ایلان ماسک اعلام کرد پیشنهاد خرید ۴۴ میلیارد دلاری تا زمانی که توییتر ثابت نکند حسابهای ربات کمتر از پنج درصد از کل کاربران این پلتفرم است، پیش نخواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلان ماسک در توییت جدیدی اذعان کرده است که طبق پیش‌بینی بسیاری از تحلیلگران، ایکس یا توییتر سابق شاید واقعاً شکست بخورد.
موفقیت عظیم وی‌چت در چین ایلان ماسک را شدیداً تحت تأثیر قرار داده است و او می‌خواهد ایکس را شبیه به آن کند.
مالک تراکتور می‌گوید در صورت پرداخت حق پخش، باشگاه‌های ایرانی هم می‌توانند مثل تیم‌های عربستانی بازیکن جذب کنند.
ایلان ماسک در چند وقت گذشته تمام تمرکز خود را روی توییتر قرار داده و رسماً با تغییر لوگوی آن به X، از پلتفرم جدیدی رونمایی کرده است. حالا ماسک اعلام کرده که توییتر (یا بهتر است بگوییم X) در آینده فقط دارای «حالت تاریک» خواهد بود، زیرا این حالت از هر نظر بهتر است. ماسک در پاسخ به یکی از توییت‌ها که در آن با توجه به تغییر برند توییتر گفته شده بود وجود تیک مشکی می‌تواند مناسب‌تر باشد، نوشت: «این پلتفرم به زودی فقط حالت تاریک خواهد داشت. از هر نظر بهتر است.»
«ایلان ماسک»، مالک توییتر، در پاسخ به یکی از کاربران که پرسیده بود این شبکه اجتماعی روی چه ابزار‌های جدیدی کار می‌کند، پاسخ داده است که توییتر روی ویژگی جدیدی کار می‌کند که به کاربران امکان انتشار مقاله را در این پلتفرم می‌دهد.
علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش فوتبال ایران در آستانه خرید یک تیم دسته اولی قرار گرفته است.
علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش فوتبال ایران در آستانه خرید یک تیم دسته اولی قرار گرفته است.
علی اکبر رائفی پور در یک مصاحبه گفت داماد ترامپ که نزدیک به اسرئیل است برای ایلان ماسک توئیتر را خریده و در این پلتفرم به سرعت مخالفین را حذف می‌کند. بار‌ها من را نیز از توئیتر بیرون انداخته‌اند، مگر شما آزدی بیان ندارید؟!
ناظر رقابت ترکیه مشغول بررسی است تا ایلان ماسک(مالک توئیتر) را برای خرید این شبکه اجتماعی بدون اجازه آن جریمه کند.
خرید باشگاه منچستریونایتد توسط ایلان ماسک، احتمال هیجان انگیزی است که تحقق آن می تواند برای هواداران شیاطین سرخ رویایی باشد.
به گفته یک منبع آگاه پس از آنکه ایلان ماسک توئیتر را خرید، بیش از ۵۰۰ شرکت آگهی دهنده پلتفرم همکاری با آن را متوقف کرده اند.
به نظر می رسد ایلان ماسک پس از خرید توئیتر با اخراج انبوهی از کارمندان و اقدامات دیگر آرام آرام این شبکه اجتماعی را به لبه پرتگاه نابودی سوق می دهد.
ماسک هفته‌هاست که در سرفصل اخبار قرار دارد. ابتدا برای پیشنهاد خرید توییتر، سپس برای عقب‌نشینی از آن و سپس برای بازگشت به مسیر و در نهایت عقد معامله. دستیابی ماسک به پلتفرم رسانه‌های اجتماعی هنوز موضوع داغ بحث در همه‌جا است. او به محض این که مسئولیت را بر عهده گرفت، پاراگ آگراوال مدیرعامل و چندین مدیر ارشد دیگر را برکنار کرد.
پس از تکمیل خرید «ایلان ماسک» شرکت هلدینگ پادشاهی عربستان سعودی به دومین سرمایه گذار بزرگ توئیتر تبدیل شد.
جوبایدن رییس جمهور آمریکا در سخنرانی خود گفت: ایلان ماسک شبکه اجتماعی توئیتر را خریده که دروغ در سراسر جهان منتشر کند.
منابع آگاه اظهار کرده‌اند که یک هفته پیش از این که ایلان ماسک خرید توییتر را نهایی کند، جک دورسی، یکی از موسسان و مدیرعامل سابق توییتر اعلام کرد به دنبال تست کنندگان بتا برای اپلیکیشن اجتماعی مبتنی بر بلاک‌چین «بلو اسکای سوشال» (Bluesky Social) است.
ایلان ماسک که به تازگی توئیتر را خریده دستور اخراج تعداد زیادی از کارمندان این شبکه اجتماعی را صادر کرده است.
پس از خرید توئیتر توسط ایلان ماسک، اکنون جک دورسی بنیانگذار این شبکه اجتماعی تصمیم دارد نسخه ای از یک شبکه اجتماعی جدید را به طور عمومی آزمایش کند.
ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، در ماه آوریل توافق اولیه برای خرید شرکت توئیتر به بهای ۴۴ میلیارد دلار را فسخ کرد و این تصمیم به یک دعوای حقوقی بین او و توئیتر منجر شد.
تحقیقات فدرال از ایلان ماسک در ماجرای خرید توییتر
ایلان ماسک پیشنهاد کرد توافق ۴۴ میلیارد دلاری اولیه برای خرید توییتر را ادامه دهد و خواستار پایان شکایت این شرکت برای دریافت خسارت از او شد.
دادگاه رسیدگی به پرونده شکایت شبکه اجتماعی توییتر از میلیاردر آمریکایی، از مدرکی عجیبی که وی را از خرید این شرکت منصرف کرده، پرده برداشت.
هواداران منچستریونایتد از توییت ایلان ماسک درباره خرید این باشگاه، که بعدا ادعا شد شوخی بوده است، عصبانی هستند و می‌گویند باشگاه‌شان به وضعی افتاده که مایه تمسخر باشد!
پیرس مورگان، مجری معروف انگلیسی، به ایلان ماسک، میلیارد معروف آمریکایی، توصیه کرد اگر به دنبال خرید یک باشگاه است، آرسنال را بخرد.
ایلان ماسک با یک توییت جدید دوباره جنجال به پا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ