کارشناس فوتسال ایران در گفت‌وگو با ورزش سه به بررسی عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی ترابی می‌گوید بازیکنان این تیم پس از تعطیلات به یکدیگر وعده داده بودند تا در همه مسابقات پیروز شوند.
ستاره والیبال درباره حضور دوباره‌اش در تیمی از ایران گفت: بعد از مدت‌ها بالاخره برگشتیم و با بازیکنانی که سال‌های سال کنار هم بودیم، دور هم جمع شدیم.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد ماموریت مهم تیمش بعد از شکست امشب را خروج سریع از حال و هوای نتیجه به دست آمده دانست.
مارتین اودگارد، ستاره آرسنال، تاکید کرد که امسال با زدن گل های بیشتر می خواهد به تیمش کمک کند.
مدیر تیم پرسپوليس با اشاره به برد بزرگ این تیم در دربی، مدعی شد باید این اتفاق را با قهرمانی به سرانجام برسانند.
کاپیتان اسبق استقلال با ابراز گلایه بابت شرایط این تیم، مدعی است که اعضای هیات مدیره باید تلاش بیشتری برای مدیریت اوضاع آبی‌پوشان برای برون رفت از اوضاع کنونی داشته باشند.
یورگن کلینزمن، سرمربی جدید کره جنوبی، وضعیت فعلی تیمش را نگران‌کننده نمی‌داند.
یکی از عجیب‌ترین صحنه‌های فوتبال ایران را پس از سوت پایان مسابقه در ورودی رختکن ورزشگاه دستگردی اکباتان شاهد بودیم.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به عنوان تیم، ما نسبت به پرسپولیس تیم‌تر بودیم و با همه سختی‌ها ولی بازیکنانم خوب بازی کردند.
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت های زیادی برابر نفت مسجدسلیمان داشتیم و می توانستیم با گل های زده بیشتری بازی را به پایان برسانیم.
مگر علی دایی کم برای این مملکت زحمت کشیده؟ ما که هم تیمی هایش بودیم، دیدیم و می‌دانیم او چه کار‌هایی برای ایران کرده. عرق ریخته و پول حلال به دست آورده. علی دایی جهانی است. وقتی توهین‌ها علیه او را دیدم ازته قلبم ناراحت شدم. دنده‌های او را ما دیدیم که چطور شکست. طحال علی دایی را ما دیدیم که چطور پاره شد. در کل توهین کردن به هیچ شخص و هیچ فردی را نمی‌پسندم. من خودم ورزشی هستم و ایثارگر هم بوده ام. شما این حرف‌ها را از زبان یک ایثارگر می‌شنوید.
حسین مرعشی گفت: به آقای خاتمی در سیاست ۱۵ می‌دهم؛ حداقل جناح خودش را خوب حفظ کرد. آقای هاشمی، چون خیلی متکی به خودش بود، کار تیمی نمی‌کرد یعنی من که خیلی به آقای هاشمی هم به لحاظ فکری، هم به لحاظ خانوادگی و هم به لحاظ سیاسی نزدیک بودم؛ حتی ما نمی‌دانستیم ایشان یک برگی را که دارد بازی می‌کند برگ بعدی‌اش چیست و چه‌کار می‌خواهد بکند. ولی آقای خاتمی کار جمعی می‌کرد و من نمره بیشتری به او می‌دهم.
مهاجم ملوان می‌گوید داور باید یک پنالتی به سود این تیم اعلام می‌کرد.
پس از پیروزی 1-2 بارسا در زمین اوساسونا، بازیکنان این تیم در رختکن یک جمله را بیشتر از هر چیزی تکرار می کردند؛ امشب اوساسونا و داور رئالی را باهم شکست دادیم.
محمد صلاح ابراز امیدواری کرد برتری لیورپول مقابل ناپولی به این تیم اعتماد به نفس بیشتری بدهد.
کاپیتان سابق تیم ملی واترپلو گفت: چیریچ نعمتی بود که با تلاش‌های رضوانی برای واترپلوی ایران آمد و هر چه که گذشت بیشتر به فهم، درک مربیگری و تعصب او به تیم ملی پی بردیم.
کاپیتان سابق تیم ملی واترپلو گفت: چیریچ نعمتی بود که با تلاش‌های رضوانی برای واترپلوی ایران آمد و هر چه که گذشت بیشتر به فهم، درک مربیگری و تعصب او به تیم ملی پی بردیم.
مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن می‌گوید تیمش در صورت استفاده از ضدحملات فرصت گلهای بعدی را هم داشت.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل یونیون برلین گفت نتیجه منصفانه بوده و تیمش استحقاق بیشتر از یک امتیاز را نداشت.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل یونیون برلین گفت نتیجه منصفانه بوده و تیمش استحقاق بیشتر از یک امتیاز را نداشت.
مربی تیم ملی پاراتیروکمان با ابراز رضایت از عملکرد کمانداران در بازیهای کشورهای اسلامی، گفت: هر چند با اعزام ۱۱ ورزشکار به این بازیها انتظار کسب مدال‌های بیشتری بودیم، اما نتایج کمانداران معلول با کسب ۱۳ مدال برای اولین بار راضی‌کننده بود.
ساکت الهامی می‌گوید هوادار در دیدار با نفت مسجدسلیمان تیم برتر میدان بوده و استحقاق کسب سه امتیاز را داشته است.
دو نیمه تغییراتی به وجود آوردیم و جای‌گیری بازیکنان را درست کردیم. توانستیم فشار خود را افزایش دهیم و روی ضد حمله به گل رسیدیم. جبران برای تیمی که در چنین دیدارهایی گل می‌خورد، سخت است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان پیش‌بینی وضعیت زرد دریایی در جزایر را با مواج شدن دریا به دلیل وزش باد نسبت شدید جنوب شرقی اعلام و توصیه کرد: لازم است همچنان مردم در جزیره‌های هرمز، قشم، لارک، هنگام و کیش از انجام فعالیت‌های تفریحی و شنا پرهیز کرده و برای رفت وآمد شناور‌ها به ویژه در بنادر غربی استان تمهیدات ایمنی را رعایت کنند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ