مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن می‌گوید تیمش در صورت استفاده از ضدحملات فرصت گلهای بعدی را هم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامادری مسعود گفت: چند روز قبل خواهرم زایمان کرد و من برای مراقبت از او به خانه‌اش رفته بودم، وقتی برگشتم مسعود را ندیدم. قالیچه کوچکی که در اتاق خواب داشتیم هم نبود، وقتی سراغ آن را از همسرم گرفتم مدعی شد قالیچه را مسعود به فقرا داده است. دختر خوانده‌ام نیز چون خارج از تهران کار می‌کند، آن زمان در خانه نبود. پدر ۷۱ ساله مسعود نیز ابراز نگرانی می‌کرد و مدعی بود که از سرنوشت پسرش بی‌اطلاع است.
سرپرست دفتر شرکت‌ها و آماده‌سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی با تاکید بر اینکه در مورد بدهی‌های باشگاه پرسپولیس نگرانی وجود ندارد اعلام کرد که وامی که اخیرا این باشگاه دریافت کرده، با مجوز سازمان خصوصی‌سازی بوده است.
باشگاه پرسپولیس از هواداران این تیم می‌خواهد نگران پرونده رادوشویچ نباشند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با داشتن بازیکنان اینچنینی مربی ثروتمندی هستم.
جلال رشیدی‌کوچی درباره لایحه عفاف و حجاب و اظهارات نسنجیده برخی درباره این لایحه گفت: «متأسفانه یک‌سری اظهارنظرات خطرناک درباره این لایحه از برخی افراد مطرح می‌شود که عجیب است. مثلا یکی می‌گوید باید بی‌حجاب‌ها را شلاق بزنیم و دیگری معتقد است باید جریمه نقدی بیش از یک میلیارد تومان را برای آن‌ها اعمال کنیم؛ اما همان‌طور که پیش‌از‌این درباره موارد مختلف اظهار نگرانی کرده بودم، در‌این‌باره هم نگرانم و امیدوارم عزیزان دقت کنند و شرایط جامعه را مدنظر قرار دهند».
پپ گواردیولا، سرمربی تیم سیتی، اعلام کرد کمی نگران آمادگی تیمش مقابل برایتون بعد از جشن قهرمانی اخیر بود.
به عقیده رالف رانگنیک انتقال انکونکو به چلسی یک تصمیم عجولانه بوده است
رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد حضور استقلال در آسیا با نگرانی جدی همراه است و پرسپولیس هم یک پرونده باز دارد.
یورگن کلینزمن، سرمربی جدید کره جنوبی، وضعیت فعلی تیمش را نگران‌کننده نمی‌داند.
هافبک ملی‌پوش ایرانی: "حال من و مجید حسینی خوب است و نگران نباشید. ما این هفته بازی داشتیم و با تیم در شهر دیگری (گیرسون) بودیم. الان هم اینجا هستیم. زلزله باعث لغو بازی شده اما ما در این شهر زلزله را احساس نکردیم.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: به اندازه کافی از داوری ضرر دیدم. امیدوارم فردا بهترین فرد زمین مسابقه با پرسپولیس داور باشد.
زن جوان گفت: وقتی چشمانم را باز کردم در بیمارستان بودم و آنجا بود که فهمیدم ۱۵ روز در کما بوده و در یک قدمی مرگ پیش رفته‌ام. آنطور که متوجه شدم همسایه‌ها که از غیبت من نگران شده بودند وقتی دیدند در خانه‌ام نیمه باز است به کمکم آمدند و مرا به بیمارستان انتقال دادند، اما خبری از آذر، زن همسایه نبود. وقتی از بیمارستان مرخص شدم، فهمیدم آذر مرا با آبمیوه مسموم‌و بیهوش کرده و ۸ النگوی طلایی که در دستم بوده را قیچی و سرقت کرده است.
ساعت حدود چهار می‌شود که آقای نیک‌فرجام تصمیم خودش را می‌گیرد: به شدت نگران توله‌ها بودم، آن منطقه هم آنتن ندارد و امکان تماس با هیچ‌کسی را نداشتم. از یک طرف می‌دانستم که اگر توله‌ها را با خودم ببرم، شاید دیگر مادرشان سراغ‌شان نیاید، از طرفی حدس می‌زدم یوزپلنگ مادر با خطری مواجه شده و تصمیم گرفته جای توله‌ها را عوض کند و شاید همین حین دچار حادثه شده باشد و اصلا برنگردد، اگر توله‌ها را همان‌جا رها می‌کردم احتمال برگشتن مادرشان از اینکه از گرسنگی بمیرند و یا طعمه حیوانی شوند، کمتر بود، پس تصمیمم را گرفتم و توله‌ها را با بدون اینکه دستم به آن‌ها بخورد، با یک گونی برداشتم.
کیسوکه هوندا ستاره سابق تیم ملی فوتبال ژاپن به انتقاد از نحوه بازی سامورایی‌های آبی در دیدار مقابل کاستاریکا پرداخت.
کریستوف گالتیه اعتراف کرد نگران مصدومیت لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه در بازی پاری سن ژرمن قبل از جام جهانی بوده است.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نگران تیم ملی بودیم و هستیم که این بازی مشکلاتی را در روند اردوی تیم ملی ایجاد کند اما آقای کی روش و مجموعه به این نتیجه رسید که این بازی برگزار شود.
نگران کننده ترین احتمال این است که چنین اقدامی از پیش برنامه ریزی شده بود و ما تنها شاهد بودیم که شی عمدا و به طور علنی سلف خود را تحقیر کرد و احتمالا این پیش زمینه‌ای برای استفاده از ابزار انضباط حزبی توسط شی و سپس مجازات قضایی هو خواهد بود.
همسر مصطفی تاجزاده گفت: لحظات پرالتهاب و نگران‌کننده‌ای را دیشب گذراندم، نه فقط به خاطر مصطفی تاجزاده، بلکه برای همه زندانیان و خانواده‌های‌شان مانند همه مردم ایران نگران بودم. دخترم می‌گفت که تمام شب تا صبح را کابوس دیده و نتوانسته بخوابد.
از خباثت‌های دشمن این است که در اول مهر که دانشجویان آماده شروع سال تحصیلی بودند، فعال شده و شاهد برخی وقایع بودیم. البته با حضور مردم در صحنه جای نگرانی نیست، ولی باید جهاد تبیین و اقناع عمومی را داشته باشیم. از دولت و سایر قوا می‌خواهیم به اعتراضات توجه کنند تا بهانه برای طمع دشمن پیدا نشود. با تلاش مسئولان ما از پیچ‌های تاریخی عبور کرده، تحریم‌ها را پت سر می‌گذاریم و ملت سربلند می‌شود.
کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، در واکنش به حواشی اخیر در مورد وینیسیوس و اعتراضات احتمالی هواداران اتلتیکو در بازی فردا گفت که در رئال هیچکس نگران این موضوع نیست.
اقدامی که مقتدی صدر انجام داد و معادلات سیاسی عراق را به هم ریخت و مقداری مسئولان عراقی را نسبت به این موضوع درگیر کرد که هنوز تبعات برخی مسائل وجود دارد. حتی ما نگران بودیم که با این شرایط اربعین چگونه برگزار خواهد شد، البته گمانه زنی هایی هم بود که احتمالا طرح های شیطنت آمیزی برای تحت الشعاع قرار دادن اربعین به عنوان یکی از بزرگترین کنگره های اسلامی مد نظر بوده که از ناحیه آمریکایی ها ،اسراییلی ها و حتی سعودی ها بعید نیست.
برای من روشن بود که ترامپ بازیگر است. او آدم عادی نبود. هر لحظه بازی می‌کرد. یک هنرپیشه قابل بود. نگران بودم که خبر دیدار را منتشر کند و بعد بازی را بهم بزند. ما می‌گفتیم که اول دیدار انجام شود و بعد خبرش منتشر شود و خلاصه کار به جایی رسید که گفتند دیدار انجام شود و وسط جلسه، خبرش هم اعلام شود
ژاوی، سرمربی بارسلونا، چندان از تساوی برابر رایو وایه‌کانو نگران و ناراحت نیست.
ارتباط ما(خانه سینما) با دولت دکتر احمدی نژاد چندان مناسب نبود. هماهنگی برای حضور آنان بی واسطه وزارت فرهنگ و ارشاد از طریق بخش امنیت وزارت اطلاعات انجام شد. سه دیدار در دو محل متفاوت با رابط شان داشتم و اطلاعات مهمانان و سوابق سینمایی شان را در بیست، سی صفحه ارایه کردم. درست چهل و هشت ساعت بعد از اجرای مراسم اعطای جوایز اسکار آن سال، ساعت 1 بامداد، هواپیمای شرکت هواپیمایی انگلیس به زمین نشست. من و دو همکارم حمید رضا پورنصیری و پرستو دوکوهکی منتظر پایین آمدن از پله های برقی بودیم اما بعد از خروج کامل مسافران پرواز یاد شده خبری از مهمان مان نشد. مضطرب و نگران شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ