ناظر رقابت ترکیه مشغول بررسی است تا ایلان ماسک(مالک توئیتر) را برای خرید این شبکه اجتماعی بدون اجازه آن جریمه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: ایران برای صادرات رادیوداروها و تجارب هسته‌ای به ترکیه آمادگی دارد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در ترکیه پیش از عزیمت به محل مأموریت با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار کرد.
ملی‌پوش ایران به فنرباغچه ترکیه پیوست
ایلان مسلیه، دروازه‌بان فرانسوی لیدزیونایتد، تاکید کرد که تنها به شرط فیکس بودن پیشنهاد چلسی را قبول می کند.
یک مقام مسئول با بیان اینکه تولید مشترک از اهداف ایران و ترکیه است، پیشنهاد داد که شرکت‌های ایرانی در راستای ساخت دوباره شهرهای زلزله زده ترکیه اقدامات لازم را انجام دهند.
دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوریه در مسکو آخرین روندهای سیاسی منطقه‌ای در ارتباط با سوریه مورد بررسی قرار گرفت.
وزیر امور خارجه گفت: برگزاری گفتگوهای سیاسی برای حل و فصل اختلافات ترکیه و سوریه نتیجه روند آستانه و ابتکار ایران و سایر اعضای این توافقنامه است.
سفارت ایران در پایان مطرح کرد: علاوه بر این، ضیافت‌های افطار رسم دیرین سفارت ما بوده است.
معاون وزیر امور خارجه امروز اعلام کرد: نشست ایران، روسیه، سوریه و ترکیه به‌زودی برگزار می‌شود.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با معاون وزیر خارجه ترکیه آمادگی کشورمان برای ایفای نقش مؤثر برای پیشبرد عادی سازی روابط این دو کشور را اعلام کرد.
شورای رقابت ترکیه اعلام کرد که «ایلان ماسک» باید میزان یک هزارم از درآمد ناخالص توئیتر برای سال ۲۰۲۲ در ترکیه را به عنوان جریمه پرداخت کند.
سفیر ایران در روسیه اعلام کرده است که ایران به زودی به مذاکرات سه جانبه سوریه، ترکیه و روسیه می‌پیوندد.
وزیر امورخارجه با بیان اینکه با دولت‌ها و ملت‌های ترکیه و سوریه ابراز همدردی می‌کنم، گفت: آماده هرگونه مساعدت هستیم.
دولت ترکیه پیشنهاد ایلان ماسک برای ارسال سرویس اینترنت ماهواره ای به این  کشور پس از وقوع سهمگین ترین زلزله طی چند دهه اخیر در این کشور را رد کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در نشست مشترک خبری با وزیر امور خارجه ترکیه گفت: ایران و ترکیه از قوی‌ترین دموکراسی در منطقه برخوردار هستند.
وزیر امور خارجه گفت: روابط دو کشور در مسیر درست خود قرار دارد و ما امروز می‌توانیم از ترکیه به عنوان یکی از همسایگانی که بهترین مناسبات را با جمهوری اسلامی ایران دارد یاد کنیم.
ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی و مدیر عامل توییتر در حاشیه فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه لوسیل با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه دیدار و گفتگو کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان امروز در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ آذربایجان موفق شد تیم ترکیه را شکست دهد.
تیم کشتی فرنگی ایران در مسابقات جام جهانی با ترکیه و قرقیزستان همگروه شد.
سرمربی پرتغالی سپاهان در گفتگوی اختصاصی با ورزش سه صحبت‌های جالبی در مورد تجربه کار با بزرگان فوتبال جهان و پیش‌بینی‌اش از نمایش تیم ملی در قطر مطرح کرد.
وزیر نیرو گفت: با سرمایه گذاری طرف ترک، در شهر وان این کشور، به زودی امکان فروش برق ایران به ترکیه فراهم می شود.
با تصمیم مسئولان فدراسیون کاراته کشورمان، 17 کاراته‌کا در رقابت‌های کاراته وان ترکیه حضور خواهند داشت.
عضو هیئت علمی دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران گفت: عملکرد طالبان ثابت کرد که نه فقط کشور افغانستان بلکه دولت‌های خارجی دیگر و جریان‌های سیاسی مختلفی در این سیاست‌گذاری دخیل هستند و ممکن است آمریکا، رژیم صهیونیستی و حتی ترکیه و پاکستان نیز در پشت پرده این تصمیم باشند؛ کشور‌هایی که منافع آن‌ها در ضدیت با کشور ماست سعی دارند تا از این موضوع سوء‌استفاده کنند و دولت افغانستان را برای تحت فشار گذاشتن کشور ما پیش قدم کرده‌اند.
وزیر کشور در دیدار با مقام ارشد امنیتی ترکیه با تاکید بر تقویت روابط همه جانبه ایران و ترکیه گفت: مسائل دو کشور در چارچوب کارگروه مشترک دنبال می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ