رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» و رئیس جمهور تاتارستان دیدار و درباره تحولات فلسطین گفتگو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبران جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین در ارتباط با آخرین تحولات جنین با یکدیگر گفتگو کردند.
مقامات رژیم صهیونیستی که دستشان به خون مردم فلسطین آغشته است در واکنش به حملات وحشیانه شهرک نشینان صهیونیست به کرانه باختری، اشک تمساح ریختند.
سران «جی ۷» با صدور بیانیه‌ای در کنار اشاره به تحولات سودان و فلسطین، در موضعی مداخله‌جویانه اعلام کردند که هنوز زمان عادی‌سازی روابط با سوریه و کمک به بازسازی این کشور فرا نرسیده است.
شورای امنیت سازمان ملل متحد فردا سه‌شنبه در نظر دارد طی نشستی آخرین تحولات فلسطین را مورد بررسی قرار دهد.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با زیاد نخاله تحولات جاری در صحنه فلسطین، وحدت صفوف فلسطینی و همبستگی جهانی با ملت فلسطین در ماه مبارک رمضان امسال را سرمایه مهمی دانست.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و ولی عهد عربستان در نشست مشترک خود در جده، آخرین تحولات فلسطین و منطقه را بررسی کردند.
«ریاض المالکی» در گفتگوی تلفنی با «مولود چاووش اوغلو» او را در جریان تازه‌ترین تحولات مربوط به موج جدید تجاوزات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و مسجدالاقصی قرار داد.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند رئیس‌جمهور این کشور در تماسی تلفنی با رئیس‌جمهور ایران، بر وحدت جهان اسلام علیه جنایات رژیم صهیونیستی تأکید کرده است.
معاون فرمانده گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به رژیم صهیونیستی درباره تحولات روزهای آتی هشدار داد.
جان کربی در واکنش به تحولات فلسطین گفت: «ما خشونت را محکوم می کنیم و اجازه نمی دهیم کسی حق دیگران را پایمال کند.»
شورای امنیت سازمان ملل متحد شامگاه امروز سه شنبه نشستی را با موضوع تحولات فلسطین برگزار خواهد کرد.
مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا امروز به ابراز نگرانی درباره تحولات فلسطین اشغالی بسنده کرد و تنها خواستار توقف فوری تنش ها شد.
شامگاه گذشته نشست شورای امنیت با موضوع تحولات اخیر فلسطین به ویژه تعرض «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی برگزار شد.
شامگاه گذشته نشست شورای امنیت با موضوع تحولات اخیر فلسطین به ویژه تعرض «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی برگزار شد.
وزیران خارجه مصر و تشکیلات خودگردان فلسطین درباره آخرین تحولات فلسطین در سایه تشدید تنش ها در اراضی اشغالی، گفتگو کردند.
وزیران خارجه مصر و فلسطین درباره آخرین تحولات فلسطین در سایه تشدید تنش ها در اراضی اشغالی، گفتگو کردند.
مسئولان و رسانه های رژیم صهیونیستی ضمن ابراز نگرانی درباره تحولات جاری در اراضی اشغالی فلسطین، تاکید کردند که این تحولات نشانه انتفاضه سوم با ویژگی های منحصر به فرد خواهد بود.
دبیرکل حزب الله لبنان درباره تازه ترین تحولات داخلی این کشور و پرونده ترسیم مرزها با فلسطین اشغالی سخنرانی کرد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با نماینده اتحادیه اروپا در امور فلسطین دیدار و درباره آخرین تحولات اراضی اشغالی و اقدامات رژیم صهیونیستی رایزنی کرد.
به آتش کشیدن مسجدالاقصی به عنوان اتفاقی تلخ در حافظه مسلمانان باقی ماند، چراکه یکی از با ارزش‌ترین و مقدس‌ترین مساجد مسلمانان از سوی صهیونیست‌ها به آتش کشیده شد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و صدر اعظم آلمان در مورد آخرین تحولات فلسطین و منطقه گفتگو کردند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» با دبیر کل وزارت امور خارجه الجزایر در مورد آخرین تحولات مربوط به فلسطین و اراضی اشغالی گفتگو کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه شنبه اعلام کرد: اشغالگران صهیونیست همچنان به جنایات خود علیه ملت ما ادامه می دهند و مرتکب حماقت جدیدی در نابلس در کرانه باختری شده اند.
وزیر امور خارجه کشورمان طی تماس تلفنی با زیاد نخاله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین، حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه را شدیداً محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ