آتش سوزی در یک ون مسافربری در شرق پاکستان باعث کشته شدن ۷ نفر از جمله دو کودک شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اثر فروریختن بخشی از یک مسجد مملو از صدها نمازگزار در شهر شمالی زاریا در ایالت کادونا نیجریه، ۷ نفر کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند.
بر اثر وقوع رانش‌زمین در گرجستان، ۷ نفر کشته و ۳۵ تَن مفقود شدند.
دولت سوریه اعلام کرد که بر اثر وقوع انفجار در منطقه سیده زینب (س) در حومه دمشق ۵ نفر شهید و ۷ تَن زخمی شدند.
بر اساس اعلام اورژانس تهران، سه نفر از آنها به بیمارستان بهارلو و چهار نفر نیز به بیمارستان لقمان منتقل شدند.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان وقوع یک فقره قتل بر سر جای پارک خودرو در گلستان را تائید کرد و گفت: قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد
بر اثر وقوع حادثه ای در یک پارک تفریحی در پایتخت سوئد، یک نفر کشته و ۷ تَن نیز زخمی شده‌اند.
بر اثر وقوع حادثه ای در یک پارک تفریحی در پایتخت سوئد، یک نفر کشته و ۷ تَن نیز زخمی شده‌اند.
بر اثر جاری شدن سیل ناشی از بارش شدید باران در ایالت خیبر پختونخواه در پاکستان ۷ تَن جان باخته و ۷۲ نفر هم زخمی شدند.
در حالی که هند و پاکستان شروع به تخلیه مردم از مناطق ساحلی پیش از وقوع «توفان موسمی بیپارجوی» کردند، هفت نفر از جمله چهار پسر در دریاهای مواج در نزدیکی بمبئی غرق شدند.
بر اساس اعلام روابط‌عمومی اورژانس کشور در استان تهران بر اثر تندباد ۲۷ نفر مصدوم شدند که ۱۸ نفر به مراکز درمانی اعزام شدند و ۹ نفر نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند، در استان اصفهان نیز بر اثر سیلاب ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۹ نفر نیز مصدوم شدند، همچنین در محور کندوان استان مازندران نیز ۲ نفر بر اثر ریزش سنگ مصدوم شدند.
لیست بزرگسالان پرسپولیس با آنچنان بی‌نظمی و ناهمگونی مواجه شده که شاید سامان‌بخشی به آن کار ساده‌ای در پنجره پیش رو نباشد.
به گفته مقامات تایلند، هفت نفر از جمله چهار کودک بر اثر وزش باد شدید ناشی از توفان باران که باعث ریزش سقف فلزی سالن ورزشی یک مدرسه در شمال تایلند شد، جان باختند.
بر اثر وقوع ۲ حمله به مردم در ایالت بورنو واقع در نیجریه، ۷ نفر کشته و ۲۲ تَن هم زخمی شدند.
بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، تاکنون ۷ نفر از هموطنان در اثر حوادث مربوط به چهارشنبه سوری، جان باخته اند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه تعطیلات پایان هفته گذشته، شش حادثه رانندگی در محورهای استان رخ داده است، گفت: در مجموع این حوادث هفت نفر کشته شدند.
بر اثر وقوع انفجار و آتش سوزی گسترده در ایالت فلوریدا واقع در آمریکا، تا کنون دست کم ۲ نفر کشته و ۵ تَن زخمی شده اند.
مشهد ـ رئیس جمعیت هلال‌احمر بجستان گفت: هفت نفر بر اثر برخورد رخ به رخ ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و ۴۰۵ در محور بجستان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
با شروع فصل سرد سال و راه اندازی و استفاده از وسایل گرمایشی، سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص خطر مرگ ناشی از مسمومیت با گاز منوکسید کربن به هموطنان هشدار داد .
با شروع فصل سرد سال و راه اندازی و استفاده از وسایل گرمایشی، سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص خطر مرگ ناشی از مسمومیت با گاز منوکسید کربن به هموطنان هشدار داد .
بر اثر وقوع سانحه سقوط یک فروند بالگرد در ایتالیا، ۷ نفر کشته شدند.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت گفت: برآورد می‌شود سالیانه ۶۰ هزار نفر در جهان جان خود را بر اثر هاری از دست می‌دهند. از سال ۲۰۰۷ سالروز درگذشت لویی پاستور کاشف واکسن هاری را به عنوان روزجهانی هاری در نظر گرفته‌اند. امسال سازمان جهانی بهداشت شعار «پایان مرگ ناشی از هاری با رویکرد سلامت واحد» در نظر گرفته شده است.
رسیدگی به این پرونده از اوایل دی‌ماه سال گذشته با گزارش نزاع جمعی در قرچک ورامین آغاز شد. پس از حضور و بررسی‌های مأموران مشخص شد، درگیری میان ۷ نفر که سرنشینان دو خودرو بودند، رخ داده است. در این میان پسر ۳۰ ساله‌ای به نام کریم از ناحیه سر بشدت مجروح شده بود که به بیمارستان منتقل شد و ساعاتی بعد هم در اثر شدت جراحات وارده جان باخت.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوانات گفت: به هیچ عنوان گوشت از ذبح دام‌هایی که کنار جاده یا معابر عرضه می‌شوند، جهت مصرف خریداری نشود. ذبح دام باید در مراکزی باشد که تحت نظارت سازمان دام پزشکی هستند. ذبح دام در کشتارگاه‌های تحت نظارت انجام شود.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی سازمان اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بر اثر واژگونی ۲ دستگاه خودرو سواری در سبزوار یک نفر کشته و ۷ نفر مصدوم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ