کلانتر محلی روز جمعه گفت که در پی تیراندازی و آتش سوزی در خانه ای در ماریون کانتی ایالت تنسی، شش نفر از جمله سه کودک کشته شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در نخستین روز از مسابقات جهانی تیراندازی، ملی‌پوشان تپانچه کشورمان در خط آتش قرار می‌گیرند.
سارقان به محض مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی کردند که در آتش متقابل یکی از متهمان به هلاکت رسید.
به‌دنبال وقوع تیراندازی جمعی در خانه‌ای در ایالت مریلند آمریکا، دست کم سه تن کشته شدند.
سرهنگ علی رحیمی شامگاه سه‌شنبه اظهارداشت: غروب پنجم اردیبهشت ماه به دنبال برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج برخورد که منجر به فوت یک نفر و مجروحیت ۲ نفر دیگر شد که گشت پلیس نیز در محل حادثه حاضر شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام عملیات مهم تعقیب و گریز و تیراندازی در شاهرود خبر داد و گفت: دو قاچاقچی مواد مخدر با شلیک پلیس زمین‌گیر شدند.
دوربین‌های نصب شده روی یونیفرم پلیس آمریکا لحظه تبادل آتش با ضارب تیراندازی روز دوشنبه ۲۱ فروردین در لوئیزویل را ثبت کرد که در یکی از بانک‌های این شهر در ایالت کنتاکی آمریکا رخ داد. در جریان این درگیری، پنج نفر از جمله یک افسر پلیس جان خود را از دست دادند و هشت تن دیگر به‌دلیل شدت جراحات به بیمارستان منتقل شدند. ضارب در جریان تبادل آتش با پلیس محلی کشته شد. این پانزدهمین تیراندازی ماه آوریل و صدوچهل‌وششمین تیراندازی سال ۲۰۲۳ در خاک آمریکا بود.
منابع یمنی ضمن اشاره به تداوم نقض آتش بس در استان الحدیده توسط متجاوزان و مزدوران سعودی، از شهادت یک یمنی و زخمی شدن دو تَن دیگر بر اثر تیراندازی نظامیان سعودی به مناطق مرزی صعده خبر دادند.
ورود مهاجم به پایگاه شکاری «اندروز» که مورد استفاده هواپیمای رییس جمهور آمریکا است، موجب وقوع تیراندازی و تبادل آتش متقابل میان این فرد با نیروهای امنیتی شده است.
ورود مهاجم به پایگاه شکاری «اندروز» که مورد استفاده رییس جمهور آمریکا است، موجب وقوع تیراندازی و تبادل آتش متقابل میان این فرد با نیروهای امنیتی شد.
رسانه های رژیم صهیونیستی از تیراندازی نظامیان اشغالگر به سمت دو نفر در نزدیک خط آتش بس در منطقه جولان اشغالی به اتهام تلاش برای نفوذ به شهرک های صهیونیست نشین و شهادت یکی از آنها خبر دادند.
حوالی ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز مردی ۴۵ ساله به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی با مراجعه به محل کار همسر سابق خود در اتاق اصناف شمیرانات با سلاح کمری اقدام به تهدید وی می کند.
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار و به دنبال آن تیراندازی در موگادیشو پایتخت سومالی خبر دادند.
شهرک نشینان صهیونیست شامگاه گذشته در حملاتی وحشیانه اقدام به آتش زدن خودروهای فلسطینیان و پرتاب سنگ به سوی منازل آنها در مناطقی از جنوب نابلس کردند.
منابع خبری از وقوع انفجار و تیراندازی در هتل محل اسکان نمایندگان و مقامات سومالی در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری در موگادیشو پایتخت این کشور خبر دادند.
برخی رسانه های از آسیب دیدن پای نخست وزیر پیشین پاکستان بر اثر آتش سوزی خبر می دهند؛ درحالیکه برخی از دیگر منابع اعلام ردند که وی بر اثر تیراندازی زخمی شده است.
منابع سوری نیز خبر دادند که پس از این انفجارها، صدای تیراندازی شنیده شده و ستونهای آتش نیز از این پایگاه به هوا خاسته است. بالگردهای آمریکایی هم در حال پرواز در منطقه هستند.
مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان از فردا، پنجشنبه 21 مهر ماه در رده جوانان آغاز می‌شود.
نزاع و تیراندازی اراذل و اوباش، رهگذر بی گناه را روانه بیمارستان کرد
وزارت دفاع ارمنستان مدعی شد که ساعت ۱۸:۰۰ چهارشنبه به وقت محلی، نیرو‌های مسلح جمهوری آذربایجان به سمت مواضع نظامی نیرو‌های مسلح ارمنستان مستقر دربخش شرقی مرز بین دو کشور تیراندازی کردند.
مبارزان مقاومت فلسطین بامداد امروز شنبه مجددا به سمت نظامیان صهیونیست در اردوگاه بلاطه واقع در شرق شهر نابلس آتش گشودند.
بنر‌های جشن پیروزی روز چهارشنبه در کابل به اهتزاز درآمدند. صد‌ها پرچم سفید طالبان بر روی تیر چراغ‌ها و ساختمان‌های دولتی برافراشته شدند. اواخر روز سه شنبه، آسمان کابل با آتش بازی و تیراندازی جنگجویان طالبان روشن شد.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند در پی حادثه آتش‌سوزی و تیراندازی در شهر هیستونِ آمریکا ۳ نفر کشته و ۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
فرماندهی مرزبانی انتظامی کشور گفت: قاچاقچیان که قصد داشتند موادمخدر را به وسیله دو دستگاه خودرو وارد کشور کنند به محض مشاهده مرزداران، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو و برجا گذاشتن محموله موادمخدر از محل متواری شدند.
بر اثر وقوع تیراندازی و گروگانگیری در ایالت فلوریدا در آمریکا، ۳ نفر جان خود را از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ