دستیار رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی با اشاره به محور دیدار اردوغان با پوتین در ششمین نشست سران سیکا در کشور قزاقستان، گفت: رئیس جمهور روسیه در این نشست با امیر قطر هم دیدار می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس رژیم صهیونیستی برای دیدار با بایدن، هفته آینده به آمریکا می‌رود.
وزیران خارجه آمریکا و قطر در حاشیه نشست وزارتی میان آمریکا و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس با یکدیگر دیدار کردند.
وزیر بهداشت، در دیدار با رئیس سازمان حشد الشعبی عراق، درباره تمهیدات راهپیمایی اربعین، گفتگو کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار رئیس ستاد کل ارتش سوریه گفت: ارتش سوریه محور مهم مقاومت ضد صهیونیستی است، لذا با همکاری یکدیگر این محور را تقویت خواهیم کرد.
روسای جمهور روسیه و قزاقستان در دیدار خود بر لزوم گسترش مناسبات دو کشور در زمینه های مختلف تاکید کردند.
اصفهان- اعضای گروه دوستی پارلمانی مکزیک و ایران با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان دیدار و بر گسترش روابط علمی، فرهنگی و اقتصادی تاکید کردند.
وزیر کار در دیدار کارگران، اعضای تشکل‌های کارگری و مسئولان وزارتخانه با رهبری، مهم‌ترین دستاوردها و راهبردهای در دست اجرا را برای توسعه اشتغال و تحقق رفاه اجتماعی در کشور تبیین کرد.
در دیدار چند تن از نمایندگان مجلس با رئیس جمعیت هلال احمر درباره تقویت تجهیزات امدادی این جمعیت و افزایش پایگاه‌های امدادی آن بحث و رایزنی شد.
حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: «رهبران حزب‌الله و حماس در بیروت برای گفتگو درباره «آمادگی محور مقاومت» در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی دیدار کردند.
حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: «رهبران حزب‌الله و حماس در بیروت برای گفتگو درباره «آمادگی محور مقاومت» در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی دیدار کردند.
وزارت خارجه لبنان از دیدار وزیر مشاور در امور خارجه قطر با مقامات لبنانی و محور این دیدارها خبر داد.
نخست وزیر و رئیس پارلمان عراق با محور میزبانی این کشور از سی و چهارمین اجلاس بین المجالس کشورهای عربی، امروز دیدار و رایزنی کردند.
رئیس‌ جمهور ترکیه و نخست وزیر کوزوو در استانبول دیدار و درباره روابط دو جانبه‌ و مسائل منطقه‌ ای به ویژه حوزه بالکان گفتگو کردند.
شاه اردن در سفر خود به امارات با رئیس این کشور دیدار و درباره تحولات منطقه ای و بین المللی گفتگو کرد.
رئیس جمهوری عراق که به اربیل سفر کرده است با نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با وزیر بهداشت دولت امارات متحده عربی گفت: ایران این آمادگی را دارد تا با وزارت بهداشت امارات همکاری داشته باشد و روابط خود را توسعه دهد.
روسای جمهور ایران و ترکیه در دیدار با یکدیگر، ضمن مرور توافقات صورت گرفته در سفر اخیر رئیس جمهور ترکیه به تهران و برگزاری هفتمین شورای‌عالی همکاری‌های اقتصادی دو کشور، بار دیگر بر تسریع در اجرای این توافقات تاکید کردند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» و رئیس جمهور تاتارستان دیدار و درباره تحولات فلسطین گفتگو کردند.
منابع عراقی به رایزنی وزیر نفت این کشور با مقام ارشد آمریکایی و محور اصلی این دیدار پرداختند.
وزیر خارجه روسیه در مجمع آتی سازمان ملل با مقامات عربی در خصوص اوکراین دیدار و گفتگو می کند.
8 محوری که رهبر انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت آنها را از جمله مسائلی خواندند که یاد آنها باید دائم در ذهن جامعه زنده باشد
وزیر خارجه آمریکا به زودی با همتایان خود از کشورهای غربی دیدار و رایزنی خواهد کرد.
محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر در دیدار با  همتای امریکایی خود تحولات منطقه و مذاکرات هسته‌ای با ایران و نیز پرونده افغانستان را بررسی کرد.
ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در صفحه توییترش از دیدار آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه این کشور با رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حاشیه دهمین کنفرانس بازبینی پیمان عدم اشاعه هسته‌ای در نیویورک خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ