کمتر از دو هفته پس از آتش‌سوزی در مدرسه شبانه‌روزی دخترانه ای که منجر به کشته شدن ۱۹ کودک شد، یک خوابگاه دخترانه در روستای گوایانان گویان در نزدیکی مرز برزیل طعمه حریق شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان سابق کشتی المپیک و جهان می گوید کشتی گیر در دوران حرفه ای حتی نباید درس بخواند.
در بازدید مناف هاشمی از خوابگاه مجموعه آزادی، گلایه هایی توسط ورزشکاران مطرح شد.
سرمربی تیم ملی کومیته مردان کشورمان تأکید کرد، تیم تحت هدایتش به دو هدف خود در مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کرده است.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: ۱۱ خوابگاه دانشجویی دخترانه بنیاد ۱۵ خرداد به دختران امروز و مادران فردا تقدیم شده است.
فدراسیون ووشو ایران با انتشار بیانیه‌ای از حمله یک فرد به ساختمان این فدراسیون و خوابگاه تیم ملی دختران خبر داد که باعث خسارت به اموال فدراسیون و زخمی شدن برخی ووشوکاران شده است.
فدراسیون ووشو ایران با انتشار بیانیه‌ای از حمله یک فرد به ساختمان این فدراسیون و خوابگاه تیم ملی دختران خبر داد که باعث خسارت به اموال فدراسیون و زخمی شدن برخی ووشوکاران شده است.
حمله گروهی چند مرد به خوابگاه دختران ووشوی ایران
این تصویر ابتدا به عنوان «روز بدون سیگار» در یکی از خوابگاه‌های دخترانه تهران منتشر شد، اما پس از انتشار با واکنش‌های بسیاری روبه رو شد.
کمتر از دو هفته پس از آتش‌سوزی در مدرسه شبانه‌روزی دخترانه ای که منجر به کشته شدن ۱۹ کودک شد، یک خوابگاه دخترانه در روستای گوایانان گویان در نزدیکی مرز برزیل طعمه حریق شد.
وقوع آتش‌سوزی هولناک در خوابگاه دانش‌آموزان در کشور گویان، دست کم ۲۰ نفر کشته شدند.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: بنیاد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود نسبت به ساخت خوابگاه‌ برای دانشجویان دختر اقدام کرده و تاکنون ۱۰خوابگاه را در سراسر کشور به بهره‌برداری رساند.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از ساخت ۷۷ هزار مترمربع خوابگاه دانشجویی دخترانه در مناطق محروم خبر داد.
روابط عمومی اداره کل امور خوابگاه های دانشگاه تهران درباره استشمام بوی نامطبوع در یکی از خوابگاههای این دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.
ایرنا نوشت: برخی دانشجویان دختر خوابگاه دختران یاس دانشگاه فنی و حرفه‌ای ارومیه مدعی شدند بوی گاز نامعلوم استنشاق کرده‌اند.
شهرام صیادی روز جمعه ۱۲ اسفند ماه در خصوص آخرین وضعیت دانشجویان مسموم شده در یک خوابگاه دخترانه در کرج گفت: تمامی دانشجویان بستری شده بر اثر مسمومیت از بیمارستان ترخیص شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اعلام مسمومیت تعدادی از دانشجویان در یک خوابگاه دخترانه در کرج، گفت: حال عمومی تمام دانشجویان دچار مسمومیت مساعد و رو بهبودی کامل است.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام ۱۵ خوابگاه دانشجویی دخترانه را به بهره‌برداری رسانده یا در دست ساخت دارد.
عود روشن خوابگاه را به آتش کشید
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در خوابگاه دختران دانشگاه خوارزمی گفت: خوشبختانه این آتش‌سوزی بدون خسارت جانی مهار شد.
معاون دانشجویی دانشگاه تهران درباره خبر ورود فرد مسلح به خوابگاه دختران این دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.
در پی تجمع‌های اعتراضی شب گذشته در مناطق مختلف شهر تهران، اطراف خوابگاه دخترانه "شهید سلامت" دانشگاه علامه طباطبائی نیز از تبعات ناآرامی‌ها در امان نماند و خساراتی به خوابگاه و دانشجویان وارد شد. معاون دانشجویی دانشگاه علامه ضمن تایید این خبر توضیحاتی در این زمینه ارائه داد.
معاون دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: شب گذشته (سه‌شنبه ۲۴ آبان) تجمع‌هایی در محیط پیرامونی خوابگاه دختران شکل گرفته بود. این تجمع‌ها با ورود سرویس دانشجویان به خوابگاه همزمان می‌شود و هنگامی که دانشجویان از سرویس پیاده شده و در محیط قرار می‌گیرند، شلوغی فضا موجب ترس و تشویش آن‌ها می‌شود. تعجیل دانشجویان برای ورود به خوابگاه، منجر به آسیب‌دیدگی برخی می‌شود. یکی از دانشجویان نیز دچار استرس شده و حال عمومی وی نامساعد می‌شود. دانشجویی دیگر نیز به درب ورودی برخورد می‌کند و آسیب می‌بیند.
رئیس سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه ۵ آتش نشان با ۲ خودرو اطفا به سرعت به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: اتصالی در سیستم سیم کشی برق از ناحیه تهویه سرویس بهداشتی باعث بروز این حادثه شده بود.
رشت- رئیس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به وقوع آتش سوزی در خوابگاه دانشجویی دختران در بلوار لاکان رشت گفت: اتصالی در سیستم سیم کشی تهویه سرویس بهداشتی دلیل بروز حادثه بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ