رئیس‌ جمهور ترکیه و نخست وزیر کوزوو در استانبول دیدار و درباره روابط دو جانبه‌ و مسائل منطقه‌ ای به ویژه حوزه بالکان گفتگو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گزارش مسائل مرتبط با حوزه طیور، مشکلات و تأمین نهاده‌های دامی کشاورزی در سال زراعی جدید را قرائت کرد.
معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به اینکه ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به حوزه اربعین، مسائل ما را حل می‌کند، گفت: در این ایام از نرم افزارهای فناورانه در حوزه حمل ونقل استفاده خواهد شد.
بنیاد ملی نخبگان برای حل مسائل و نیازهای صنعت با همکاری یک مجموعه حقوقی در حوزۀ توسعه فناوری­‌های فضایی از پذیرش پژوهشگر پسادکتری حمایت می­‌کند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور می‌گوید عدم شفافیت باشگاه‌ها دلیل ورود این سازمان به حوزه فوتبال بوده است.
مدیر حوزه های علمیه گفت: پاسخگویی و کنشگری با واقعیت های حوزه ما متفاوت است. امروز بسیاری از سنگرها را از دست دادیم و در بسیاری از مسایل دچار تفرق شده ایم. در تبلیغ و تبیین دین، یک انسجام و راهبری واحدی وجود ندارد.
فرماندار تهران گفت: نظام مسائل روستاها در حوزه های عمرانی، اقتصادی و اجتماعی باید توسط دهیاران تدوین شود.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: امروز اقتصاد و مشکلات معیشتی، در رأس مسائل کشور است و همه، بخصوص قوای سه‌گانه، رسانه‌ها، جریان‌های سیاسی و دیگرانی که می‌توانند اثرگذار باشند باید از سویی بر این مسأله متمرکز بشوند و همه بضاعت فکری و عملی خود را به میدان بیاورند و از سوی دیگر مراقب باشند مسائل جانبی و دست چندم، جایگزین این اولویت نشود.
امروز اقتصاد و مشکلات معیشتی در رأس مسائل کشور است و همه، بخصوص قوای سه‌گانه، رسانه‌ها، جریان‌های سیاسی و دیگر‌انی که می‌توانند اثرگذار باشند، باید از سویی بر این مسأله متمرکز بشوند و همه بضاعت فکری و عملی خود را به میدان بیاورند و از سوی دیگر مراقب باشند مسائل جانبی، جایگزین این اولویت نشود.
امیرعبداللهیان تاکید کرد: در حوزه منطقه‌ای گام‌های خوبی برداشته شده و در حال پیگیری است. روابط با عربستان در جهت طبیعی حرکت می‌کند و بزودی با همتای سعودی خود دیدار و فعالیت سفارتخانه‌ها از سر گرفته خواهد شد.
رئیس قوه قضائیه گفت: همه باید به دولت در حوزه رفع مسائل اقتصادی و معیشتی مردم کمک کنند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
اراک- رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به فرودگاه اراک گفت: مسائل و مشکلات استان مرکزی در حوزه عدلیه در نشست با مسئولان این استان مورد بررسی قرار می گیرد.
دامغان- نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه مسائل و مطالبات حوزه بهداشت و درمان شهرستان با کندی پیگیری می‌شود، گفت: هشت ماه برای پیگیری یک دستور وزیر بهداشت، زمان صرف شده است.
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت تحقق عملی رهنمودهای رهبری در حوزه تعلیم و تربیت و مسئولیت‌های خطیر دانشگاه فرهنگیان در این زمینه تاکید کرد:این دانشگاه باید نقش بیشتری در حل مسائل شکور ایفا کند.
کارشناس مسائل مهاجرت گفت: بسیاری از فعالان حوزه آی تی نیز با توجه به مسایل پیش آمده در ماه‌های گذشته و اختلالات حوزه اینترنت نیز در حال مهاجرت هستند و با توجه به بازار بزرگی که این حوزه در سطح دنیا دارد و انگیزه لازم برای این کار نیز وجود دارد.
رئیس جمهور گفت: دستگاه‌های اجرایی اهداف تعیین شده حوزه مسئولیت خود در قوانین و اسناد بالادستی را مرتب مرور کنند تا مشغول شدن به امور روزانه آنها را از اهداف اصلی خود غافل نکند.
برای نمونه، مالیات ابلاغ شده برای یک مؤدی مالیاتی یک میلیارد تومان است و پس از اعتراض صورت گرفته از ناحیه او، این رقم به ۵۰ میلیون تومان تقلیل می‌یابد؛ دلیل تحقق این فقره، از دو حالت خارج نیست؛ یا آن مالیات ابلاغی یک میلیارد تومانی، اشتباه بوده است که حتما باید منشا اشکال مشخص و رفع شود یا اینکه خدای‌ناکرده فسادی به وقوع پیوسته که مالیات ابلاغی یک میلیاردی به ۵۰ میلیون تقلیل یافته است
دقایقی پیش، جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل حوزه انرژی کشور با حضور وزرای نفت و نیرو آغاز شد.
دقایقی پیش، جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل حوزه انرژی کشور با حضور وزرای نفت و نیرو آغاز شد.
دقایقی پیش، جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل حوزه انرژی کشور با حضور وزرای نفت و نیرو آغاز شد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: از راهکارهای نوآورانه برای حل مسائل و مشکلات و نیازهای حوزه مدیریت بحران حمایت می‌کنیم.
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: مطابق با قانون شهرداری ها نهادهای عمومی غیر دولتی هستند و دیوان محاسبات نمیتواند در حوزه مسائل مالی آنها وارد شود بر همین اساس تشکیل دیوان شهری را دنبال میکنیم.
معاون اول قوه قضاییه در دیدار با رئیس دادگاه عالی روسیه بر ضرورت توسعه همکاری های قضایی و تبادل تجربیات در خصوص فن آوری های نوین تاکید کرد.
مدیرعامل ایرانسل در اختتامیۀ سی‌امین کنفرانس مهندسی برق، طی سخنانی، با تشریح دلایل لزوم گذار اپراتورهای تلفن همراه به اپراتور دیجیتال، تأکید کرد: تحول دیجیتال برای اپراتورها دیگر یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است تا بتوانند نقشی اساسی در اقتصاد دیجیتال بازی کنند.
ایازی گفت: بیش از ۹۰ درصد روحانیون درگیر کارهای اجرایی نیستند و ارتباطی به مسائل حکومت ندارند، اما همان درصدی که در مسند اجرایی هستند، در منابر و نماز جمعه‌های خود سخنانی می‌گویند که شاهدیم یک شکاف ذهنی و فکری بین مردم و سخنان این افراد به وجود آمده است. از سوی دیگر بسیاری از صحبت‌های این افراد در پشت تریبون‌های رسمی مورد قبول و پذیرش مراجع عظام تقلید، فرهیختگان و روحانیون شاخص نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ