مهدی قایدی و بازیکنان استقلال در این صحنه به شدت اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، اما امیر عرب براقی دستور به ادامه بازی داد تا همین صحنه قضاوت او را تحت تأثیر قرار بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخلاف برخی ادعاها مبنی بر کارشناسی بودن تخریب ساختمان در خلازیر، این ویدئو نشان می دهد عوامل شهرداری تهران برای تخریب ساختمان، سیم بکسلی را به پایه ساختمان بسته و آن را به خودروی سنگین متصل کرده بودند و بدون هیچ گونه کنترلی آن را کشیده اند و بدین گونه این حادثه مرگبار رخ داد که طی آن 5 تن از جمله دو مقام ارشد نظامی جان باختند.
اظهارات عجیب کارشناس برنامه تلویزیونی در رسانه ملی را در مورد انگیزه زن ها و مردها را بشنوید.
عالی با بیان اینکه اگر خانمی با وضع ناهنجار و بی‌حجاب وارد جامعه شود، موجب گناه جمعی شده است، گفت: این خانم خواسته یا ناخواسته، جو حیا و عفت در جامعه را به سمت بی‌حیایی و بی‌عفتی می‌کشاند.
در برنامه صبحگاهی شبکه دو با اجرای المیرا شریفی مقدم، یک کارشناس خانواده با استدلال‌های خنده‌دار خود عوامل پشت صحنه را به خنده وا داشت.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه گفت: ۸۰ درصد پرونده حقوقی متروپل هم پیش رفته است. اسیب شناسی و کارشناسی قوه قضائیه در مورد متروپل در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار گرفت امیدواریم آنان نیز این مقوله را مطمح‌نظر قرار دهند تا در آینده شاهد وقوع این قبیل حوادث ناگوار و تلخ نباشیم. در قضیه رسیدگی به حادثه متروپل، قوه قضاییه مسئله‌محوری را در دستور کار قرار داد و رسیدگی به این حادثه از مصادیق رویکرد مسئله‌محورانه دستگاه قضایی است.
عسگری کارشناس داوری: اکثر داوران پنالتی برای استقلال در دربی را تایید کردند جز کمیته داوران! اینگونه تصمیمات وقیحانه است، در تمام کلاس ها مشابه این صحنه را پنالتی اعلام می‌کردند؛ اگر داور پنالتی اعلام می‌کرد کمیته داوران بازهم دفاع می‌کرد
درگیری لفظی رئیس کمیته داوران با کارشناس داوری بر سر صحنه جنجالیِ دربی خبرساز شده است.
روایت کارشناس روابط بین‌الملل در صدا و سیما از سفر به اروپا: یک شهروند اروپایی در لهستان به من گفت ایران امید ماست.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه گفت: در موضوع مولد سازی که دولت در صدد اجرای آن است یکی از دغدغه‌های اصلی من کارشناسی موارد است.
یک کارشناس صداوسیما در گفتگو با شبکه خبر اظهار داشت: در غرب اگر زنی بخواهد پیشرفت کند حتما به او تعرض می‌شود، ما این مشکلات را حتی یک درصدش را هم در کشور نداریم.
در حاشیه برگزاری یک مسابقه بسکتبال در آمریکا در حالی که مفسر رنگین‌پوست دومینیک ویلکینز در حال صحبت بود، باب راتبون گزارشگر و کارشناسی که کنار وی قرار داشت شروع به تشنج کرد و از هوش رفت.
کارشناس شبکه چهار در برنامه شیوه گفت: ایرانی‌ها تمامی خواه هستند. ما توانستیم در غرب آسیا نظم سازی کنیم، اما چینی‌ها در مقابل آمریکا هنوز موفق نشدند.
کارشناس صدا و سیما گفت: این حس شکل نگیرد که نظام به خاطر اتفاقاتی که افتاده متنبه شده و حالت انفعال پیدا کرده است. گشت ارشاد حتی با شل حجاب‌ها هم برخورد نداشته است؛۲-۳ درصد از زنان زیاده‌خواه نمی‌خواهند قانون را رعایت کنند.
سجادی، فعال رسانه در گفتگو با برنامه تلویزیونی گفت: ما اپوزیسیون نداریم. اپوزیسیون خارج از کشور حرف مفت است. رضا پهلوی خودش را به یک لطیفه تبدیل کرده است.
کارشناس برنامه شیوه که از شبکه ۴ تلویزیون پخش می‌شود؛ در اظهاراتی عجیب گفت: تنبیه را از مدارس حذف کردیم و نتیجه‌اش این شد که معدل دانش‌آموزان به ۱۲ رسیده است!
بازی استقلال - فولاد سه صحنه جنجالی و مشکوک به پنالتی داشت که به شدت مورد اعتراض تیم میزبان قرار گرفته است.
این مرور صحنه‌های جنجالی این هفته لیگ برتر ایران است که با اعتراض شدید تیم‌ها همراه بود.
برنامه «شیوه» در شبکه ۴ دیشب میزبان کارشناسانی برای تحلیل اوضاع اجتماعی ایران بود.
مجری صدا و سیما در برخوردی عجیب در قبال کارشناسی که سخنانش را با نقد مسئولین آغاز کرده بود، وقت برنامه را تمام شده اعلام کرد. و گفت:ببخشید؛ فرصتمون تموم شد.
روایت رئیس‌ قوه‌قضاییه از کارشناسی عجیب زمینی که ارزش آن در طی پنج ماه از ۲۹۵ میلیارد تومان به ۸ هزار میلیارد تومان رسید.
علی غلامی، کارشناس صدا و سیما در برنامه بدون توقف شبکه سه گفت: اصلا اختلاس دزدی نیست! ما داریم به سمت کشور اسلامی شدن حرکت می‌کنیم. کسی نگفته ما کشور اسلامی هستیم.
مهم ترین بازی هفته اول فصل جدید با صحنه‌های مهم و اثرگذار داوری همراه بود.
مهم ترین بازی هفته اول فصل جدید با صحنه‌های مهم و اثرگذار داوری همراه بود.
مهم ترین بازی هفته اول فصل جدید با صحنه‌های مهم و اثرگذار داوری همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ