خرید باشگاه منچستریونایتد توسط ایلان ماسک، احتمال هیجان انگیزی است که تحقق آن می تواند برای هواداران شیاطین سرخ رویایی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بودجه باشگاه استقلال با تغییرات صورت گرفته در قراردادها به زیر 300 میلیارد تومان آمد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: فدراسیون همگانی پایه همه فدراسیون‌هاست و می‌تواند در زمینه استعدادیابی هم فعال باشد.
از سال‌ ۹۶ تاکنون‌ با وجود بندها و تبصره‌های مختلف در قانون‌ برنامه ششم‌ و بودجه‌ های سنواتی، فقط ۵ ميليارد تومان نصيب فوتبال شده‌ است!
اردلان: می‌خواستم در پیکان بمانم اما آن‌ها نسبت به سال قبل افزایش بودجه نداشتند.
باشگاه شمس آذر قزوین بودجه مصوب خود در فصل جدید را اعلام کرد.
تجمیع تبصره ۱۴ در ضمن بودجه عمومی، مولدسازی درآمدهای دولت، ارائه لایحه بودجه به‌صورت دوسالانه و تکلیف طرح‌های عمرانی طولانی شده از جمله موارد مطرح شده در نخستین جلسه ستاد بودجه سال ۱۴۰۳ بود.
رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به مشکلات مالی که در همه فدراسیون ها وجود دارد گفت: اعزام ملی پوشان به رویدادهای بین المللی هزینه سنگینی به همراه دارد.
وزارت ورزش عربستان سعودی ۱۷ میلیارد پوند (۲۱.۸ میلیارد دلار) برای خرید بازیکنان جدید به باشگاه‌های این کشور تا سال ۲۰۳۰ اختصاص داده است.
وزارت ورزش عربستان ۱۹ میلیارد یورو برای نقل و انتقالات اختصاص داده است.
وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که این کشور بودجه‌ تامین مهمات نظامی را افزایش می‌دهد.
شرکت فرهنگی، ورزشی پرسپولیس فرم بودجه فصل ( ۱۴۰۳-۱۴۰۲) خود را که به تصویب خزانه دار، هیات مدیره و رییس مجمع آن شرکت رسیده است به سازمان لیگ ارسال کرد.
باشگاه پرسپولیس بودجه خود را مطابق انتظار بر اساس سقف قرارداد به سازمان لیگ ارسال کرد.
محمود فکری می‌گوید کمترین بودجه در نقل و انتقالات تابستانی متعلق به هوادار بوده است.
فدراسیون جهانی اتومبیلرانی به خبر عبور سه تیم فرمول یک از سقف بودجه‌ تعیین شده در سال 2022 واکنش نشان داد.
بودجه اعلامی توسط باشگاه نساجی به سازمان لیگ فوتبال ایران مشخص شد.
باشگاه صنعت نفت آبادان بودجه خود را به سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد.
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان می‌گوید بودجه کلی این تیم در فصل پیش رو 150 میلیارد تومان تعیین شده است.
از رقم کل بودجه مجلس که ۳ هزار و ۲۱۱ میلیارد تومان است، ۲ هزار و ۶۵۷ میلیارد تومان سهم خود پارلمان می‌شود. مرکز پژوهش‌های مجلس ۳۵۳ میلیارد تومان بودجه می‌گیرد. کتابخانه موزه و اسناد ۱۰۶ میلیارد تومان، سامانه هوشمندسازی قوه مقننه ۲۰ میلیارد تومان، شورای راهبردی تنقیح قوانین ۵۹ میلیارد تومان و خبرگزاری خانه ملت ۱۳ میلیارد تومان از بودجه مجلس سهم دارند.
در حالی که خیلی از باشگاه‌ها برای خرید بازیکن جدید دچار مشکل مالی هستند، پاری‌سن‌ژرمن فقط برای تقویت خط حمله خود 200 میلیون یورو کنار گذاشته است.
عضو شورای شهر تهران گفت: توسعه و تکمیل پایگاه‌های مدیریت بحران یکی از وظایفی است که شهرداری تهران باید آن را انجام دهد و برای ساخت و تکمیل سوله‌های مدیریت بحران ردیف بودجه‌ تعین شد.
با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی فعلی کشور پیش‌بینی مسیر آتی کسب درآمد دولت دور از ذهن نبوده و با نگاهی اجمالی به لایحه بودجه‌ می‌توان به این نکته پی‌‌برد که درآمدهای دولت با توجه به موارد اعلامی در بودجه‌۱۴۰۲ حدود ۴۰‌درصد رشد کرده‌است. البته باید به این نکته توجه داشت که با تغییرات عمده در اعداد و ارقام بودجه ‌هر سال‌ نسبت به سال‌گذشته، بازار سرمایه به تغییرات عکس‌العمل نشان داده و برخی صنایع با رشد و برخی دیگر با افت همراه می‌شوند.
سازمان امور مالیاتی کشور، احکام مالیاتی و آیین نامه اجرایی تبصره ۱۴ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.
سؤال اینست که چرا بعد از ۴۳ سال کار فرهنگی آنهم در جامعه‌ای با برخورداری از انقلاب اسلامی، که به قول شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی یک انقلاب فرهنگی بود، اکنون ما اعتراف می‌کنیم به بازسازی فرهنگی نیاز داریم؟
اگرچه کارگروهی به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رصد این اقدام ارزشمند دولت و مجلس در این آیین نامه در نظر گرفته شده و مسئول اجرای این آیین نامه نیز بالاترین مقام اجرایی هر دستگاهی در نظر گرفته شده اما باید در نظر داشت که با توجه ابعاد بسیار عظیمی که این ردیف می‌تواند داشته باشد، انتظار می‌رود این موضوع در قالب یک سامانه شفاف عملیاتی شود و مشخص باشد دستگاه‌ها برای چه اثری چه میزان هزینه می‌کنند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ