که شهر‌هایی با جمعیت میلیونی وجود دارد. ولی به لحاظ ذهنی به ویژه مدیریتی همچنان در محیط و قالب سنتی هستیم. نظام بروکراتیک و کارشناسی را که لازمه دنیای جدید است، نمی‌شناسیم و همچنان، چون مدیران پیشامدرن رفتار می‌کنیم. مرز میان امر کارشناسی و مدیریتی را نمی‌شناسیم و گمان می‌کنیم، کسی که مدیر شد، حتما کارشناس هم هست. از نظارت نیز گریزانیم.
این دختر - که گمان می‌رود بچه دوم کیم، جو آئه و حدود ۹ ساله باشد - سه‌شنبه شب در یک ضیافت پرزرق و برق در یک پادگان نظامی در پیونگ یانگ، رهبر کره شمالی و همسرش را همراهی می‌کرد. یک روز بعد، او ناظر رژه رفتن حداقل ۱۱ موشک بالستیک قاره پیما (ICBM) از میدان کیم ایل سونگ در پایتخت کره شمالی بود.
رئيس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ای گفت: در قانون تجارت مصوب ۱۳۴۷ حداقل مهلتی که برای استفاده از حق تقدم ذکر شده حداقل ۶۰ روز است که زیاد به نظر می‌رسد.
مبنای پرداخت عیدی کارگران در صورتی که یک سال کامل در محل کار خود سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشند، حداکثر ۱۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۲۵۰ تومان و حداقل ۸ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.
نیکزاد گفت: استیضاح حق قانونی مجلس است و در این زمینه استیضاح ۹ وزیر که به امضای حداقل ۱۰ نماینده مجلس رسیده روی میز هیئت رئیسه قرار گرفته است.
اردبیل - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح حق قانونی مجلس است و در این زمینه استیضاح ۹ وزیر که به امضای حداقل ۱۰ نماینده مجلس رسیده روی میز هیئت رئیسه قرار گرفته است.
مرحله شکل‌گیری ارگان‌های جنین بعد از پایان هفته سوم و با شروع هفته چهارم آغاز خواهد شد و تا هفته چهاردهم، ادامه می‌یابد. این دوران برای خانم‌های باردار، بسیار حساس محسوب می‌شود و بیشترین خطر برای جنین در این دوران وجود دارد؛ اما بعد از هفته چهاردهم، این خطرات به حداقل خواهد رسید و انجام تصویربرداری با رعایت اصول ایمنی، امکان‌پذیر است. البته برای انجام این کار باید حتما در ناحیه رحم و لگن، برای محافظت از پوشش سربی استفاده شود.
هرچند گزارش های رسمی سازمان پزشکی قانونی، مجلس شورای اسلامی، فراجا و همچنین نظرات کارشناسی پزشکان متعهد کشور نشان می داد که؛ هیچ اقدام مستقیمی از سوی عوامل انتظامی منجر به فوت خانم امینی نگردیده است، اما اغتشاش به این بهانه آغاز و اساسا موضوع متوفی به فراموشی سپرده شد.
مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه فقط یک ریال در حساب این باشگاه موجودی بوده است، گفت: مصطفی آجورلو در استقلال حداقل ۲۵۰ میلیارد بیشتر از آنچه که حق داشته استفاده کرده است.
سردار آزمون طی دو بازی نخست ایران در جام جهانی اگر کمی خوش‌شانس بود حتما نامش به لیست گلزنان اضافه می شد.
وکلای ملت در نشست علنی امروز با اصلاح بخش‌هایی از قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در تلاش برای پایان دادن به انتظار چندین ساله این قشر هستند. برخی نمایندگان انتقاداتی به تعیین سهم بیمه کارگران ساختمانی در روستا‌ها و شهر‌ها به صورت یکسان مطرح کردند و سرانجام پیشنهادهایی در مورد حداقل دستمزد ماهیانه پرداخت حق بیمه و سهم کارفرمایی کارگران ساختمانی ارائه شد.
وکلای ملت در نشست علنی امروز با اصلاح بخش‌هایی از قانون بیمه‌‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در تلاش برای پایان دادن به انتظار چندین ساله این قشر هستند.برخی نمایندگان انتقاداتی نسبت به تعیین سهم بیمه کارگران ساختمانی در روستاها و شهرها به صورت یکسان مطرح کردند و در نهایت پیشنهاداتی در مورد حداقل دستمزد ماهیانه پرداخت حق بیمه و سهم کارفرمایی کارگران ساختمانی ارائه شد
وکلای ملت در نشست علنی امروز با اصلاح بخش‌هایی از قانون بیمه‌‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در تلاش برای پایان دادن به انتظار چندین ساله این قشر هستند.برخی نمایندگان انتقاداتی نسبت به تعیین سهم بیمه کارگران ساختمانی در روستاها و شهرها به صورت یکسان مطرح کردند و در نهایت پیشنهاداتی در مورد حداقل دستمزد ماهیانه پرداخت حق بیمه و سهم کارفرمایی کارگران ساختمانی ارائه شد
حاجی اسماعیلی گفت: در حال حاضر حداقل حقوق کارمندان از ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده، در حالی که حداقل دستمزد کارگران و بازنشستگان ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است و با توجه به اینکه اکثریت کارگران و مستمری بگیران به نوعی حداقل بگیر هستند، دولت باید این کاری که در حق کارکنان خود انجام داده را نیز در مورد دستمزد کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی نیز انجام دهد.
مدیرعامل پرسپولیس با تشکر از اسپانسر تیم، دریافتی تمامی اعضای تیم را حداقل سی درصد عنوان کرد.
مدیرعامل پرسپولیس با تشکر از اسپانسر تیم، دریافتی تمامی اعضای تیم را حداقل سی درصد عنوان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ