معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور درباره فیلم منتشر شده از لحظه بیهوش شدن مهسا امینی گفت: در فیلم کامل دوربین مداربسته، هیچ صحنه مهمی به غیر از آن چیزی که منتشر شده وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر ورزش و جوانان به شایعه استعفای حمید سجادی واکنش نشان داد.
معاون وزیر ورزش پاسخ مشخصی به قبول استعفای حمید سجادی از مسئولیتش در وزارت ورزش و جوانان نداد.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاشیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال دست کم هشت میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاش هستیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال حداقل ۸ میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
نمایندگان در واکنش به بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور مبنی بر عدم همراهی مقامات سیاسی و بخشداران و فرمانداران با نمایندگان در سال منتج به انتخابات مجلس؛ خواستاربرکناری رییس ستاد انتخابات کشور شدند. همچنین استیضاح وزیر کشور را با بیش از ۲۰۰ امضا کلید زدند. پیگیری‌ها نشان می‌دهد بیش از ۱۰۰ نماینده برگه استیضاح وحیدی را امضا کرده اند. هرچند برخی نمایندگان معتقدند بعید است یک چنین استیضاحی در مجلس عملی شود.
معاون حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی را درباره برخی مسائل ارائه کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بررسی برخی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، تصمیماتی در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.
آزادیخواه نماینده مجلس در واکنش به اظهارات وزیر صمت درباره کتک خوردن معاونش گفت: آقای فاطمی امین نشر اکاذیب نکنید، کدام قاضی ضرب و شتم معاون شمارا تائید کرده است؟
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی درباره سخنان وزیر خارجه ایران گفت: برجام در دستور کار نیست.
مراجع قانونی در کشور هر کدام وظایف خودشان را دارند و آن چیزی که اتفاق افتاد یک اقدام قانونی بود و کار خلاف قانونی صورت نگرفته است.
وزیر کشور اردن در واکنش به کشته شدن معاون رئیس پلس شهر معان در جریان اعتراضات این کشور، برای عاملان آن خط و نشان کشید.
رییس کمیته ملی پارالمپیک به انتخاب دو معاون وزیر ورزش به عنوان نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک واکنش نشان داد.
یک نفر روحانی در لیست ارسالی این بلیت به طرف قطری حضور دارد و آن هم مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان است. تقریبا ۹۰ درصد این بلیت‌ها بین مستندسازها، خبرنگار‌ها و ورزشکاران غیرفوتبالی توزیع شده است.
تعدادی از بلیت‌های سهمیه ساکنان قطر که به فروش نرفته به ایران اهدا شده است. بلیت‌هایی که حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد کرده است. معاون وزیر ورزش در این باره تاکید دارد که ۹۰ درصد این بلیت‌ها به مستندسازان ورزشی و ورزشکاران غیرفوتبالی اهدا شده است.
این اقدام در پی این انجام گرفته است که در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان، «هانس ادو موتسل» سفیر این کشور در تهران، صبح دیروز از سوی علی باقری معاون سیاسی به وزارت امور خارجه احضار شد.
معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با اشاره به اینکه دشمن روی تسخیر آسمان سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده است گفت: روی پرنده‌های شناسایی دشمن در فاصله ۴۰۰ کیلومتری اخلال ایجاد کردیم.
معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد در جریان دلیل برکناری مصطفی آجورلو از مدیرعاملی باشگاه استقلال نیست!
شمسی پور تاکید کرد: این شعارهای غیراخلاقی حتی در آشوب‌های خیابانی اخیر هم شنیده نشده است.
واکنش معاون وزیر قبلی به ردصلاحیت در انتخابات کمیته المپیک!
پیشنهاد تبدیل شدن آمادگی جسمانی به فدراسیون، واکنش هایی را در پی داشته که نشان از غیرقانونی بودن این اقدام دارد.
معاون سابق فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش در متنی به صحبت های نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
حذف متقاضیان نهضت مسکن بعد از پیامک سوم
متهم: گرمای هوا و ترافیک مرا عصبی کرد
واکنش معاون فرهنگی وزیر ورزش به درگیری زشت پولادگر و دبیر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ