پس از خرید توئیتر توسط ایلان ماسک، اکنون جک دورسی بنیانگذار این شبکه اجتماعی تصمیم دارد نسخه ای از یک شبکه اجتماعی جدید را به طور عمومی آزمایش کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چند مقام آگاه اعلام کردند که دولت «جو بایدن» قرار است «جک لو» را نامزد سکان‌داری سفارت واشنگتن در سرزمین‌های اشغالی معرفی کند.
جک Yttrium۳ جدید در مقایسه با دیگر خودرو‌های مشابه چینی شرایط طراحی کاربردی‌تر دارد و مخصوصا در قسمت کابین با فاصله زیاد از باقی بهتر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد.
به گفته جک دورسی بنیانگذار توئیتر، این پلتفرم در هندوستان، نیجریه و ترکیه با تهدید تعطیلی روبرو است مگر آنکه از دستور محدودسازی حساب های کاربری پیروی کند.
هونگچی شرکت خودروسازی چینی است، که در سال ۱۹۵۸ به‌عنوان نخستین شرکت ساخت خودرو در چین تأسیس شد و هم‌اکنون از شرکت‌های زیرمجموعه فاو و متعلق به گروه فاو می‌باشد. دفتر مرکزی و کارخانجات این شرکت در شهر چانگچون، جی‌لین قرار دارند.
جک تی ۹ در سگمنت پیکاپ‌های فول سایز قرار می‌گیرد که در دو نسخه با طول ۵.۳ و ۵.۶ متر طراحی شده است. مدل ۵.۳ متری، اصلی‌ترین رقیب کی ام سی T۸ است و مدل ۵.۶ متری، می‌تواند آمیکو آسنا را به گوشه رینگ ببرد.
فرانک لمپارد معتقد است همانطور که ژوزه مورینیو در چلسی باعث پیشرفت او شد، جک گریلیش در سیتی زیر نظر پپ گواردیولا در حال شکوفایی است.
جک گریلیش از پیروزی پرگل سیتی برابر رئال بهترین استفاده را برد و گوتی را دعوت به سکوت کرد.
با توجه به یک سند لو رفته از مکاتبات یک شرکت خودروساز، قیمت تمام شده یک دستگاه خودرو جک اس۵ مشخص شد.
در میان جدیدترین رقیبان توییتر، بلو اسکای از سوی جک دورسی، یکی از موسسان و مدیرعامل سابق توییتر راه اندازی شده است و در حال حاضر بیش از ۶۰ هزار کاربر دارد که شامل الکساندریا اوکازیو کورتز، نماینده جمهوریخواه آمریکا است.
احتمالاً یکی از دلایلی که باعث شده است حتی جک دورسی علاقه بیشتری به این شبکه اجتماعی داشته باشد، نوآوری این پروتکل در ارائه کنترل‌های همه‌جانبه به کاربران است. نوستر به کاربر اجازه می‌دهد تصمیم بگیرد که چه زمان و کجا می‌خواهد کدام داده‌های خود را انتقال دهد.
تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز با حضور یکی از وفادارترین هواداران خود به نیمه‌نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA رسید.
جک گریلیش در جریان پیروزی 4-1 منچسترسیتی مقابل لیورپول درخششی خارق‌العاده داشت و علاوه بر یک گل و یک پاس گل در واقع کلید درخشش استثنایی تیم پپ در نیمه دوم مسابقه بود.
امروز سه‌شنبه ۲۳ اسفند، تالار خودرو بورس کالا میزبان معامله ۹۰ دستگاه کامیونت جک بود. تحویل این خودروها چه زمانی است و با چه قیمتی فروش رفت؟
شیخ دیاباته بعد از 15 روز مصدومیت و غیبت در تمرینات، همراه با سرخپوشان تمرین کرد.
بمب افکن Tupolev Tu-۱۶۰ که با لقب «قوی سفید» (White Swan) شناخته می‌شود، در بحبوحه هشدار‌های پوتین و حامیان آن در مورد استفاده از سلاح‌های هسته‌ای در صورت شکست در جنگ متعارف انجام می‌شود.
ملی پوش اسنوکر ایران پس از شکست در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات مسترز می‌گوید که تمرینات خود را بیش‌تر خواهد کرد.
جک گریلیش، ستاره جوان انگلیس، پس از تساوی 0-0 این تیم مقابل آمریکا در روز جمعه، انتقادات را بیش از حد توصیف کرد.
هری ردنپ، سرمربی سابق تاتنهام، از گرت ساوت گیت خواسته تا بیشتر از بازیکنان خلاق خود استفاده کند.
جک گریلیش، ستاره تکنیکی تیم ملی انگلیس، امیدوار به صعود این تیم به دور بعدی جام جهانی است.
جک گریلیش به قولی که به یک دانش‌آموز معلول داده بود عمل کرد و گلش به تیم ایران را به او تقدیم کرد.
جک دورسی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل سابق توییتر، به‌دلیل اخراج‌های گسترده در این شرکت آمریکایی عذرخواهی و اذعان کرد که وی اندازه این شرکت را بیش از حد «سریع» بزرگ کرده است.
همزمان تصاحب توئیتر توسط ایلان ماسک، «جک دورسی» یکی از موسسان و مدیرعامل سابق توئیتر از راه اندازی یک رسانه اجتماعی جدید به نام Bluesky خبر داد.
منابع آگاه اظهار کرده‌اند که یک هفته پیش از این که ایلان ماسک خرید توییتر را نهایی کند، جک دورسی، یکی از موسسان و مدیرعامل سابق توییتر اعلام کرد به دنبال تست کنندگان بتا برای اپلیکیشن اجتماعی مبتنی بر بلاک‌چین «بلو اسکای سوشال» (Bluesky Social) است.
با قیمت گذاری یک میلیاردی جک J7، نگاه عموم به ریسپکت دوخته شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ