نخست وزیر و رئیس پارلمان عراق با محور میزبانی این کشور از سی و چهارمین اجلاس بین المجالس کشورهای عربی، امروز دیدار و رایزنی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق که به دمشق رفته است با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار کرد.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان و هیئت همراه او، امروز با نخست وزیر عراق در بغداد دیدار و گفتگو کردند.
​ رئیس جمهور اوکراین در سفری غیرمنتظره برای مذاکرات مهمی با ریشی سوناک دیدار کرد، که حرکات و تیک‌های عجیب زلنسکی در این سفر سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.
امیرعبداللهیان شامگاه چهارشنبه ششم اردیبهشت وارد بیروت پایتخت لبنان شد. وزیر امورخارجه کشورمان در این سفر با «عبدالله بوحبیب» وزیر خارجه لبنان، نجیب میقاتی نخست‌وزیر و نبیه‌بری رئیس پارلمان لبنان دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور مصر و نخست وزیر عراق امروز یکشنبه در قاهره دیدار کردند.
نخست وزیر ارمنستان با رئیس شورای اروپا دیدار و گفتگو کرد.
محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در کاخ الیزه در پاریس دیدار کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با دیوید بارنیا، رییس موساد دیدار و گفتگو کرد.
در دیدار رئیس ائتلاف فتح با «محمد شیاع السودانی» بر حمایت از برنامه های دولت برای ارائه خدمات به شهروندان عراقی و کاهش شاخصه های فقر در این کشور تأکید شد.
نخست وزیر عراق امروز با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
نخست وزیر عراق در دیدار با رئیس اقلیم کردستان عراق بر تقویت ثبات و امنیت در مناطق مرزی این کشور تاکید کرد.
نخست وزیر بلاروس و هیات همراه وی روز پنج شنبه در دمشق با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار کردند.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از سفر نخست وزیر بلاروس به ایران و دیدار و مذاکره با معاون اول رئیس جمهور در رأس هیاتی بلندپایه خبر داد.
«ریشی سوناک» و «محمد بن زاید» در حاشیه بیست و هفتمین نشست آب و هوایی در شرم الشیخ مصر با هم دیدار و درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای از جمله مذاکرات احیای توافق هسته ای گفتگو کردند.
رئیس جمهوری ترکیه در حاشیه نشست سران اروپایی در پراگ با نخست وزیر ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.
دورتی شیا سفیر آمریکا در بیروت، امروز شنبه پس از دیدار با میشل عون، با رئیس پارلمان و نخست وزیر پیشبرد امور لبنان نیز دیدار و گفتگو کرد.
کاخ سفید از دیدار و رایزنی رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر انگلیس در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد خبر داد.
نخست وزیر عراق و همتای لبنانی اش در حاشیه هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل دیدار و بر اهمیت گفتگو برای حل و فصل بحران های منطقه ای تاکید کردند.
دست و پنجه نرم کردن نخست وزیر پاکستان با هدفون مترجم در دیدار با رئیس جمهور روسیه در شبکه های اجتماعی پاکستان جنجالی شده است.
رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند ازبکستان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی در موضوع مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی، امروز در بیروت با رئیس جمهور، رئیس پارلمان و نخست وزیر پیشبرد امور لبنان دیدار و گفتگو کرد.
نخست وزیر عراق  و هادی العامری رئیس ائتلاف فتح در ادامه تلاش برای پایان دادن به بحرانی سیاسی این کشور دیدار و درباره آخرین تحولات سیاسی رایزنی کردند.
منابع لبنانی صبح امروز چهارشنبه از دیدار میشل عون رئیس جمهور لبنان با نجیب میقاتی نخست وزیر مکلف به تشکیل دولت جدید در کاخ بعبدا خبر دادند.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق و رئیس پارلمان این کشور در جریان دیداری مشترک در خصوص آخرین تحولات سیاسی عراق رایزنی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ