8 محوری که رهبر انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت آنها را از جمله مسائلی خواندند که یاد آنها باید دائم در ذهن جامعه زنده باشد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اینکه خریدوفروش پایان‌نامه ممنوع است، اما در برخی موسسه‌های مجازی، مغازه‌های زیرزمینی در خیابان انقلاب تهران و حتی تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های دولتی با ۸ میلیون تومان برایت پایان‌نامه می‌نویسند.
انتظار می‌رود که تاکسی‌های پرنده در آینده‌ای نزدیک وارد بازار حمل و نقل عمومی جهان شوند.
در این ویدئو که در دهه ۲۰ هجری شمسی و همزمان با اشغال تهران توسط نیرو‌های متفقین ضبط شده است، می‌توان عبور و مرور نیرو‌های خارجی در خیابان‌های تهران را مشاهده کرد.
یک دستگاه پراید با یک تریلی در محور روستایی نصرآباد خواف تصادف کرد. سرنشینان خودرو از روستای مزرعه شیخ خواف بودند که توسط مردم نجات یافتند.
احمد ایراندوست در جدیدترین استوری‌های خود در اینستاگرام ویدیویی از دیدار با رائفی پور منتشر کرده و در آن می‌گوید درباره «استاد رائفی پور» اشتباه می‌کرده و نظرات ایشان «کوبنده» است. ایراندوست در ادامه می‌گوید: «او هم مثل خود من منتقد است و من از محضر برادر عزیزم رائفی پور معذرت می‌خواهم.»
یک بلاگر معروف که در کانادا زندگی می‌کند روایت عجیبی را از مراجعه به یکی از بیمارستان‌های کانادا مطرح کرد و گفت: وقتی به اورژانس یکی از بیمارستان‌های مونترال کانادا برای پذیرش رفتم ۸ ساعت معطل شدم و به من گفتند این طبیعی است و ممکن است تا ۱۵ ساعت طول بکشد.
مهمان برنامه زندگی پس از زندگی از اثر عجیب یک دعای ساده در جریان مرور زندگی و تجربه کردن مرگ موقت گفت.
ساعتی پیش یکی از مخازن شرکت بوتان در محور اهواز- خرمشهر دچار حریق و انفجار شد که با حضور ۱۲۰ آتش نشان عملیات اطفا حریق آغاز شد.
گزارش‌ها حاکی از آن است که به دلیل بارش برف و کولاک در محور تکاب - سایین‌قه‌لا ده‌ها خودرو در این جاده زمین گیر شدند.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه به طور رسمی از الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در مجموعه سعدآباد استقبال کرد، پس از مراسم استقبال رسمی مذاکرات خصوصی خود را آغاز کردند.
حسنی ادامە داد: حضور بە موقع نیروهای راهداری سروآباد جهت پاکسازی بهمن و کمک بە خودروهای گیر افتادە موجب بازگشایی سریع این محور شد.
فرمان چرخ عقب یا فرمان ۴ چرخ، توانایی هدایت محور عقب، به طور کلی به میزان کمتری نسبت به چرخ جلو و ایجاد شعاع چرخشی دقیق‌تر است.
آنجلینا جولی خواستار تعهد طولانی مدت بین المللی برای حمایت از احیای منطقه سنجار و زادگاه ایزدی‌های عراق شد.
انسیه خزعلی معاون زنان و خانواده دولت سیزدهم با معصومه ابتکار معاون پیشین زنان و خانواده دولت دوازدهم با محور «سیاستگذاری حوزه زنان» در شیوه تلویزیون با هم مناظره کردند. در این مناطره معصومه ابتکار از اجرای بخشی از سند 2030 در دولت رئیسی خبر داد.
در حالی که بازیکنان تیم فوتبال رئال بتیس در رختکن مشغول استراحت و مرور نکات تاکتیکی بودند، هواداران به سنت هر سال بار دیگر هزاران عروسک را به زمین پرتاب کردند تا هدیه کریسمس کودکان محروم باشد.
تصاویر دوربین‌های مداربسته لحظه انفجار یک نارنجک در پارکینگ دفتر خدمات اضطراری منطقه‌ای در اودسا اوکراین را ضبط کرده است که باعث انفجاری مهیب و مجروح شدن هشت نفر شد. رسانه‌های محلی گفتند که نارنجک پس از آن منفجر شد که پلیس یک خودرو را متوقف کرد و یک وسیله انفجاری را در صندوق عقب آن پیدا کرد.
ابراهیم فیاض استاد دانشگاه تهران معتقد است: «امروز زن‌ها آمده‌اند که مطالبه جنسی خودشان‌ را به عنوان یک زن از مرد داشته باشند. این مطالبه زنانه برای خانواده محوری و برای ازدواج است. من وسط برنامه زنده گفتم دانشگاه واحد اجتماعی است، گفتند بروید بیاوردیش بیرون. الان رسانه ملی ضد رسانه است، تنفر ایجاد می‌کند»
رائفی‌پور، نظریه‌پرداز جنجالی اصولگرا با حضور در یکی از برنامه‌های گفتگو محور شبکه یک سیما به نقد و بررسی حوادث اخیر کشور از زاویه امر جنسی پرداخته که در فضای مجازی خبرساز شده است.
پلیس معتقد است قوانینی که برای مجرمان وجود دارد، بازدارنده نیست. چه بسیار چندین بار مجرم به زندان می‌افتد، ولی باز هم اقدام به ارتکاب جرم می‌کند. یکی از اراذل و اوباش که با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور، ۷ بار دستگیر شده است، می‌گوید: من توبه کردم!
آتش گرفتن اتوبوس در محور شیراز به سعادت شهر که بدون مصدوم بود.
کامیل، دختر ۸ ساله که از بیماری سندرم وکنترل رنج می‌برد، پس از سه روز و طی مسافت ۹۰ کیلومتر با دوچرخه خود را به زمین تمرین پاری سن ژرمن رساند تا با کیلیان امباپه دیدار کند. او در بدو ورود مورد تشویق جمعیتی که برای دیدن او آمده بودند، مواجه شد.
تقویم بازی‌های تدارکاتی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ مرور شد.
ویدیویی منتشر شده از محور تهران - فیروزکوه محدوده جابان پس از تصادف خودرو با عابر پیاده را ببینید.
ریزش سنگ در محور هراز باعث مسدود شدن جاده شد. ویدئویی از وضعیت این جاده ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ