یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل یونیون برلین گفت نتیجه منصفانه بوده و تیمش استحقاق بیشتر از یک امتیاز را نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شباهت بسیار زیاد سبک بازی آینتراخت فرانکفورت با بایرن مونیخِ یولیان ناگلزمان باعث شده در آلمان تاپ‌مولر، سرمربی جدید آینتراخت را به کپی برداری از ناگلزمان متهم کنند.
یولیان ناگلزمان، مربی سابق بایرن مونیخ که این روزها شایعات متعددی درباره آینده‌اش وجود دارد، سری به مسابقات چوگان زد و این بازی‌ها را از نزدیک تماشا کرد.
شاید بازیکنانی که پاری‌سن‌ژرمن خریده، در قواره‌های فوق ستاره نباشند، اما این باشگاه یک بمب خبری در راه دارد.
یک رسانه انگلیسی مدعی است تاتنهام تمایل کمتری برای به خدمت گرفتن یولیان ناگلزمان پیدا کرده و حالا توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، را برای فصل آینده هدف گرفته است.
تاتنهام بعد از اخراج کریستین استلینی مصمم است یولیان ناگلزمان را به عنوان سرمربی دائمی استخدام کند ولی این مربی آلمانی برای پذیرش این پیشنهاد دو شرط مهم دارد.
بایرن مونیخ با توخل عزم خود را جزم کرده که بعداز ۱۰ قهرمانی پیاپی، جام را به رقیبش واگذار کند. توخل در همین مدت کم سه باخت داشته که با کل فصل ناگلزمن برابری می‌کند
چلسی با بایرن مونیخ برای انتقال آنتونی بَری، دستیار سابق توخل، به باشگاه آلمانی به توافق رسید. این شرط باواریایی‌ها برای صدور اجازه انتقال یولیان ناگلزمان به چلسی بود.
برخی رسانه‌های انگلیسی می‌گویند بعد از اخراج گراهام پاتر از چلسی شانس یولیان ناگلزمان برای جانشینی او بیشتر از سایر گزینه‌ها است.
یولیان ناگلزمان این روزها کارهای تجاری خود را با جدیت بیشتری دنبال می کند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از شکست 2-1 مقابل لورکوزن گفت تیمش استحقاق پیروزی را نداشت و هر دو پنالتی لورکوزن در این مسابقه درست بود.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، از برنامه های جذاب خود برای دوران بازنشستگی صحبت کرد.
یولیان ناگلزمان پس از انتشار گزارش نشریه بیلد از برنامه بازی بایرن مونیخ، از حضور یک جاسوس در این تیم ابراز ناراحتی کرد.
یولیان ناگلزمان در نشست خبری امروز خود گفت که ناراحتی ژوائو کانسلو از نیمکت‌نشینی را درک می کند ولی در این مورد با او صحبت‌های خوبی داشته است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد که تیمش پتانسیل فتح سه‌گانه در فصل جاری را دارد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، مجبور شد توماس مولر را در بازی برابر گلادباخ پس از 16 دقیقه تعویض کند و حالا دلیل این تصمیم مشخص شده است.
زمان قطعی بازگشت مانه به ترکیب بایرن مونیخ هنوز مشخص نشده و به نظر نمی‌رسد ناگلزمان بخواهد در مورد او ریسک کند.
بایرن مونیخ در خانه خود به مصاف بوخوم رفت و موفق شد این تیم را 3-0 شکست دهد تا در آستانه بازی حساس مقابل پاری سن ژرمن بردی روحیه‌بخش را تجربه کند.
یولیان ناگلزمان معتقد است بر خلاف آنچه ادعا شده، مصدومیت کیلیان امباپه جدی نیست و او به بازی رفت برابر بایرن خواهد رسید.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید تیمش در بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت باید با حداکثر قدرت بدنی بازی کند؛ وگرنه، مقابل این حریف کم خواهد آورد.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، معتقد است سادیو مانه اگر 100 درصد آماده نباشد، نباید برای سنگال در جام جهانی بازی کند.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، معتقد است سادیو مانه اگر 100 درصد آماده نباشد، نباید برای سنگال در جام جهانی بازی کند.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، انتظار دارد که فردا سادیو مانه در بازی حساس مقابل دورتموند بدرخشد و گلزنی کند. او کسب سه امتیاز از این بازی را بسیار مهم می داند.
بایرن مونیخ در خانه آگزبورگ 0-1 مغلوب شد تا روزهای تلخ این تیم تداوم پیدا کند.
رئیس سابق بایرن مونیخ با ستایش از عملکرد بایرن در شروع فصل جدید می‌گوید ناگلزمان با این تیم می‌تواند امسال به موفقیت‌هایی بزرگ دست پیدا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ