فرزند ایوان پرسیچ هنگام خروج کاپیتان برزیل وی را در آغوش گرفت و او را دلداری داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موزه‌ای برای دوران کودکی ایرانی‌ها در ساختمان آرشیو ملی وجود دارد که با قصه و بازی، هم فرهنگ و تاریخ را آموزش می‌دهد و هم اوقات خوشی را برای همه گروه های سنی ایجاد می کند.
درخواست از هوش مصنوعی برای به تصویر کشیدن کودکی استاد شجریان و عادل فردوسی پور، نتیجه جالبی را به همراه داشته است.
محمدحسین کنعانی‌زادگان در روز بازگشت خود به پرسپولیس دست به اقدامی قابل توجه زد که اشک را به چشمان کودک غمگین پرسپولیسی جاری ساخت‌.
شب اعدام صدام حسین روحیه خوبی داشت، خوشحال بود و اثری از اضطراب در او دیده نمی‌شد. آن شب او از ما برنج و گوشت مرغ خواست. برایش بردیم، با اشتهای خوب خورد و دوباره تقاضای عسل و آب جوش داشت. برایش فراهم شد سه لیوان عسل و آب جوش هم خورد و گفت: از کودکی این شربت را می‌نوشیده است.
اصلاحات نیوز عکس هایی از بازسازی کودکی مراجع شیعه با هوش‌مصنوعی را منتشر کرد .
پپ گواردیولا پس از قهرمانی در جام حذفی انگلیس نتوانست مانع از سرازیر شدن اشک‌هایش شود و مانند یک کودک اشک ریخت.
روز گذشته چارلز سوم در ۷۴ سالگی رسما پادشاه بریتانیا شد. تصویری از دوران کودکی وی در کنار محمدرضا پهلوی در هنگام سفر به ایران را مشاهده کنید.
مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، تاکید کرد که در کودکی هواداران ناپولی بوده و از قهرمانی این تیم خوشحال است.
مربی آریا می‌گوید او پیش از آنکه اشتهای سیری ناپذیری برای غذا خوردن پیدا کند، ۸۵ کیلوگرم بود. او حالا بدون از دست دادن روحیه اش کماکان در حال کاهش وزن است، امری که در میان افراد بزرگسال کمتر دیده می‌شود. آریا حالا به نمادی از امید بدل شده است. او برای کاهش وزن خود از ترکیبی از یک برنامه ورزشی سختگیرانه به همراه یک رژیم غذایی مغذی و مراقبت پزشکی کمک گرفته است.
هر اشکی داستانی در پس پرده دارد؛ آنها در عین حال که قطرات کوچکی از مایع هستند، ویال‌های پیچیده‌ای از احساسات انسانی هستند که توسط یکی از ابتدایی‌ترین روش‌های بیان احساسات ما، گریه، شکل می‌گیرد.
در همایش فرصت کودکی در کنار بسته‌های آموزشی، کتاب‌هایی با موضوع صلح و فرهنگ دوستی نیز به کودکان سندرم داون حاضر در این رویداد اهدا شد.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، فوتبالش را در پستی دفاعی آغاز کرده و ممکن بود هرگز فرصت درخشش به عنوان یک مهاجم تمام عیار را نداشته باشد.
هومن جوکار فعال محیط زیست نوشت: رسم بود برای توله یوز‌های اسیر، اسم گذاشته شود. با آقای میرصادقی که سال‌ها در حال ساخت فیلم از یوز بود و ذوق هنری داشت، تماس گرفتیم، ایشان آمدند و پیشنهاد دادند که اسم کسی که او را نجات داده روی توله بگذاریم، اینطور بود که نام خانوادگی رضا کوشکی را روی توله‌یوزگذاشتیم .
مرد گفت: آن روز همسرم با افشای آن راز گفت: حدود ۳ سال قبل از آن که با هم ازدواج کنیم من با مرد دیگری در تهران ازدواج کرده بودم که حاصل آن دختر کوچکی به نام «آزاده» بود. در حالی که دخترم هنوز یک سال بیشتر نداشت، اختلافات خانوادگی ما شدت گرفت تا جایی که دیگر نتوانستیم یکدیگر را تحمل کنیم و من از او جدا شدم، اما هرچه التماس کردم که شوهرم، حضانت دختر خردسالم را به من بدهد، او موافقت نکرد و من هم به ناچار به مشهد آمدم و چند ماه بعد با شما ازدواج کردم! ولی هیچ گاه نتوانستم چهره معصوم و زیبای دخترم را از یاد ببرم به همین دلیل وقتی شما سرکار می‌رفتید من هم با نگاه کردن به تنها عکسی که از او داشتم، اشک می‌ریختم و آرام می‌گرفتم.
بار‌ها دیدیم که بچه‌ای غذا می‌خورد و بچه دیگری اصلا میلی به غذا خوردن ندارد یا تفاوت‌هایی که در خواب بچه‌ها وجود دارد نشان می‌دهد که مزاج کودکان از کودکی با هم متفاوت است، ما از ابتدا گرمی و سردی و خشکی و رطوبت را در بچه‌ها داریم، بچه‌های خشک ذاتا اشتهای کمتری دارند لذا مادران نباید فکر کنند که بچه مشکل دارد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ماجرای دستگیری پزشک کلاهبردار و آدم ربایان در پایتخت را تشریح کرد.
کودکی که در آتش افسردگی مادرش سوخت
یک کودک شیرخواره فلسطینی پس از شلیک گاز اشک آور توسط نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی به شهادت رسید.
رسیدگی به این پرونده از اسفند سال گذشته با گزارش یک آتش‌سوزی مرگبار در خانه‌ای در خیابان پیروزی آغاز شد. پس از گزارش این حادثه بلافاصله مأموران پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و مأموران آتش‌نشانی حریق را اطفا کردند و مشخص شد در جریان آتش‌سوزی پسربچه ۴ ساله‌ای جان باخته و زن جوانی هم مجروح شده که از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
گوهریسنا انزانی، روانشناس بیان کرد: گاهی نیز کودکان زدن دیگران را در فیلم‌ها و انیمیشن‌هایی که می‌بینند می‌آموزند. زدن نوعی پرخاشگری است و زمانی که خشم و پرخاشگری رخ می‌دهد حتما کودک درگیر ترس‌های درونی، احساس عدم امنیت و دوست داشتنی نبودن، ترس از تنها ماندن، از دست دادن والدین و... را تجربه کرده است. گاهی والدین با بیان جملاتی نطیر اینکه "میذارمت و میرم" این ترس‌ها را در کودک ایجاد کرده‌اند.
چطور با کودکی که "دست بِزن" دارد، برخورد کنیم؟
ملاوردی گفت: اشتهای کودک طی دوره زیاد کردن وزن ممکن است به‌تدریج کاهش یابد، که در این صورت متخصصان می‌گویند مرکز اشتها در مغز، مقدار غذای انتخابی کودک برای خوردن را کنترل می‌کند.
رژیم صهیونیستی در هر تجاوز به نوار غزه، کشتار غیرنظامیان و کودکان را در اولویت قرار می‌دهد به طوری که طی دو دهه پس از انتفاضه مسجد الأقصی در سال ۲۰۰۰، بیش از ۳ هزار کودک به شهادت رسیده‌اند.
طی ۲ روز گذشته و امروز شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ