منابع عراقی به رایزنی وزیر نفت این کشور با مقام ارشد آمریکایی و محور اصلی این دیدار پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان گروه تحقیقات هیوارد دانشگاه بولدر کلورادو در یک دستاورد جدید از ماده نوین فوتومکانیکی رونمایی کردند که می تواند با تبدیل انرژی نور به فعالیت مکانیکی انقلابی در صنایع مختلف ایجاد کند.
معاون سیاسی رییس جمهور گفت: در گفت‌وگوی تلفنی امروز عصر بین رؤسای جمهور ایران و روسیه، دو طرف تحولات قفقاز و پیشرفت توافقات اقتصادی به خصوص در زمینه کریدور شمال-جنوب و انرژی را مرور کردند.
منابع عبری از سفر وزیر انرژی کابینه نتانیاهو به پایتخت امارات متحده عربی با هدف رایزنی با مقامات اردنی خبر می‌دهند.
باشگاه پرسپولیس با انعقاد قرارداد با حامی مالی خیال خود را بابت بخش قابل توجهی از هزینه های فصل جاری راحت کرد تا بازیکنانش با آرامش بیشتری وارد هفته دوم لیگ برتر شوند.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نبود تماشاگر در بازی اول لیگ برتر اصلی ترین انرژی را از تیم گرفت.
بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان مصرف انرژی در ایران به ویژه در بخش خانگی به شدت بالاست و به مرور زمان در روندی معکوس در قیاس با دیگر کشورهای عضو آژانس بین المللی انرژی روند افزایشی داشته است.
علیرضا منصوریان در مصاف تدارکاتی با ذوب‌آهن یکبار دیگر مثل همیشه سرحال و پرانرژی بود.
صنعت سبز متکی بر هیدروژن یک مطالعه موردی در مور ظرفیت بالقوه بهتر و بدتر برای دوران تازه اقتصادی ما می‌باشد.
ادن هازارد در مراسم خداحافظی اش با تیم ملی بلژیک گفت که هنوز انرژی دارد و می خواهد در رده باشگاهی به فوتبال ادامه دهد چون در رئال به اندازه کافی استراحت کرده است.
سازمان انرژی اتمی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اساساً هیچ‌گونه دوربین نظارتی برای ثبت و ضبط فعالیت‌ها و در راستای توافق ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مرکز غنی‌سازی شهید احمدی‌روشن (نطنز) فعال نیست.
محققان می‌گویند برای نخستین‌بار توانسته‌اند با آرایه فرستنده‌های MAPLE پرتو‌های انرژی خورشیدی را که در فضا گردآوری شده بود، از طریق ریزموج‌ها به گیرنده‌ای در پشت‌بام آزمایشگاه «گوردون و بتی مور» در پردیس مؤسسه فناوری کالیفرنیا منتقل کنند.
نقدعلی افزود: مطالبه مقام معظم رهبری جهت شکستن آقایی دلار با مبنا قرار دادن دلار در قیمت گذاری کالا‌های پایه‌ای و انرژی محقق نمی‌شود، چطور انتظار داریم مبنای قیمت گذاری خودمان دلار باشد و مردم برای عدم سقوط سرمایه شان به خرید سکه، طلا و دلار هجوم نیاورند؟ البته آقایانی که با کم کاری در عرصه اقتصادی، انرژی، آب، خودرو و... چالش‌های امروز را به ارمغان آوردند فراموش نکنند افزایش ۹۰۰ درصدی دلار در زمان آن‌ها رخ داد، هرچند امروز نیز از وضعیت تورمی راضی نیستیم، اما توصیه می‌کنیم یک بار دیگر کارنامه اقتصادی خودشان را مرور کنند.
رئیس جمهور با مرور آخرین وضعیت همکاری‌های اقتصادی دو کشور بویژه توافقات سازنده صورت گرفته در سفر اخیر نخست وزیر عراق به تهران، بر لزوم تقویت همکاری‌ها بخصوص در حوزه‌های انرژی، صنعتی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.
رئیس جمهور با مرور آخرین وضعیت همکاری‌های اقتصادی دو کشور بویژه توافقات سازنده صورت گرفته در سفر اخیر نخست وزیر عراق به تهران، بر لزوم تقویت همکاری‌ها بخصوص در حوزه‌های انرژی، صنعتی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.
وزیر امور خارجه ترکیه با رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره نیروگاه اتمی زاپروژیا در اوکراین تلفنی گفتگو کرد.
علیرغم تمام چالش‌های موجود کشور‌ها از کشور‌های اروپایی گرفته تا چین رویای همجوشی را دنبال می‌کنند.
ستارگان نوترونی هسته‌هایی متراکم‌اند که با پایان عمر ستارگان عظیم به جا می‌مانند. دانشمندان امیدوارند که این آغاز راه جدیدی برای بررسی ادغام ستاره‌های نوترونی باشد.
محضر نیا گفت: در صورتی که چم‌شیر در زمستان آبگیری نشود این طرح یک سال به تعویق می افتد.
«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین امروز (چهارشنبه) ۱۶ نوامبر/ ۲۵ آبان ماه در توییتی اعلام کرد نشست نوامبر شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تا یک ساعت دیگر آغاز می‌شود.
وزیر امور خارجه آلمان امروز پس از دیدار با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تکرار مواضع محور غرب علیه ایران پرداخت.
در گفتگوی تلفنی میان روسای جمهور فرانسه و اوکراین، موضوع بازسازی زیرساخت های انرژی اوکراین مورد تاکید دو طرف قرار گرفت.
دستیار وزیر انرژی آمریکا بر تعهد این کشور برای کمک به حل بحران انرژی در قاره اروپا تاکید کرد.
وزیر خارجه امارات در تماسی تلفنی با همتای آلمانی خود درباره موضوعات اقتصادی و همکاری در حوزه انرژی گفتگو کرد.
ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در صفحه توییترش از دیدار آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه این کشور با رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حاشیه دهمین کنفرانس بازبینی پیمان عدم اشاعه هسته‌ای در نیویورک خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ