علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش فوتبال ایران در آستانه خرید یک تیم دسته اولی قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عضو ائتلاف فتح معتقد است که هدف اصلی آمریکا از تحرکات نظامی اخیر در عراق، بحران‌سازی برای دولت مرکزی در بغداد است.
ائتلاف چارچوب هماهنگی با متهم کردن واشنگتن در مداخلات ارزی کشورهای منطقه، از دولت السودانی خواست تا آمریکا را متقاعد به پرداخت دلاری معوقات عراق به ایران و رفع کمبود برق شهروندان عراقی کند؛
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشور‌های منطقه از جمله عربستان، امارات، قطر، بحرین و عراق به زودی شکل می‌گیرد.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن مشارکت رئیس جمهور سوریه در نشست جده و توافق اخیر ایران و عربستان را به مثابه اعلام رسمی شکست ائتلاف آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه دانست.
بایرلورکوزن در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف رم رفت. بازی رفت دو تیم با یک گل به سود شاگردان ژوزه مورینیو خاتمه یافته بود و لورکوزن حداقل برای کشاندن بازی به وقت‌های اضافه به پیروزی با اختلاف یک گل احتیاج داشت.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برگزاری رزمایش‌ها و مراودات بین المللی و همچنین ائتلاف بین ایران، چین و روسیه بیانگر یک نظم جدید جهانی است.
اگر مخالفان اردوغان می‌خواهند او و حزب و همراهانش را از ساختار حاکمیت خارج کنند و به‌دنبال برگرداندن ورق رویکرد مستبدانه آن‌ها در ترکیه باشند، پارلمان و انتخابات پارلمانی از ابزار‌های مهم کار آن‌ها خواهد بود. نظرسنجی‌های پارلمانی از طرفی همچنان عدالت و توسعه را پیشتاز نشان می‌دهند و از طرف دیگر، در هیچ‌کدام از آن‌ها اردوغان و همراهانش رأی ۵۰ درصدی برای کسب اکثریت ندارند. حزب قلیچ‌داراوغلو هم البته در همه نظرسنجی‌ها، همچنان به روال گذشته بیشترین رأی بعد از عدالت و توسعه را دارد و البته همچنان با فاصله‌ای قابل‌توجه.
امیرابراهیم رسولی، سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه‌های این شورا برای انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی پس از انتخابات مجلس یازدهم که در تهران و شهرستان‌ها موفق ظاهر شد و حدود ٢٣۵ نماینده با تابلوی این شورا، وارد مجلس شدند و البته پس از انتخابات شوراها که موفق به کسب اکثر کرسی‌ها شد، جلسات خود را تعطیل نکرد و به‌صورت منظم برقرار بوده است.
تیم جوانان ایران در یک بازی جذاب و پر گل، نتیجه را با اختلاف حداقلی به استرالیا واگذار کرد.
شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی مسئول کامل غارت ثروت های ملی یمن و محرومیت ملت این کشور از ثروت ها و منابع خود است.
بارسلونا با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل ویارئال، صدرنشینی مقتدرانه خود در لالیگا را تداوم بخشید.
اختلاف آرسنال که یک بازی کمتر از منچسترسیتی دارد، در جدول با این تیم به 6 امتیاز رسیده است، شاگردان گواردیولا فرداشب به مصاف استون ویلا خواهند رفت
عضو ارشد هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی باید تهدیدات صنعاء را جدی بگیرد.
آرسنال با کسب پیروزی چهار بر یکدو در خانه برایتون صدرنشینی خود را مستحکم‌تر کرد.
سخنگوی شرکت نفت یمن از توقیف ۴ کشتی حامل فرآورده های نفتی و سوخت این کشور توسط ائتلاف سعودی خبر داد.
ائتلاف متجاوز سعودی یک کشتی دیگر حامل سوخت بنزین یمن را توقیف کرد.
سخنگوی شرکت نفت یمن از توقیف دو کشتی حامل فرآورده های نفتی برای این کشور از سوی ائتلاف سعودی خبر داد.
شرکت نفت یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی – آمریکایی دو فروند کشتی حامل سوخت یمن را توقیف کرد.
تیم نبوغ دور رفت سوپر لیگ بسکتبال را با برد برابر صنایع هرمزگان خاتمه داد.
بهروز عطایی در امتیازات ابتدایی مجور به گرفتن وقت استراحت فنی شد و نکات جالب توجهی به شاگردانش گفت.
حریق گسترده در چند کارگاه و کارخانه در تهرانپارس
اختلاف امتیازهای رقم خورده در این تقابل آسیایی و شکست پرفاصله شاگردان عطایی آنهم مقابل تیم ژاپن که معمولا تسلیم محض تیم کشورمان بود، واقعا دوستداران والیبال ایران را نگران کرده است.
جوانگرایی در والیبال ایران بیشتر از آن چیزی که تصور می‌شد، هزینه داشت و شاگردان بهروز عطایی با شکست دیگر مقابل تیم بدون برد بلغارستان، زنگ تفریح لیگ ملت‌های والیبال شدند. اختلاف زیاد دو نسل تیم ملی حالا نمایان شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ