اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، شدت تصادف به حدی بوده که از ۵ سرنشین خودرو آریو ۲ نفر در دم فوت شده و ۳ نفر دیگر بشدت مجروح و همچنین سه سرنشین سواری کوییک شامل یک زن و شوهر و کودک شان نیز بدلیل شدت جراحات در دم جانباخته بودند.
درخواست از هوش مصنوعی برای به تصویر کشیدن کودکی استاد شجریان و عادل فردوسی پور، نتیجه جالبی را به همراه داشته است.
آتش سوزی در یک ون مسافربری در شرق پاکستان باعث کشته شدن ۷ نفر از جمله دو کودک شد
اصلاحات نیوز عکس هایی از بازسازی کودکی مراجع شیعه با هوش‌مصنوعی را منتشر کرد .
کلانتر محلی روز جمعه گفت که در پی تیراندازی و آتش سوزی در خانه ای در ماریون کانتی ایالت تنسی، شش نفر از جمله سه کودک کشته شدند.
کمتر از دو هفته پس از آتش‌سوزی در مدرسه شبانه‌روزی دخترانه ای که منجر به کشته شدن ۱۹ کودک شد، یک خوابگاه دخترانه در روستای گوایانان گویان در نزدیکی مرز برزیل طعمه حریق شد.
کمتر از دو هفته پس از آتش‌سوزی در مدرسه شبانه‌روزی دخترانه ای که منجر به کشته شدن ۱۹ کودک شد، یک خوابگاه دخترانه در روستای گوایانان گویان در نزدیکی مرز برزیل طعمه حریق شد.
جنایت به‌خاطر یک سگ/ دستور آدمکشی بخاطر دماغ شکسته کودک/ ۱۱ سال مجازات وحشتناک!/ دردسر بیماری عروس برای داماد فریب خورده!/ حمام خون در پاتوق قهوه‌خانه‌ای یکه‌بزن‌ها/ ۲۰۰کیلو شیشه و هرویین در یک منزل روستایی کشف شد/ نقش خونین عروس در قتل داماد ۲ زنه/ ادعای جنون آنی در آخرین جلسه بازپرسی!/ جنایت در شعله‌های آتش
توصیه‌های بانمک یکی از کودکان مصدوم شده در آتش بازی‌های چهارشنبه‌سوری امسال را ببینید.
مرگ تلخ ۵ کودک درآتش سوزی اتاقک‌های کارگری/ طناب دار در شعله‌های خونبار!/ حکم قصاص برای کارگری که همکارش را کشت/ قتل هووی مادر بخاطر النگو/ آتش زدن مرد معتاد به خاطر ۷۰۰ هزار تومان/ قدم در گرداب خون/ عشق به فوتبال مرا سارق کرد
مشهد ـ مدیر منطقه سوم آتش نشانی مشهد گفت: انفجار شدید دیگ بخار یک خشک‌شویی در مشهد منجر به کشته شدن یک کودک و مجروح شدن چند نفر شد.
منابع خبری اعلام کردند که در پی وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی در نزدیکی شهر لیون فرانسه دستکم ۱۰ تن از جمله پنج کودک جان خود را از دست دادند.
فرزند ایوان پرسیچ هنگام خروج کاپیتان برزیل وی را در آغوش گرفت و او را دلداری داد.
اعتماد نوشت: در یک سوی ماجرا رسانه‌های حاکمیتی مانند فارس، تسنیم، ایرنا و مشرق‌نیوز قرار داشتند که اعلام کردند این رخداد حادثه‌ای تروریستی است که توسط داعش برنامه‌ریزی شده است و در نقطه مقابل زینب مولایی راد، مادر کیان و شاهد عینی ماجرا که اعلام می‌کند ماموران به سمت آن‌ها آتش گشوده‌اند.
منابع رسانه ای از جان باختن ۹ آواره سوری از جمله ۸ کودک بر اثر آتش سوزی در یک آپارتمان مسکونی در غرب ترکیه خبر دادند.
منابع رسانه ای از جان باختن ۹ شهروند سوری از جمله ۸ کودک بر اثر آتش سوزی دریک آپارتمان مسکونی در غرب ترکیه خبر دادند.
منابع رسانه ای از جان باختن 9 شهروند سوری از جمله 8 کودک بر اثر آتش سوزی دریک آپارتمان مسکونی در غرب ترکیه خبر دادند.
آتش‌سوزی در مدرسه نابینایان در اوگاندا، ۱۱ کشته برجای گذاشت؛ عمده قربانیان این حادثه مرگبار، کودک بودند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل پشت فرمان خودرو/ آشیانه‌ای در مسیر باد!/ قاتل پس از ۲۱ سال پای چوبه دار بخشیده شد/ محاکمه میلاد حاتمی به اتهام افساد فی الارض/ نقش رمزآلود یک زن در باند تبهکاران!/ نقشه پدر و پسر برای ربودن مرد تاجر/ قتل در شلوغ بازار!/ کودکی که در آتش افسردگی مادرش سوخت
رسیدگی به این پرونده از اسفند سال گذشته با گزارش یک آتش‌سوزی مرگبار در خانه‌ای در خیابان پیروزی آغاز شد. پس از گزارش این حادثه بلافاصله مأموران پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و مأموران آتش‌نشانی حریق را اطفا کردند و مشخص شد در جریان آتش‌سوزی پسربچه ۴ ساله‌ای جان باخته و زن جوانی هم مجروح شده که از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
بجنورد- مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت: یک شهروند وظیفه شناس بجنوردی ۲ کودک ۴ و ۸ ساله که در طبقه چهارم مجتمع مسکونی گرفتار آتش شده بودند را نجات داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله نسبت به نجات جان حادثه دیدگان اقدام کردند، گفت در اثر این حادثه ۵ نفر مصدوم شده‌اند. یک کودک ۵ ساله و ۴ بزرگسال در این خانه ساکن بودند که بر اثر حرارت بالای انفجار دچار سوختگی شدند.
رژیم صهیونیستی در هر تجاوز به نوار غزه، کشتار غیرنظامیان و کودکان را در اولویت قرار می‌دهد به طوری که طی دو دهه پس از انتفاضه مسجد الأقصی در سال ۲۰۰۰، بیش از ۳ هزار کودک به شهادت رسیده‌اند.
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینی ها از جمله یک کودک ۵ ساله فلسطینی بر اثر این حملات شهید و ده ها نفر دیگر زخمی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ