اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: تحقیقات اثرگذار محور اصلی بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی هستند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: تحقیقات اثرگذاری محور اصلی بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی هستند.
اداره تحقیقات فدرال آمریکا از کشته شدن شخصی که رئیس جمهور این کشور و معاون وی را در فضای مجازی تهدید به قتل کرده بود، خبر داد.
سازمان اطلاعات و تحقیقات فدرال عراق روز یکشنبه از به دام انداختن ۶ تروریست خطرناک داعشی خبر داد که یکی از آنها مسئول جنبش الصحوه در لطیفیه استان بابل را کشته بود.
سازمان اطلاعات و تحقیقات فدرال عراق روز یکشنبه از به دام انداختن ۶ تروریست خطرناک داعشی خبر داد که یکی از آنها مسئول جنبش الصحوه در لطیفیه استان بابل را کشته بود.
رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند نماینده ویژه دولت این کشور در امور ایران هم‌اکنون تحت بررسی‌های اداره تحقیقات فدارل آمریکا قرار گرفته است.
نامه‌ای از سوی دادستانی آمریکا برای ترامپ فرستاده شده که به او اطلاع داده شده است، او تحت تحقیقات قضایی قرار دارد.
اسناد جدیدی که اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) منتشر کرده، از جزئیات نقشه ارتش جمهوری‌خواه ایرلند (آی‌آراِی) برای ترور الیزابت دوم در سال ۱۹۸۳ پرده برداشت.
پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر شناسایی یکی از مظنونان دخیل در انتشار اسناد نظامی آمریکا، اداره تحقیقات فدرال امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که یکی از کارکنان نظامی این کشور را بازداشت کرده است.
اطلاعات پلیس فدرال آمریکا اعلام کرد مظنون درز اسناد اطلاعاتی فوق محرمانه در فضای مجازی را دستگیر کرده است و درحال تحقیقات در محل اقامت این مظنون است.
اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) از مردم این کشور خواست تا از شارژ گوشی همراه خود در محل‌های رایگانی که در اماکن عمومی مشخص شده، اجتناب کنند!
مدیر اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) مدعی شد که طبق ارزیابی این اداره، به احتمال زیاد «نشتی آزمایشگاهی» در ووهان چین به همه‌گیری کووید -۱۹ منجر شده است.
پلیس فدرال برزیل در ادامه تحقیقات مرتبط با شورش هشتم ژانویه در این کشور، به منزل خواهرزاده رئیس جمهور سابق این کشور یورش برد.
پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) در تفتیش خانه رئیس جمهور این کشور به عنوان بخشی از تحقیقات درباره سوءمدیریت اسناد طبقه‌بندی‌شده، دفترچه یادداشت وی را هم ضبط کرده است!
سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن، به تصمیم پلیس فدرال آمریکا (FBI) برای انجام تحقیقات درباره قتل شیرین ابوعاقله واکنش نشان داد.
طبق گزارشی جدید به نظر می رسد اخیرا و در اوایل سال گذشته میلادی اداره تحقیقات فدرال(FBI) آمریکا تصمیم داشته از جاسوس افزار اسرائیلی پگاسوس در تحقیقات جنایی استفاده کند.
پایگاه خبری بلومبرگ در گزارشی نوشت که دولت آمریکا احتمالاً میلیاردر معروف این کشور و مؤسس شرکت اسپیس‌ایکس را به‌دلیل اظهاراتش درباره اوکراین، تحت تحقیقات فدرال قرار خواهد داد.
اظهارات ترامپ بیش از یک ماه پس از آن بیان می‌شود که مقامات فدرال به عنوان بخشی از تحقیقات خود در مورد اتهامات او در خصوص نگهداری اسناد دولتی، در املاک مارآلاگو جستجو کردند و بیش از ۱۰۰ سند طبقه‌بندی شده را کشف کردند.
یک قاضی فدرال درخواست رئیس جمهور پیشین آمریکا برای تعیین وکیل ویژه جهت بررسی اسناد کشف‌شده از عمارتش و تعویق تحقیقات اف‌بی‌آی را پذیرفت.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا(FTC) تحقیقات درباره خرید شرکت «آی ربات» توسط آمازون را به مبلغ ۱.۷ میلیارد دلار آغاز می کند.
یک قاضی فدرال آمریکا خواستار علنی‌شدن مدارک بازرسی خانه دونالد ترامپ شده است.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد پس از یورش پلیس فدرال آمریکا به خانه رئیس‌جمهور سابق این کشور، اعتماد اکثر آمریکایی‌ها به اف‌بی‌آی کم شده و آن را «گشتاپوی شخصی» رئیس جمهور کنونی می‌دانند.
اگر وزارت دادگستری و اف بی آی توانستند مانع از درز اخبار مربوط به این حمله به بیرون شوند این بدان معناست که آنان با احتیاط کامل تحقیقات درباره ترامپ را دنبال می‌کنند. حمله به چنین شخصیت سیاسی برجسته‌ای که جامعه بر سر آن قطبی شده توسط مقام‌های عالی رتبه تایید و نظارت می‌شد و دست کم آژانس‌های مجری قانون باید از یک قاضی فدرال حکم دریافت می‌کردند.
دفتر تحقیقات فدرال آمریکا(اف.بی.آی) پس از یورش به عمارت رئیس جمهوری سابق این کشور در فلوریدا، تلفن همراه یکی از نمایندگان جمهوری‌خواه را نیز مصادره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ