موفقیت عظیم وی‌چت در چین ایلان ماسک را شدیداً تحت تأثیر قرار داده است و او می‌خواهد ایکس را شبیه به آن کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلان ماسک در توییت جدیدی اذعان کرده است که طبق پیش‌بینی بسیاری از تحلیلگران، ایکس یا توییتر سابق شاید واقعاً شکست بخورد.
ایلان ماسک در چند وقت گذشته تمام تمرکز خود را روی توییتر قرار داده و رسماً با تغییر لوگوی آن به X، از پلتفرم جدیدی رونمایی کرده است. حالا ماسک اعلام کرده که توییتر (یا بهتر است بگوییم X) در آینده فقط دارای «حالت تاریک» خواهد بود، زیرا این حالت از هر نظر بهتر است. ماسک در پاسخ به یکی از توییت‌ها که در آن با توجه به تغییر برند توییتر گفته شده بود وجود تیک مشکی می‌تواند مناسب‌تر باشد، نوشت: «این پلتفرم به زودی فقط حالت تاریک خواهد داشت. از هر نظر بهتر است.»
لوگوی جدید توییتر که روز دوشنبه رونمایی شد، همچنین شبیه یک کاراکتر یونیکد عمومی است که در مارس ۲۰۰۱ به یونیکد اضافه شد. یونیکد یک استاندارد محاسباتی بین‌المللی است که در آن، هر کاراکتر یا نماد، ارزشی عددی خاصی دارد که می‌تواند در پلتفرم‌ها استفاده شود.
«ایلان ماسک»، مالک توییتر، در پاسخ به یکی از کاربران که پرسیده بود این شبکه اجتماعی روی چه ابزار‌های جدیدی کار می‌کند، پاسخ داده است که توییتر روی ویژگی جدیدی کار می‌کند که به کاربران امکان انتشار مقاله را در این پلتفرم می‌دهد.
ماسک پیشتر چندین بار تاکید کرده بود که توسعه هوش مصنوعی باید متوقف شود و این بخش نیاز به وضع مقررات دارد. وی بارها در مورد پتانسیل هوش مصنوعی برای «تخریب تمدن بشری» ابراز نگرانی کرده است.
شرکت «اسپیس اکس» به مدیریت ایلان ماسک، از جدیدترین مدل سرویس اینترنت استارلینک رونمایی کرد. از این پس گیرنده‌های جدید استارلینک قادر خواهند بود در حال حرکت و تقریبا در هر نقطه‌‌ای از زمین، اینترنت پر سرعت در اختیار کاربران قرار دهد. این دریافت‌کننده اینترنت که «استارلینک موبیلیتی» نام دارد می‌تواند سطح دسترسی به اینترنت در جهان را دگرگون کند.
مدیرعامل جدید باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: بعد از بیست و دو سال کار مداوم در لیگ می‌خواهم کمی استراحت کنم و به دلیل دوستی عمیقی که با مالک باشگاه خیبر دارم به پیشنهاد ایشان جواب مثبت دادم.
لوییس همیلتون، ستاره مشهور رقابت‌های فرمول یک، دوست دارد با ایلان ماسک به ماه یا مریخ برود؛ و خلبان سفینه هم خودش باشد.
ایلان ماسک با گذشت نزدیک به شش ماه از زمان تصاحب توییتر، در مصاحبه جدیدی اعلام کرد که روی یک کاناپه در طبقه هفتم کتابخانه شرکتی که به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرده و توسط سگش اداره می‌شود، می‌خوابد.
اسکات میلر معاون رئیس جنرال موتورز می‌گوید: «ChatGPT در همه چیز خواهد بود». جنرال موتورز در تلاش بوده است تا از تسلا در مسابقه بر سر ساخت یک سیستم دستیار راننده هوشمندتر پیشی بگیرد، اما به نظر می‌رسد که ChatGPT راه جدیدی را باز کرده است که می‌تواند به طور معناداری شرکت تحت رهبری ایلان ماسک را به چالش بکشد.
تسلا اغلب محبور می‌شود تا با طرح ماسک برای تسلط بر جهان انطباق پیدا کند در حالی که در واقعیت امر هنوز یک "شرکت خودروی نوپا" است. ایده‌های بزرگ ماسک برای تسلا بزرگ‌تر از آن است که بتواند آن را اجرا کند
دلایل مشخصی برای تصمیم جدید توییتر از سوی مدیران آن ذکر نشده است؛ اما واضح است که این شرکت روز‌های چندان خوشی را از لحاظ مالی سپری نمی‌کند و می‌خواهد با کاهش هزینه ارسال پیامک، کاربران بیشتری را هم به استفاده از اشتراک پولی خود ترغیب نماید. طبق داده‌های منتشر شده در اواخر سال ۲۰۲۱، تنها ۲.۶ درصد از افراد، احراز هویت دو مرحله‌ای توییتر را فعال کرده بودند که ۷۴ درصد از آن‌ها، کد تایید را از طریق پیامک دریافت می‌کردند.
چند هفته اتفاقات فوتبالی علیه ما بود. به نظرم اگر در این بازی‌ها کمی خوش شانس تر بودیم، الان در رده دوم جدول قرار داشتم
اصغر سلیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور می‌گوید: قبلاً می‌گفتیم مردم نان و پنیر یا ماست و خیار و گوجه فرنگی استفاده کنند، اما الان می‌بینیم که یک کیلو پیاز در حدود ۳۰ هزار تومان است. سوال من این است که یک کارمند و کارگر چطور از پسِ این هزینه‌ها بربیاید؟
ایلان ماسک پس از نظرسنجی که در توییتر برگزار کرد، در پاسخ به نتیجه این نظرسنجی اعلام کرد که قصد دارد از سمت مدیرعاملی استعفا دهد البته «به محض اینکه کسی را به اندازه کافی احمق پیدا کنم که بتواند این کار را بپذیرد.»، اما چه کسی می‌تواند بعد از ایلان ماسک مدیرعامل توییتر باشد؟
از آنجایی که ایلان ماسک گفته است که می‌خواهد یک گوشی جایگزین برای اندروید و آیفون بسازد، در صورتی که واقعاً برنامه‌ای برای ساخت این دستگاه داشته باشد، باید با سیستم‌عامل اختصاصی یا حداقل نسخه‌ای از اندروید روبه‌رو شویم.
ایلان ماسک فاش کرد که شب‌ها در کنار دو اسلحه و یک نقاشی از جورج واشنگتن می‌خوابد.
احسان اصولی با برپایی نشستی از همه اهالی فوتبال و مردم ایران خواست تا در جهت موفقیت تیم ملی گام بردارند.
ایلان ماسک ادعا می‌کند که می‌خواهد آزادی بیان را در توئیتر ترویج کند، اما زمانی که مصر یا هند خواستار حذف برخی از محتوا‌های انتقادی از دولت خود از توئیتر شوند چه رخ خواهد داد؟
ماسک در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای گفت: «تقسیم قدرت بدترین تخلفات و نقض‌هایی را که می‌تواند از طرف هر دو حزب صورت بگیرد، مهار می‌کند، بنابراین با توجه به اینکه رئیس‌جمهور دموکرات است، توصیه می‌کنم به جمهوری‌خواهان رأی دهید.»
ماسک تاکید کرد که استفاده از چنین سلاح‌هایی دیوانگی خواهد بود، ولی به گفته وی، به همان اندازه جنون آمیز است که کسی خود را به چنین وضعیتی بکشاند.
چندی پیش ایلان ماسک خبر داد که می‌تواند سرویس اینترنت ماهواره‌ای‌اش را در ایران راه‌اندازی کند. اما آیا این سرویس پیش از این موفق بوده و اصلا می‌تواند در کشور ما فعالیت کند؟
رییس جمهوری با اشاره به نشان دادن تصویر شهید سلیمانی در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار کرد: این پیامی برای مظلومیت جمهوری اسلامی و ملت ایران و خواست ایران برای محاکمه عاملان تروریسم دولتی بوده است. اگر عوامل این ترور مجازات نشوند هرکس در دنیا می‌تواند هرکار تروریستی را صورت دهد.
با این حال کی روش در گفت و گو با مدیران فدراسیون فوتبال اعلام کرد، دستمزدی به مراتب بیشتر از مارک ویلموتس می‌خواهد. سرمربی سابق تیم ملی که کاملا بر اوضاع فوتبال ایران مسلط بود، اعلام کرد چیزی حدود ۵۰۰ هزار دلار بیشتر از قرارداد ویلموتس می‌خواهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ