مشهد ـ مدیر منطقه سوم آتش نشانی مشهد گفت: انفجار شدید دیگ بخار یک خشک‌شویی در مشهد منجر به کشته شدن یک کودک و مجروح شدن چند نفر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، شدت تصادف به حدی بوده که از ۵ سرنشین خودرو آریو ۲ نفر در دم فوت شده و ۳ نفر دیگر بشدت مجروح و همچنین سه سرنشین سواری کوییک شامل یک زن و شوهر و کودک شان نیز بدلیل شدت جراحات در دم جانباخته بودند.
بهارستان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از پایان عملیات نجات در حادثه ریزش ساختمان در گلستان خبر داد و گفت: در این حادثه یک خانم جان باخت و دو کودک زنده از زیر آوار خارج شدند.
قم- در پی تصادف دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو در بلوار الغدیر قم، یک نفر جان خود را از دست داد و ۲ نفر دیگر دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند.
مقامات محلی افغانستان اعلام کردند که در یک حادثه رانندگی روز چهارشنبه در ولایت سرپل افغانستان دست کم ۲۴ نفر جان باختند.
رباط کریم- تصادف یک دستگاه کوییک با کامیون در اتوبان ساوه سبب فوت یک مادر و کودک شش ساله و مصدومیت دو نفر دیگر شد.
در پی ریزش جایگاه در جریان مسابقه فوتبال کودکان در شهر روستوف در جنوب روسیه، ۲۶ نفر از جمله ۱۵ کودک مجروح شدند و یک زن در حین انتقال به بیمارستان جان باخت.
در پی ریزش جایگاه در جریان مسابقه فوتبال کودکان در شهر روستوف در جنوب روسیه، ۲۶ نفر از جمله ۱۵ کودک مجروح شدند و یک زن در حین انتقال به بیمارستان جان باخت.
به گفته مقامات تایلند، هفت نفر از جمله چهار کودک بر اثر وزش باد شدید ناشی از توفان باران که باعث ریزش سقف فلزی سالن ورزشی یک مدرسه در شمال تایلند شد، جان باختند.
سازمان «آکسفام» هشدار داده است که بحران غذایی در شرق آفریقا در ماه ژوئیه به اوج خود می رسد و در نتیجه هر 28 ثانیه یک نفر جان خود را از دست می دهد.
در جریان حادثه حمله مرگبار سگ به دانش‌آموزی در شهرستان شهریار، مأمور راهور حاضر در محل برای نجات کودک اقدام می‌کند، اما متأسفانه در اثر تصادف با یک خودرو مأمور نیز مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل می‌شود.
با اعلام علی خسروی از اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال یکی از داوران جوان فوتبال کشور در حادثه رانندگی جان باخت.
فرماندار شیراز گفت: حدود یک ماه پیش در روستای جرسقان اطراف شیراز سگ‌های ولگرد به کودکی حمله می‌کنند که این کودک به بیمارستان منتقل شده، اما بعد از چند روز به علت شدت جراحات جان باخته است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۹۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۰۴ تن از ایشان وخیم است.
ه در پی اصابت موشک روسی به یک آپارتمان مسکونی ۹ طبقه در شهر دنیپرو حداقل ۲۰ غیرنظامی از جمله یک کودک جان باختند.
وزارت کشور سوریه از حمله مسلحانه به نیروهای پلیس این کشور در حومه شرقی درعا و جان باختن یک نظامی و زخمی شدن دو تن دیگر خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۲۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۸ تن از ایشان وخیم است.
منابع رسانه ای از جان باختن ۹ آواره سوری از جمله ۸ کودک بر اثر آتش سوزی در یک آپارتمان مسکونی در غرب ترکیه خبر دادند.
رسیدگی به این پرونده از اسفند سال گذشته با گزارش یک آتش‌سوزی مرگبار در خانه‌ای در خیابان پیروزی آغاز شد. پس از گزارش این حادثه بلافاصله مأموران پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و مأموران آتش‌نشانی حریق را اطفا کردند و مشخص شد در جریان آتش‌سوزی پسربچه ۴ ساله‌ای جان باخته و زن جوانی هم مجروح شده که از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه هفت سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان رخ داده است، گفت: در این حوادث یک کودک جان باخته است.
ممانعت رژیم صهیونیستی از اعزام بیماران فلسطینی اهل غزه برای درمان به خارج از این باریکه، موجب جان باختن یک کودک دیگر شد.
جان باختن یک معدنکار بر اثرریزش معدن زغال سنگ
محمد مهدی مجذوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، ضمن تایید بیماری گوارشی مشترک در میان ۲۰۰ نفر از اهالی روستای چنار علیاء اسدآباد، اظهار داشت: با یک تیم چند نفره از اساتید دانشگاه در اسدآباد بودیم و به همراه رئیس دانشکده علوم‌پزشکی این شهرستان، موضوع را به صورت میدانی بررسی کردیم.
سخنگوی سازمان اورژانس از جان باختن ۴ کودک در استخر روستای عبدالله شهر سبزوار خبر داد.
اقتصادانان بلومبرگ پیش‌بینی کردند که بهبود اقتصادی ژاپن در بحبوحه نگرانی‌های فزاینده در مورد کندی همزمان رشد جهانی کاهش یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ