سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله نسبت به نجات جان حادثه دیدگان اقدام کردند، گفت در اثر این حادثه ۵ نفر مصدوم شده‌اند. یک کودک ۵ ساله و ۴ بزرگسال در این خانه ساکن بودند که بر اثر حرارت بالای انفجار دچار سوختگی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
در حمله امروز به حرم شاهچراغ یک خادم حرم به شهادت رسید و 7 تن مجروح و مصدوم شدند.
در اتوبوس مسافربری که دارای ۲۵ مسافر بود ۱۱ نفر از مسافران مصدوم شدند که ۷ مصدوم توسط ۴ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به بیمارستان امدادی منتقل شدند.
ساعت ۱۸ و ۴۸ دقیقه عصر امروز به‌دلیل بروز نقص فنی در یکی از وسایل بازی شهر بازی پارک ناژوان اصفهان ۹ نفر نوجوان حدود۱۳ تا۱۵ سال مصدوم شدند.
سرپرست هلال‌احمر آذربایجان‌غربی: حوالی ساعت ۲۲ امشب آتش‌سوزی گسترده در بازار امینِ نقده گزارش شد و ۴ تیم امدادی به محل حادثه رفتند. الان آتش مهار شده و تاکنون حادثه ۲۰ مصدوم داشته امکان افزایش مصدومان وجود دارد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: این آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان پیروزی قزوین رخ داد و ساعت ۲۳ و ۵۸ دقیقه جمعه نوزدهم خرداد ماه ۱۴۰۲ این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین اعلام شد.
اورژانس ۱۱۵ قم گفت: بدلیل وقوع تندباد و سقوط جرثقیل بر روی پژو ۲۰۶، راننده حدودا ۳۰ ساله به بیمارستان منتقل شد. حال عمومی فرد مصدوم مناسب است، اما با توجه به ضربه وارد شده به ناحیه کتف و کمر، برای بررسی‌های تکمیلی به بیمارستان منتقل شده است.
عصر امروز یک شنبه براثر نشت گاز انفجار مهیبی در منطقۀ ولیعصرِ تبریز رخ داد. براثر این انفجار شیشۀ ساختمان‌های اطراف شکسته و برق این منطقه قطع شده است.
هتل پامچال در خیابان طالقانی تهران آتش گرفت. ۸۰ مسافر نجات یافتند. یک آتش نشان مصدوم شد. منبع: رکنا
مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: شب گذشته دو کودک هفت و هشت ساله از ترن هوایی در پارک شادی یزد سقوط کردند. یکی از کودکان مصدوم این حادثه از اورژانس مرخص شد و دومین مصدوم این حادثه در بخش مراقبت‌های ویژه ICU شهید رهنمون بستری است.
مدیرکل مدیریت بحران اصفهان گفت: حوالی ساعت ۱۶ امروز در برج خنک‌کنندۀ نیروگاه برق اصفهان آتش‌سوزی رخ داد و این واحد نیروگاه از مدار خارج شد. با تلاش ۳۰ گروه آتش‌نشانی پس از مدتی آتش اطفا شد و حادثه مصدوم یا فوتی نداشت.
رئیس پلیس راه استان کردستان با بیان اینکه راننده مینی‌بوس و کامیون هر دو فوت کرده‌اند، گفت: از ۱۰ نفر از مجروحان نیز سه نفر در بیمارستان کامیاران بستری بوده که یکی از آنان حالشان خوب بوده و ۲ نفر دیگر در اتاق عمل هستند.
توصیه‌های بانمک یکی از کودکان مصدوم شده در آتش بازی‌های چهارشنبه‌سوری امسال را ببینید.
یک دانش آموز در فلوریدا آمریکا، معلم خود را به طرز وحشیانه‌ای مصدوم می‌کند که در ادامه فیلمش را مشاهده می‌کنید.
ملکی با بیان اینکه شدت انفجار به حدی بود که همه دیوار‌ها و نمای ساختمان تخریب شده بود، گفت: به گفته شاهدان یکی از کارگران به دلیل شدت انفجار از داخل ساختمان به بیرون پرتاب شده بود و یکی دیگر از کارگران در داخل ساختمان مصدوم شده بود که هر ۲ مصدوم تحویل عوامل اورژانس شدند.
در جریان بازی تراکتور و هوادار محمدرضا اخباری مصدوم شد. اخباری که خروج عجیبی در نیمه اول این باز یداشت در برخورد بازیکن هوادار بیهوش شد.
امروز بخشی از سقف یک مدرسه دخترانه در آبادان بر سر دانش‌آموزان ریخت و ۳ دانش آموز مصدوم شدند.
مردعنکبوتی که سعی داشت گردشگران را سرگرم کند با اتفاقی که انتظارش را نداشت پخش زمین و مصدوم شد.
در پی تصادف یک راننده ۲۲ ساله که با خودروی خود با جمعیتی متشکل از ۷۵ نیروی پلیس تازه استخدام شده در کالیفرنیا، برخورد کرد، ۲۵ نفر مصدوم شدند.
تنها یک هفته مانده به آغاز جام‌جهانی ۲۰۲۲ و مسی با ویدئوی وایرال شده‌اش همه را شوکه کرد.
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در ساعت ۱۰:۳۵ صبح امروز یکشنبه ۲۲ آبانماه ۱۴۰۱ پس از اعلام ماموریت آتش‌سوزی در یکی از کارخانجات شهرک صنعتی مبارکه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان، بلافاصله ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه آمبولانس امدادی ۱۱۵ و سه خودرو امدادی از هلال احمر در محل حاضر شد.
ویدئویی کوتاه از لحظه ورود یک پزشک فوتبال به داخل زمین منتشر شده که پس از لیز خوردن ناخواسته، کفش او به صورت بازیکن مصدوم برخورد می‌کند.
شیوه نوین حمل مصدوم در لیگ دسته سوم ترکیه را در ادامه مشاهده کنید.
آتش گرفتن اتوبوس در محور شیراز به سعادت شهر که بدون مصدوم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ